Urheiluvammat.

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti THUNDERKING 10 Heinä 2006 10:14

noh sain 2-3 viikkoo sitten uuden pyörän ja päätin testata minkälainen keuleissa. keulit oli noin 100m suoralla :roll:
koklasin myös stoppareita ja tuli vähän liikaakin vedin nimit. pyörän ja itteni ympäri. ite olen vielä naama auki ja jalka paketissa.
eipä ollu kivaa mutta kokemus silti.
pyörä meni rikki ja hinta 799.90€ :cry:
oliko asiaakin?
THUNDERKING

Viesti bKng 10 Heinä 2006 21:06

Kantapäässä ollut joku rasitus tai joku.. Kuiteskin kävi helvatun kipiää..
Ja peukalo on venähtänyt monta kertaa. Varmaan 5-8 kertaa.
Ja vasemmasta jalasta reisi revähti.. Olen vasen jalkainen niin kiva potkaista palloa.. :D

Muuta ei taida ollakkaan.
bKng

Re: Urheiluvammat.

Viesti Eezy 31 Touko 2008 10:58

Suhteellisen terveenä olen pysynyt. Kerran pyörällä kaaduin ja oikean käden solisluu meni poikki. Paranemiseen meni n. 3vko. Jääkiekossa törmäsin kerran laitaan polvi edellä, kun suojus oli vielä valahtanut polven päältä pois. Siitä saattoi tulla hiusmurtuma, koska aina, kun polvella osui johonkin tuli aivan mieletön kipu. Siihen ei kuitenkaan tarvittu lääkärihoitoa ja polvi tuntui normaalilta parin viikon päästä.
Käyttäjän avatar
Eezy

Viesti Smifty 02 Kesä 2008 17:38

Polvessa rasitus vamma ollu kaksi kertaa..tramppiksella molemmat ja kerran mursin käteni kun tipuin katolta hiekalle :D
-Bitch
Käyttäjän avatar
Smifty

Viesti D-GenerationX 11 Kesä 2008 21:04

Ranne oli turvoksissa. Lätkäpelissä kiekko tuli ranteeseen parikin kertaa.
Ei tiedä mistään mitään
Käyttäjän avatar
D-GenerationX

Viesti Ozero 11 Kesä 2008 22:26

Sama nilkka nyrjähtäny 3 kertaa, mutta ei sentään murtunut. Ja eräänlaisessa "leikissä" keskisormeni nyrjähti. Lääkäriin tai mihinkään ei menty, joten keskisormea en saa koukkuun aivan kunnolla. Eli eipä mitään vakavaa onneksi ole käynyt.
Coca-Cola is not a drink, it's a way of life!

Ja ei, en kannata ydinsotaa tai ydinaseita.
Käyttäjän avatar
Ozero

Viesti Same 20 Kesä 2008 14:33

Mulla on polvessa kipeä patti (harrastan futista) h*lvetin ärsyttävä. YV:tä vaan jos joku on kokenut saman. :/
I trust My Skill, i like CS <33
Same

Re:

Viesti hullukastike 24 Kesä 2008 23:22

Inferno kirjoitti:Rasitus vamma tos polven alapuolel.. Siinä on joku patti. Sitten kun se osuu johonki niin teke aika kipeetä. :'(

rustokasvua,sanoi terveydenhoitaja mulle.
hullukastike

Viesti hullukastike 24 Kesä 2008 23:29

itelläni ei kovin pahoja,lähinnä revähtämisestä mustelmiin. olin pulkalla lasketelemassa :oops: pulkka meni helveeeeeeeeeeetin kovaa,lumi pöllys naamalle,sitte hyppy(n. 1,5m korkee) siitä varpaaT eelte maahan,RÄTSSS!!! ja varpaat miten sattuu (pois sijoiltaan). siellä 15 asteen pakkasesssa niitä vääntelin ja kärsin 8)
hullukastike

Viesti Pepsi-Max 06 Heinä 2008 21:23

Ei oo mitään pahempaa sattunu :D mustelmia ja haavoja ei oo ikänä ollu tikkejä tai murtunut mikään
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Shelley 06 Heinä 2008 22:59

Solisluu mennyt kerran poikki, eipä mitään sen kummallisempaa. Läheltä piti- tapauksia on kuitenkin ollut suhteellisen monta.
"Jumala rakastaa eniten niitä, jotka kuolee nuorena"
Käyttäjän avatar
Shelley

Viesti Soulja 07 Heinä 2008 10:41

Polvi on kerran jouduttu ns. leikkaamaan, koska asfalttia oli mennyt sen verran syvälle, että oli pakko tehdä jotain. Tosin olin hereillä koko operaation ajan ja hieman pääsi väsyttämään. 3-4 tuntia sorkkivat oikean jalan polvea. Ikävästi oli kipeänä yöllä, sai Buranaa popsia oikein olan takaa. xd
| Vuoden tulokas 2008 |
Käyttäjän avatar
Soulja

Viesti _ananas 14 Heinä 2008 22:12

Viime kesänä onnistuin melkeen katkaisemaan akilles jänteen oikeasta nilkasta. Jonkunlainen side siihen laitettiin ja kepit sain viikoksi.
Liikuntakieltoa sain 2 viikkoa, sattui aivan helvetisti. Onneksi jänne ei katkennut, olisi ollut koko kesä pilalla.
[piilotettu kuva]
Zomg 100 viestiä täynnä 20.7.08
Käyttäjän avatar
_ananas

Viesti Typo 14 Heinä 2008 22:52

Olen onneksi säästynyt pahemmilta. Eräässä tapauksessa ehti kuitenkin pelästymään.
Kuljetin kiekkoa alueelta pois, syötin ja "nostin selän pystyyn" niin eikös sieltä joku tule ja kolaa selkään. Lensin oikea olkapää edellä laitaan ja tuli sen verran kova tärsky, että en noin 5-10 minuuttiin pystynyt liikuttamaan kättäni ollenkaan. Tuon jälkeenkin varmaan kuukauden päivät liikerata oli rajoittunut, sain nostettua kättä aluksi esim. suoraa sivulle vain noin 40 asteen kulmaan. Ei ollut mukavaa :/
Nyt onneksi täysin toipunut.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Typo

Viesti Genbor 15 Heinä 2008 07:22

Sulkapalloa pelatessä nilkka vääntyi (ei koulua 2pv) ja uidessa aivotärähdys.
Käyttäjän avatar
Genbor

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset