Parkour

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti Plokoon 18 Maalis 2006 19:44

Itseltäni rolli onnistuu jo hyvin rollaan omal tekniikal :)
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Viesti Kenraali-Esko 19 Maalis 2006 00:34

nauraisi lokitkin jos kenraali menisi kaduille hyppimään 8).

Hyvä harrastus on. Jättää kenraali kuitenkin nuoremmille suku polville 8).
qsella
Kenraali-Esko

=/

Viesti Sotaporkkana 19 Maalis 2006 11:38

Parkour olis varmaan ihan hauskaa. Mutta ei viittis kaikkien nähden sitä vetää. En asu kaupungissa, joten sen harrastaminen on aika vaikeaa mulle.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Sairas, sairaampi, kuollut üz6½º„vs¦¹H
Käyttäjän avatar
Sotaporkkana

Viesti hese92 19 Maalis 2006 12:19

Tässä on parin päivän aikana ajatellu harrastamaan parkkaamista ja pitäis opetella rolli ja ländi eli kait ne ekat temput. Onko mitään erityistä varustusta ilmeisestikin verkkarit ja perus tennarit niin eiköhän niillä pärjäile? :o
hese92

Viesti Plokoon 19 Maalis 2006 17:03

Kyllähän niillä pärjäilee ainakin itse parkour.fi sivuilta löydät tutoriaaleja temppuihin..
[piilotettu kuva]
Plokoon

Viesti Guard 21 Maalis 2006 21:53

Juu aattelin tässä sen alottaa, ja kaverin kanssa ollaankin jo vähän riehuttu, emme tosin kaupungilla. Ja älkää nyt ruvetko haukkumaan mua tietämättömäksi/noobiksi, mutta minkälainen se parkour roll on? :D

Guard kiittää.
Guard

Viesti Plokoon 05 Huhti 2006 18:02

Guard kirjoitti:Juu aattelin tässä sen alottaa, ja kaverin kanssa ollaankin jo vähän riehuttu, emme tosin kaupungilla. Ja älkää nyt ruvetko haukkumaan mua tietämättömäksi/noobiksi, mutta minkälainen se parkour roll on? :D

Guard kiittää.

http://www.freewebs.com/kurppane/Mie-rolliiiiii.gif TOssa roll
[piilotettu kuva]
Plokoon

Viesti Voluumi 07 Touko 2006 19:57

Sori, en hoksannu et nostin vanhan aiheen... :oops:
Lähes Volume, mutta ei ihan... Koska en tiennyt häntä
Voluumi

Viesti Shamanisti 07 Touko 2006 20:40

Onhan se mielenkiintoinen laji, ongelmana on vain se kun kaikki nämä "tuoreimmat" kouraajat eivät tajua mistä siinä todellakin on kysymys.

Allu666 kirjoitti:Ihme pelleilyä.Hypitään ilman skeittiä jotain portaita.Aika vammasta.Ihan hauskaa mutta sinänsä perseestä.Asenen vammaisille.Kyllähän mä esim hypin joskus jotain juttuja ihan itseni-satutus eli toisille viihdytyksen takia.

Juuri tätä tarkoitan. Allu, yksi vinkki. Älä puhu jos et tiedä koko lajista paskaakaan.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Jeche 09 Kesä 2006 22:01

vähän on hauska harrastus.. ja ne ei oo temppuja ne on liikkumis liikkeitä! :D ja voltit ei kuulu parkouriin mutta nykyään nää jannut on ruennu harrastaa freestyle parkouria jossa tehään voltteja ja muita tämmösiä. parkourin ideahan ihan alunperin oli että liikutaan paikasta a paikkaan b mahdollisimman sulavin liikkein.

E: oho vähän vanhaan topikkiin vastasin..
[piilotettu kuva]

rendereitä!
Käyttäjän avatar
Jeche

Viesti Shamanisti 10 Kesä 2006 00:01

Jeche kirjoitti:parkourin ideahan ihan alunperin oli että liikutaan paikasta a paikkaan b

Sanoin tämän siinä toisessa Parkour topicissa, mutta sanonpa toisenkin keran. Eli parkourin alkuperäinen idea on liikkua esteettä, eli pitää lähes tulkoon sama vauhti, oli este (lähes) mikä tahansa, tjsp.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Jeche 10 Kesä 2006 10:26

Nacht kirjoitti:
Jeche kirjoitti:parkourin ideahan ihan alunperin oli että liikutaan paikasta a paikkaan b

Sanoin tämän siinä toisessa Parkour topicissa, mutta sanonpa toisenkin keran. Eli parkourin alkuperäinen idea on liikkua esteettä, eli pitää lähes tulkoon sama vauhti, oli este (lähes) mikä tahansa, tjsp.
mä sanoinki että mahdollisimman sulavin liikkein.
[piilotettu kuva]

rendereitä!
Käyttäjän avatar
Jeche

Viesti Shamanisti 10 Kesä 2006 11:06

Mutta Parkourissa ei mennä mitään tiettyä rataa.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Re: Parkour

Viesti käräki 12 Tammi 2008 23:55

oon harrastanu parkourii 2vuotta ja oon pro ja meil on oma tiimi mut en tajuu kui mummot huutaa kokoaja mul mä sanoin tänäänki et haist pask :evil: :shock: :?
käräki

Re: Parkour

Viesti dr.r 14 Heinä 2008 18:08

Koti kunnilla ei oikein tahtonut aluksi löytää mitään pakour paikkaa mutta kun vähän käytti mielikuvitusta nii rupesi paikoja löytymään.
Koulu on turhaa, vapaa-ajalla opii enemmän
Käyttäjän avatar
dr.r

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset

Samankaltaisia viestiketjuja