Garrys Mod 9 ongelma.

Keskustelua tietokonepeleistä.

Garrys Mod 9 ongelma.

Viesti Tmoz 01 Maalis 2006 13:03

Elikkäs, kun mulla on tuo Garrys mod asennettuna, ja kun pitäis päästä serkun kaa pelaan laniin sitä, mutta kun ei saa tehtyä servua!
Se valittaa että:
"STEAM validation rejected"
Mulla on kaikki mitä se vaatii asentaa, eli: Day of Defeat: Source, Half-Life² Deathmatch, Half-Life² ja sitten Counter-Strike:Source.
Mutta mikä on? Sanakirja.orgista kun koitin kattoo et mitä noi meinais, niin ei löytyny.. Jos vaan voitte jollain tavalla auttaa, niin plz.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti MeZmer 01 Maalis 2006 14:41

Itsellänikin on tuo ongelma ja siihen löytyi vastaus Gmodin foorumeilta.
Mene Gmod9/cfg/ aukase tiedosto game.cfg vaikka notepadilla. Sinne vaihda sv_lan 0 -> sv_lan 1. Sen jälkeen pistä console peliin. Aukaise Steam oikeklikkaa Garry's Mod:ia. Ota Properties, sieltä set launch options ja sinne pistä -console. Nytten pääset tekemään servun, mutta muut eivät näe sitä viellä joten kesken pelin kirjoita consoleen sv_lan 0 ja sen jälkeen heartbeat.
EDIT: Löytyisikö peliseuraa kun itsekkin pelaan sitä?
28.11.2009 Viettänyt viisi vuotta Jonnewebissä...
Käyttäjän avatar
MeZmer

Viesti Tmoz 01 Maalis 2006 16:13

Kyllä, jos tekisit servun niin voitais mennä minä, sinä ja mun serkun kaa pelaan. Mesee vaan.. tomzu91@hotmail.com
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti RazorBlade 01 Maalis 2006 16:14

Siinä taas kysymys johon olisi löytynyt vastaus kyselemättäkin... Yrittäkää katsoa vaikka pelin omilta foorumeilta ennen tänne tulemista. Siellä lukee SELVÄSTI tuosta ongelmasta!
13%Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa , ja 27% on kokeillut sitä, jos olet yksi niistä jotka eivät ole polttaneet tupakkaa, kopioi tämä teksti sigiisi.
Käyttäjän avatar
RazorBlade

Palaa alueelle PC-pelit