Urheiluvammat.

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti stWasm1.0 21 Maalis 2006 12:00

urheiluvamat, jotka muistan
- Epäonnistunut takaperinvoltti uimahallissa -> muutama hammas meni
- Epäonnistunut hyppy rinteellä -> varsinaista vammaa ei löytynyt, mutta jouduin käyttämään kepit pari kuukautta. Lisäksi samalla rinteellä on käsi mennyt sijoiltaan.

Edit:
- Joku tollo heitti minut huonosti aikidossa -> polvet meni paskaksi
Ollako vai eikö olla? Kas siinä pulma...
Käyttäjän avatar
stWasm1.0

Viesti Eternity 24 Maalis 2006 20:33

Kaveri heittää kivellä naamaan Tulos: Hammas poikki (totta ei lohennut vaan POIKKI!). Aamen.
[piilotettu kuva]
http://www.razaeros.com | Suurin Yllättäjä 2008!
Käyttäjän avatar
Eternity

Viesti Mashmi 25 Maalis 2006 00:06

Volume kirjoitti:Kaveri heittää kivellä naamaan Tulos: Hammas poikki (totta ei lohennut vaan POIKKI!). Aamen.

Mikä laji kyseessä? Curlingissä ainaki kiviä heitetään,mutten kyllä saa päähäni muita lajia missä heitetään kiviä.
>_>
Käyttäjän avatar
Mashmi

Viesti Anal Satan 25 Maalis 2006 00:10

Harrastin toissa kesänä, kuten viimekesänäkin yhtä erityisen vaativaa ja rankkaa extreme -harrastusta, nimeltään pintaonginta. Potkaisin soutuveneen rannasta, kompastuin veneen kylpeen, vedin turvalleni, käden päälle ja peukku lähti sijoiltaan.. Mitään vakavampaa urheilussa ei ole tapahtunut..
Käyttäjän avatar
Anal Satan

Viesti Maketsuppi 27 Maalis 2006 16:06

saksikasi kirjoitti:Nyt on viidettä viikkoa jalka kipsissä... sählyssä meni, molemmat luut poikko oikeesta talasta nilkan yläpuolelta... Oulun sairaala osasto 60 toinen, on mukava paikka

Täältä oulusta tulee nasse setä kattoo että miltä se krhönseksikäsikrhömmm saksikasi näyttää =D

No niin sitten asiaan eli viime kesän pahimmat ajoin pyörällä ja tönk (eikä kypärää tietenkään =( ) lensin asfaltille lähti hammas irti (pysyvä) ja jouduttiin paikkaa sormista (osasta) lähti iho (yökkkk) ja polveen ja kyynärpäihin pari mustelmaa .

Sitten pelattiin salibandya pihalla niin hyppäsin torjumaan palloa ja lensin suoraan perse edellä puikkoon ja sitte kuulu semmosia "@!&%=/%&" ja nousin ja sitte oysiin (missä saksikasi nyt on) ja sinne tunniksi kattooo rawia ja smackkii ja sittte ne tunki sen piikin ********** ja se ei tuntunu mukavalta =/
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Mac 27 Maalis 2006 22:38

No ei mulla pahemmin mitää vammoja oo. Joskus oon venäyttäny vasemman polveni vissiin vähä pahemminki, kun se vieläkin on vähä, miten sen nyt sanoos. Se on hieman pazka. Esim. jos oon kyykyssä niin siihen yleensä sattuu. Eilen meni ihan harmittomassa jutussa taas kipeeksi ja nyt on ollu tämän päivän. Laskin rattikelkalla ja sitte olin jo pysähtyny niin sitte kuulu pieni naks* ja sattu. (mitähän se naks siihen vaikutti), noh, siihen kohdistui ihan pieni vääntöliike...
Sitte oon laskettelussa mennyt liian hiljaa "sateenkaari" reilin päälle ja sitte tipuin sieltä nenälleni siihen viereen, joka onnekseni oli ihan jäässä. Verta tuli.
Mustelmia on sitte, mutta onko ne vammoja?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mac

Viesti Maketsuppi 27 Maalis 2006 23:00

Mac kirjoitti:No ei mulla pahemmin mitää vammoja oo. Joskus oon venäyttäny vasemman polveni vissiin vähä pahemminki, kun se vieläkin on vähä, miten sen nyt sanoos. Se on hieman pazka. Esim. jos oon kyykyssä niin siihen yleensä sattuu. Eilen meni ihan harmittomassa jutussa taas kipeeksi ja nyt on ollu tämän päivän. Laskin rattikelkalla ja sitte olin jo pysähtyny niin sitte kuulu pieni naks* ja sattu. (mitähän se naks siihen vaikutti), noh, siihen kohdistui ihan pieni vääntöliike...
Sitte oon laskettelussa mennyt liian hiljaa "sateenkaari" reilin päälle ja sitte tipuin sieltä nenälleni siihen viereen, joka onnekseni oli ihan jäässä. Verta tuli.
Mustelmia on sitte, mutta onko ne vammoja?

[OFF/]Oliko syötteellä? [OFF/]
[piilotettu kuva]
~Last.fm~ |~Deviant-Art~
Kommenttia DA:han ja lisätkäähän Last.fm frendiksi, hihi ~
Käyttäjän avatar
Maketsuppi

Viesti Nike 28 Maalis 2006 16:21

Koulussa telinevoimistelu tunnilla hiuka vasen käsi liuskahti -> Vasen rintalihas venähti. Eipä ole oikein pahempaa.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti Finzero 28 Maalis 2006 20:36

Nike kirjoitti:Koulussa telinevoimistelu tunnilla hiuka vasen käsi liuskahti -> Vasen rintalihas venähti. Eipä ole oikein pahempaa.

Kauan kesti parantua, mun jalka kun venähti koululiikunnassa kesti yli viikon parantua.

No joo, tuo venähtäminen, sitten käsi on kerran katkennut ja pieniä muita vammoja..
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti joku outo1 08 Huhti 2006 18:28

No, hyppäsin korkeutta ja tottakai hyppäsin käteni päälle ja se meni sijoiltaan.Sitte se piti leikata kyynärpäästä :wink: Sen jälkee käsi kipsissä 4 viikkoo..

Kyl siinä tuli melkein 130cm hypättyä..
HAHAA
joku outo1

Viesti Zelgre 15 Huhti 2006 16:17

No ei ole tullut, juuri yhtään vammoja, mutta pienempänä olin maalissa(pelattiin jääkiekkoa pihalla), niin isoveli laittaa ranteen, suoraan polveen. Ei tuntunut mukavalta. Vähän aikaa makasin maassa. :S Ja liikuntatunnilla tasapainoiltiin pitkällä penkillä, joka oli käännetty väärinpäin. Lopussa liukastuin ja vasen pakara penkin kulmaan! Tosi iso mustelma oli sen jälkeen. :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti WaderWan 15 Huhti 2006 16:32

Pari kertaa menny sormet pask*ks koripallos (pallo tullu täysii sormille).
Ei oo tullu kauheen pahoi, paitsi:
Yritin tehä semmosta "liikettä" breikis, et kaveri meni selkä kyyryyn ja mun pitäis hypätä sillei, et mun selkä menis sen kaverin selkää vasten ja yli.
No tein sen "liikkeen" ja pääsin yli, mutta en saanut vedettyä itteäni takas jaloilleen, vaan tipahdan selkä edellä lattialle :P .Meni vaan selkä kipeeks ei sen pahempaa.
Käyttäjän avatar
WaderWan

Viesti Not anymore Cooy- 25 Touko 2006 19:49

polvi vamma,hampaat huulest läpi,ja hyppäsin korkeutta nii vedin tigerin nii osu jalka siihe tankoo ja tuli nenää :cry:
Not anymore Cooy-

Viesti Raze 25 Touko 2006 21:03

Mulla on menny mun juoksukisoissa menny niin monta kertaa jalat etten enää muistakkaan. Juoksen SM-tasolla joten se on aina huono homma loukkaantua.
Käyttäjän avatar
Raze

Viesti Zero:) 26 Touko 2006 11:05

Noh kerran ulkona pelatessani jalkapalloa erääseen seinään kavereitteni kanssa ja pallo vierii parin sentin päähän '' maalista '' ja maalivahti maassa. Jä mähän juoksen ihan täysiä päin ja potkasen ohi ja suoraan seinään ja varvas hiton kipee sen jälkeen...
Käyttäjän avatar
Zero:)

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset