Wolfenstein Enemy Territory asiat ja kysymykset.{OPAS ! )

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Wolfenstein Enemy Territory asiat ja kysymykset.{OPAS ! )

Viesti UnReaL 01 Syys 2009 08:37

Hei,

Mainostan nyt yhtä servua, jossa itse pelailen Jahffa. nimellä.

http://et.splatterladder.com/?mod=serverinfo&idx=347926 Tuo.

Kannattaa käydä edes kokeilemassa. Hyvä porukka ja klo 12:00 - 24:00 yleensä hyvin pelaajia.
Käyttäjän avatar
UnReaL

Viesti Greew11 01 Syys 2009 14:25

Mulla on ET:ssä sellanen ongelma et ku pistän jonkun servun suosikiksi (Fav) ja sitku seuraavan kerran meen ET:seen ni sitä serveriä ei ookkaan enää merkattuna. Mikä vikana?
Greew11

Viesti |xXx|Anthem 02 Syys 2009 19:53

www.xXxclan.tk

|xXx| - The Triple X Clan (Wolf ET 2.55). Aika uusi ja yksi peliservu ja TeamSpeak servu jo. Saadaanpi kohta 2 uutta Owneria jotka maksaa joten klaani ei katoo mihkää.

X-Fire: anthies
Triple X Clan Email: triplexclan@googlemail.com
Mailia |xXx| - Triple X klaanille: triplexclan@googlemail.com
Käyttäjän avatar
|xXx|Anthem

Viesti Herkistelija 24 Syys 2009 16:24

Mulla on ongelma. Kaikki menee hyvin siihen saakka ku oon justiinsa pääsemässä sisälle servuun mutta sitten se pätkäsee poikki ja sanoo "game code(ui_mp_x8dll) failed pure server check ja aina sama homma joka kerralla ku koitan päästä sisälle. Hyviä neuvoja kaipaisin nyt
Herkistelija

Viesti X-Tream 24 Syys 2009 20:55

Koita tätä:
"control panel>user accounts and family safety>user account>turn user account control on or off>UNCHECK the box that says: Use User account Control (UCA) to help protect your computer."

Toi on kaikissa vistoissa ongelmana ei pääse pelaamaan ellei ota tota pois päältä...

E: Suomeks:
Ohjauspaneeli> Käyttäjätilit ja perhekäytön suojausasetukset > Käyttäjätilit > Ota käyttäjätilien valvonta käyttöön tai poista se käytöstä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
X-Tream

Viesti mrsakke 06 Loka 2009 18:47

mist saan nikkiin sinisen ja valkosen värin?
mrsakke

Viesti TtuRe 10 Loka 2009 14:02

on sellanen ongelma, kun avaan ET:n, niin näkyy pelkkää mustaa, mutta musiikki kuuluu.

apuja?
TtuRe

Viesti sinthatucantpwn 10 Loka 2009 20:30

mrsakke kirjoitti:mist saan nikkiin sinisen ja valkosen värin?

laitat vaan ^-merkin ja numeron tai kirjaimen. eri numeroista tulee eri värejä, joistain kirjaimista tulee erilaisia sekoituksia
sinthatucantpwn

Viesti TtuRe 13 Loka 2009 12:56

TtuRe kirjoitti:on sellanen ongelma, kun avaan ET:n, niin näkyy pelkkää mustaa, mutta musiikki kuuluu.

apuja?
TtuRe

Viesti kkallle 20 Loka 2009 13:55

mulla olis tämmönen ongelma et ku koitan mennä servuun nii se eka lataa niitä kaikkia juttuja iha normaalisti sit se menee siihe päävalikkoon ja tulee tämmöne teksti: Game code (ui_mp_x86.dll) failed pure server check. Nii mitä mun pitäs tehä?
kkallle

Viesti -pentu 26 Loka 2009 17:34

TtuRe kirjoitti:on sellanen ongelma, kun avaan ET:n, niin näkyy pelkkää mustaa, mutta musiikki kuuluu.

apuja?

Onhan kaikki ajurit yms kunnossa?
kkallle kirjoitti:mulla olis tämmönen ongelma et ku koitan mennä servuun nii se eka lataa niitä kaikkia juttuja iha normaalisti sit se menee siihe päävalikkoon ja tulee tämmöne teksti: Game code (ui_mp_x86.dll) failed pure server check. Nii mitä mun pitäs tehä?

Jos käyttöjärjestelmänä on Windows Vista tai 7: http://bit.ly/9nASW
Muussa tapauksessa en osaa auttaa.
-pentu

Viesti |666| 15 Marras 2009 16:36

Onkos kukaan muu |fun| clanis täällä? Itse olen sinne littynyt n.2 vuotta sitten, ja voin sanoa että hyvä klaani on ollut (toisiksi suurin peli klaani maailmas)
Teen sigejä pyydettäessä. We are the west side killaz, motherfucking bad, cock sucking niggas
--uus sigi tulossa--
Käyttäjän avatar
|666|

Palaa alueelle PC-pelit