Kuvat olisivat auttaneet...
Keskiverto opas, muutamia typoja bongasin ja kieliasu oli aika heittelehtivä.
No se ei sillon saa niiku yhteyttä siihen servun johonki johtajaa.Eli sul on varmaa jtn häikkää netin kans tai palomuuri blokkaa sen.Okali kirjoitti:No juu kyl mä CS pelaa osaan mut en löytäny ratkasuu mun servu ongelmaa. (Eli kun koitan mennä etsimään servuja niin tulee "Could not contact master server to retrieve server list." Luultavasti johtuu palomuurista, mutta se roska on kadonnu jonnekki [tiedostoja ei löydy vaikka joka paikassa lukee et se on päällä])
Nike kirjoitti:Sellaista kysyisin vielä, vaatiiko CS Sorsa kuinka hyvän koneen? Ajattelin jos tuon hankkisi.
Dark Assassin kirjoitti:Recommended:
2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Source toimii harvinaisenki "huonolla" koneella. AMD athlon 2200+ 1.666Ghz, integroitu näyttis 64mt, RAM 768 mt ja hyvin pelas fps siinä 50-100 välillä isoissaki mapeissa.FindiS kirjoitti:RaGe kirjoitti:Minulla ainakin toimii, vaikka kone onkin näin huono: 1.67GHz ja 256MB RAM.
No toi minkä D-A heitti niin oli Järjestelmäsuositus.
Nike kirjoitti:Dark Assassin kirjoitti:Recommended:
2.4 GHz Processor, 512MB RAM, DirectX 9 level graphics card, Windows 2000/XP, Mouse, Keyboard, Internet Connection
Jaahas, eli siis vain uniini Sorsa sitten jää. :<
aQ^ kirjoitti:Jep, mutta entäs cstrike 1.6?
Vaatii Suositus (ei minimivaatimukset)
800Mhz
256Mt
32Mt:n näytönohjain tai >.