Harry Potter ja salaisuuksien kammio PS2

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Harry Potter ja salaisuuksien kammio PS2

Viesti Pippis 22 Maalis 2006 23:46

Hei!

Osaisiko joku neuvoa eteenpäin? Olen siinä liekkuloitsu haasteessa.. olen saanut sen loitsun ja päässyt sinne huoneeseen missä on liekkien takana "napit" mitä pitäis painaa.. mutta en pääse painamaan niitä. Miten se onnistuu kun Harry ei jaksa sinne hypätä..?

kiitos etukäteen
Käyttäjän avatar
Pippis

Viesti Hannuu 23 Maalis 2006 14:17

Käytä uutta taikaas. onko siellä semmosii pylväitä ota ne kohteeksi ja tee uusi taikasi.
Näin se menee. Klikatkaa sigiäni ja täältä saa rekisteröitymällä ja klikkaamalla oikeata rahaa,jolla voit ostaa sitä mitä haluat.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva] Rekkaa tuohon,ja opastan miten tulla rikkaaksi. (saat tuosta vielä rekisteröinti bonuksen!)
Käyttäjän avatar
Hannuu

Viesti Pippis 23 Maalis 2006 23:59

Juuh.. oon käyttäny uutta taikaa niihin pylväisiin ja saanut ne liekit niiden "nappuloiden" edestä pois yms, mutta en pääse hyppäämään sinne ylös jotta saisin painettua niitä nappuloita.. Miten sinne pääsee vai hoidetaanko se jotenki muuten? jollain toisella taialla?
Käyttäjän avatar
Pippis

Viesti SMS 27 Maalis 2006 16:44

himputa ku siit on niin s*tanan kauan aikaa kun oon viimeks pelannu sitä
Käyttäjän avatar
SMS

Viesti rolf 28 Maalis 2006 13:42

Eks niiden pylväiden päällä pidä hyppiä.?
rolf jyrää.HEH.
Käyttäjän avatar
rolf

Viesti Iron muumi 01 Huhti 2006 14:58

En muista siitä pelistä mitään! Oon kyllä vetänyt läpi... :cry:
Käyttäjän avatar
Iron muumi

Viesti Pippis 19 Huhti 2006 22:17

Eikö kukaan oikeesti muista..? :(

Minkä pylväiden päällä piti hyppiä? niidenkö mitkä pistetään palamaan että ne isot pylväät laskeutuu, joiden takana on ne huoneet mistä saa ne liekit pois nappuloiden edestä..
Käyttäjän avatar
Pippis

Viesti viltsu_ 22 Huhti 2006 22:37

hitto ku oon viimeks ennen jouluu pelannu sen läpi mutta jotenki siinä piti hyppii... :wink:
viltsu_

Viesti red faction 10 Huhti 2007 20:35

onko kellään tähän apua missä pitää mennä sieltä 2.kerrokseen ja mennä lukusalii sit kirjastoon sitte jonkun kultasen kaaren ohi tietääkö kukaan missä se on
Käyttäjän avatar
red faction

Viesti Pehmolelu 11 Huhti 2007 15:03

http://www.gamefaqs.com
Tuolta löytyy ohjeet, en jaksanut itse etsiä.
Intel Core 2 E8400 3GHz | ASUS P5Q | ATI Radeon HD 4800 | 4gb RAM | 1200gb | Nexus Clodius
Aikaa ei riitä enää Jonnewebille. Aktiivisuus on pohjalukemissa, trollit ja muut pennut ärsyttää. Joskus vielä voin selailla aiheita, mutta siihen se sitten jääkin. Nähkäämme joskus hamassa tulevaisuudessa! Pehmolelu kuittaa.
Käyttäjän avatar
Pehmolelu

Viesti Dracon Face 11 Huhti 2007 15:34

S*atana etkö osaa hakee googlesta apua?

Kirjota googleen Harry potter chamber of secrets walktrought
Hei,älä sohi sillä hiirellä :x
Käyttäjän avatar
Dracon Face

Viesti red faction 12 Huhti 2007 18:47

mä tarvisin suomeks ne ohjeet
Käyttäjän avatar
red faction

Viesti red faction 22 Huhti 2007 11:25

en saa noista oikeen selvää mutta löysin sen taulun mutta en pääse sinne en oo varma onko pelissä joku virhe
Käyttäjän avatar
red faction

Re: Harry Potter ja salaisuuksien kammio PS2

Viesti LinkkuJinkku 12 Syys 2008 12:32

Niin minulla on yksi ongelma, olen siinä sytyjohaasteessa ja juuri oppinut sen sytyjo loitsun *edessäni se possu kivi hirviö joka syöksee tulta*
LinkkuJinkku

Re: Harry Potter ja salaisuuksien kammio PS2

Viesti MelziGaGa 14 Loka 2009 10:35

nii siin sytyjo haasteen lopussa pitää eka laittaa sielt nappien edest ne tulet pois ja sit laittaa niihin possuihin jotka on siel niitten laattojen alla josta pitäis hypätä nii eka taika sytyjo ja sit siihen samaan possuun johon on tehny sen sytyjo taian niin siihen sit kumoitus.. sit se possu nostaa sen hiton laatan ylöspäin ja sit voit mennä sieltä ylhäältä niitä pitkin sinne mist sen tulen oot ottanu pois.... mut sit sun pitäis men sinne toiseen kammioon ja ku laitat sen toisenki nii sit ne tulet syttyy sillee ettet pääse siit sinne toiseen painikkeeseen.. mitä sitten pitäis tehä??? auttakaa mua ku mä autoin teitä!!! :(
MelziGaGa

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu