Latemara kirjoitti://Onko muuten tosi, että tässä on ihan helvetisti haxaajia?
No ite oon pelannut aina Jaymodilla, ja näitä trickjumppereita on aivan helvetisti. Wallhackia ja 4imbottia harrastetaan myöskin. Eli hyvin haxausrikas peli. :D
Latemara kirjoitti://Onko muuten tosi, että tässä on ihan helvetisti haxaajia?
Jaymod iha pepusta, siellä varmaa niitä haxaajia onki. EtPro on se ainoa oikea jos haluaa pelata normaalistiSoulja kirjoitti:Latemara kirjoitti://Onko muuten tosi, että tässä on ihan helvetisti haxaajia?
No ite oon pelannut aina Jaymodilla, ja näitä trickjumppereita on aivan helvetisti. Wallhackia ja 4imbottia harrastetaan myöskin. Eli hyvin haxausrikas peli.
Mulla toimii vistalla iha hyvin. Ootko patchanu sen 2.60b:hen asti? Ja kannattaa laittaa ominaisuuksista, sieltä se yhteensopivuus niin se et ne teema on poissa käytöstä, itellä ne kyllä menee automaattisesti mutta IMO pakollisista että lähtee pois. Nii ja jos ei tolkaa viel toimi nii laita se et suorittaa sen XP SP2:na.Latemara kirjoitti:Ärsyttää kun tämä ei toimi kunnolla Vistalla, en ole koskaan päässyt kunnolla oikein kokeilemaan tätä :S
//Onko muuten tosi, että tässä on ihan helvetisti haxaajia?
///Just, menin servulle missä ping n.40, tosin itselläni ping oli vaatimattomat 999 :X Kerkesin hetken pelata kunnes tuli connection problem, netti tosin toimii moitteettomasti.
Latemara kirjoitti:Ärsyttää kun tämä ei toimi kunnolla Vistalla, en ole koskaan päässyt kunnolla oikein kokeilemaan tätä :S
Jupi kirjoitti:Taas innostuin muutaman kuukauden tauon jälkeen pelaamaan, ja nyt olen jälleen ihan koukussa. Pelaan Prime Squadron XP 1 serverillä, ja olen kahdessa päivässä saanut Field opsini tasolle 5 5 5. Aika nopeasti tuota Opsin tasoa saa vietyä eteenpäin, sen kun heittelee aselaatikoita niin XP:tä kertyy. Jahka saan opsini tasolle 9 otan varmaan sen kaikkien rakastaman engineerin ja ruuvaan kaikkia mahdollisia laatikoita
ihmesälli kirjoitti:ois semmonen BRUBLEEMA ku teen servuu se menee automaattisesti jotenki LAN:iin vaikka on INTERNET valittuna joku kusee ja pahasti osaisko joku neuvoa ?
Fogarty kirjoitti:ihmesälli kirjoitti:ois semmonen BRUBLEEMA ku teen servuu se menee automaattisesti jotenki LAN:iin vaikka on INTERNET valittuna joku kusee ja pahasti osaisko joku neuvoa ?
Avaa konsoli ja kirjoita:
/seta cg_savedrate 25000
/seta cl_maxpackets 30
Jupi kirjoitti:Taas innostuin muutaman kuukauden tauon jälkeen pelaamaan, ja nyt olen jälleen ihan koukussa. Pelaan Prime Squadron XP 1 serverillä, ja olen kahdessa päivässä saanut Field opsini tasolle 5 5 5. Aika nopeasti tuota Opsin tasoa saa vietyä eteenpäin, sen kun heittelee aselaatikoita niin XP:tä kertyy. Jahka saan opsini tasolle 9 otan varmaan sen kaikkien rakastaman engineerin ja ruuvaan kaikkia mahdollisia laatikoita
Dnuorda kirjoitti:Onko tämä muuten PB:n syytä, tai jonkun muun, kun aina mut kickataan tai bannataan syynä: ''Cheat'' tai ''Cheater''? Sitten pännii jonkin aikaa >:(