Urheiluvammat.

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Urheiluvammat.

Viesti Mashmi 25 Helmi 2006 15:38

Elikkäs,minkälaisia urheiluvammoja teillä on takana/päällään.

Mulla on just puolen naamaa ruvella ja peukalo turvoksisa, kun eilen heitin yli alastulon boxista ja löin jollain tavalla naama suksen noseen.
Ei nyt mitään pahempia kipuja, mutta silmä turvonnut melkein umpeen ja näytän siltä että olis piesty kunnolla :)
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti Jänkäjussi 25 Helmi 2006 18:32

Polvi, lonkka ja olkapää menneet jääkiekkoa pelatessa ja vaivaavat edelleen hiukan. Polvessa oli jo ennestään ollut rasitusvamma ja sitten se kolahtaa vielä tolppaan ulkojäillä. Tuo on se pahin loukkaantuminen. Noiden lisäksi kaikenmaailman muita pikku haavereita. Urheilija ei tervettä päivää näe kuten sanotaan. :wink:
Käyttäjän avatar
Jänkäjussi

Viesti saksikasi 25 Helmi 2006 20:01

Nyt on viidettä viikkoa jalka kipsissä... sählyssä meni, molemmat luut poikko oikeesta talasta nilkan yläpuolelta... Oulun sairaala osasto 60 toinen, on mukava paikka
Käyttäjän avatar
saksikasi

Viesti Kolhydrat 25 Helmi 2006 20:09

Nojoo viime vuonna olin laskettelemassa,noh ajattelin ottaa hyppyriin täydet vauhdit ja hypätä linkkarin.Mutta kuinkan ollakkaan, kun olin jo ilmassa tekemässä "linkkaria" niin jumituin jotenkin oudosti siihen asentoon ja en älynnyt ottaa jalkoja siitä "linkkari" asennosta pois ja kuinkan ollakkaan tuun polvilleen maahan ja vasen sääri murtu.Siinä menikin koko talvi piloille.

(Anteeksi mahdolliset kirjoitus virheeni ja viestistä josta ette saanet mahdollisesti mitään selvää.)
[piilotettu kuva]
Kiitokset Vincentille

Tästä pääset katsomaan grafikkaani
Käyttäjän avatar
Kolhydrat

Viesti Inferno 25 Helmi 2006 22:22

Rasitus vamma tos polven alapuolel.. Siinä on joku patti. Sitten kun se osuu johonki niin teke aika kipeetä. :'(
Inferno

Viesti Nogan 25 Helmi 2006 22:32

Molemmat jalat murtuneet parkouria (jos lasketaan urheiluksi) harrastaessa.
Ja molemmat kädet (Ei samaan aikaan, toisinkuin jalat ovat murtuneet samaan aikaan) pelatessani pesäpalloa silloin joskus kun sitä piti koulussa harrastaa, joku löi "vähän" liian kovaa ja maila lensi täysillä minun käteeni joka murtui.
Myös muutama kylkiluu mennyt samassa lajissa, joku tömäyttää suoraan siihen kylkiluihin.

Nämä ovat täysin totta.
En elä talven yli.

Tämä allekirjoitus mitätöi mielipiteesi, sosiaalisen statuksesi, peniksesi koon, älykkyytesi ja seksikumppaniesi määrän koska Hitler.
Käyttäjän avatar
Nogan

Viesti Nordheim 25 Helmi 2006 23:53

Judossa kaverin kantapää osu leukaan ja hammas meni sen seurauksena huulen läpi.
[piilotettu kuva]
Nordheim

Viesti Faxe 26 Helmi 2006 16:46

Mä olin Tae kwo don ottelu kisoissa, ja sitten tää tyyppi potkas suoraan polveen. Sillä ei ollut kaikki kotona. No, onneks siinä ei käynyt pahemmin, ja pystyin jatkamaan.
Hehei Franklin.
Käyttäjän avatar
Faxe

Viesti -olA 04 Maalis 2006 22:25

Leuka tikeillä, polvi tikeillä ja muutenkin elin(tiedätte varsin hyvin mikä) on vuotanut verta ;/[/url]
Viimeksi muokannut -olA päivämäärä 26 Maalis 2006 15:51, muokattu yhteensä 1 kerran
-olA

Viesti Fixed 04 Maalis 2006 23:38

Eipä tuu mielee urheiluvammoja... tappeluissakaa ei ikinä Itelleni tuu mitää :D (jääkiekko)
Käyttäjän avatar
Fixed

Viesti Töbe 18 Maalis 2006 14:49

Olin 5-6 vuotias kun olin laskettelemassa ja menin väärästä mäestä ja se olin aika jyrkkä, kun huomasin vasta hyppyrin eessä että siinä oli hyppyri ja sitten hyppäsin melkeen backflipin vahingossa ku olin taka painossa ja tietenki pää edellä alas ... :oops:
Käyttäjän avatar
Töbe

Viesti Rios 18 Maalis 2006 22:56

Polvi on mennyt "säpäleiksi" kotona sählyä pelatessa! Joo ei oikeesti... Kaaduin vaan kotona ja polvi tärähti niin kovaa et en pystynyt kävelee kunnol monee viikkoo. On myös ollut akillesjänteen yli rasitus enkä saanut pelata futista kahteen kuukauteen....
"Only dead have seen the end of the war".
PSP Plaza - http://tonzaraj.arkku.net/index.php
Käyttäjän avatar
Rios

Viesti NumLock 18 Maalis 2006 23:26

Luisuin suksilla koulussa 5metriä alaspäin mäkeä ja olin väärin päin... ja tänään olin juoksemassa karkuun(urheilin leikkimällä) pikkuveljeä ja
hyppäsin aidan yli ja tietenkin toinen jalka jäi aitaan kiinni ja siinä sitten pää hangessa ja niskat melkeen poikki,kyynärpää muusina :wink:
Jos olet sitä mieltä että ruotsi on PERSEESTÄ kopioi tämä allekirjoitukseesi, välittömästi.!!!
Allekirjoita tämä jos et halua mopokortin kallistuvan 500euroon Tässä!
Käyttäjän avatar
NumLock

Viesti nöyhtäpallo 19 Maalis 2006 10:07

Battlefield-Soturi kirjoitti:Rasitus vamma tos polven alapuolel.. Siinä on joku patti. Sitten kun se osuu johonki niin teke aika kipeetä. :'(
Mullakin on sama vaiva...
Käyttäjän avatar
nöyhtäpallo

Viesti Bullshit 19 Maalis 2006 10:46

Oli perjanaina semmonen tärkee salibandy-turnaus, mut en päässy pelaan kun polvi on paskana (anteekti luma tana) ja oon joukkueen paras pelaaja ainakin maalimäärästä katsottuna.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
~ AMD Athlon 64 AM2 X2 6000+ DualCore ~ 4gt RAM ~ 400gt kovo ~ nVidia GF 8600 GTS ~
Kovat jätkät ei nosta penkistä, vaan tililtä.
Käyttäjän avatar
Bullshit

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset