Space Cowboy Online Aloitus opas

Oletko kokeillut Sco:ta?

Kyllä, minulla on se.
3
5%
Kaverilla
1
1%
En ole.
17
33%
En ole enkä haluakkaan.
12
23%
En ole, mutta haluaisin.
18
35%

Ääniä yhteensä : 51

Viesti Babar 23 Kesä 2006 11:33

MeZmer kirjoitti:
Dark Assassin kirjoitti:Tästä oppaasta oli minulle hyötyä.
Latasin pelin ja asensin, ja tästä oppaasta oli minulle hyötyä. Opin jtn. vihollisista jne.
Pelailen Joymus-serverillä tanzka-nimisellä tyypillä, ja, lentelen ympäriinsä ilman mitään järkeä, millä muullakaan kuin, M-Gearilla.^^

Sain suostuteltua sut lataamaa(ainakin osittain). Itse latasin, koska ensin olin lukenut tämän, mutta senjälkeen kaverini suositteli. Hän oli ladannut tämän oppaan takia. Tästä oppaasta on ollut hyvin apua.

Vihdoinkin minusta on ollut apua, kiitos kuuluu teille osaamattomille. (:
Babar

Viesti Pietari 23 Kesä 2006 20:40

Mitä tuo Pentium 3-1G Meinaa? En saanut selvää oikein. Mulla on 1,71 gHz kone joten toimiiko?
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Altair 23 Kesä 2006 20:59

Pietari kirjoitti:Mitä tuo Pentium 3-1G Meinaa? En saanut selvää oikein. Mulla on 1,71 gHz kone joten toimiiko?

Toimii. Pentium 3, 1Ghz.
Noin ainakin itse sen ymmärsin.
Do you feel it, mortal? Death seeps through me, enveloping all that I touch. With just a snap of my finger your soul will languish in damnation for all eternity. But... It is not yet your time to serve the Lich King. Yes, a greater destiny awaits you. Power... You must become more powerful before you are to serve me.
Käyttäjän avatar
Altair

Viesti Babar 27 Kesä 2006 11:05

Pietari kirjoitti:Mitä tuo Pentium 3-1G Meinaa? En saanut selvää oikein. Mulla on 1,71 gHz kone joten toimiiko?

Copypastesin laitteistovaatimukset suoraan sivulta, joten ne saattavat näyttää kummallisilta. D-A kumminkin tiesi, mitä se tarkoitti.
Babar

Viesti Masteri92 28 Kesä 2006 11:25

Vaikuttaa hyvältä peliltä.. Onko maksullinen vai täysin ilmainen??
Käyttäjän avatar
Masteri92

Viesti Shamanisti 28 Kesä 2006 15:26

Edelleen se on ilmainen, ja tulee myös pysymään.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Pietari 03 Heinä 2006 12:35

Voitteko sanoo jonku toisen paikan mistä ton voi ladata ku FilFrontista kestää jtn 6 tuntia.
www.pelimestari.net

[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
SA-MP:ia on tullut tahkottua kuten näkyy ^
Käyttäjän avatar
Pietari

Viesti Shamanisti 03 Heinä 2006 12:54

Miksi et jätä yöksi lataamaan? Mutta voithan vaikka DCllä katsoa jos jollakin sattuisi se olemaan jaossa.
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Altair 03 Heinä 2006 12:59

Pietari kirjoitti:Voitteko sanoo jonku toisen paikan mistä ton voi ladata ku FilFrontista kestää jtn 6 tuntia.

Jos kestää noin pitkään, lataa Star Dowloader ja ei pitäisi Filefrontistakaan kestää kuutta tuntia. Paitsi jos sinulla sattuu olemaan surkea netti, kuten minulla.
Do you feel it, mortal? Death seeps through me, enveloping all that I touch. With just a snap of my finger your soul will languish in damnation for all eternity. But... It is not yet your time to serve the Lich King. Yes, a greater destiny awaits you. Power... You must become more powerful before you are to serve me.
Käyttäjän avatar
Altair

Re: Space Cowboy Online Aloitus opas

Viesti Jefson 31 Joulu 2007 18:36

Hyvä opas, mutta peli on mennyt päin vittua -.-
Hero OnLine | Silkroad OnLine | Knight OnLine
Käyttäjän avatar
Jefson

Palaa alueelle Pelioppaat