Virus ongelma(vakava sellainen)

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Virus ongelma(vakava sellainen)

Viesti Tuoxu 12 Helmi 2006 15:34

Tässä viestissäni päälause on: Tarvitsen apua! Minulla on nimittäin
ohjelma nimeltä Ad-Aware. Olen löytänyt koneeltani kaksi seuraavanlaista ''kritikaallista objektia'' :

TAC - MRU List

TAC Level: 0

MRU Lists (Most Recently Used items) store information about the most recently used items, for example files, search words and programs. MRU Lists are not considered to be a threat to your privacy. Ad-Aware supplies you with the ability to remove these MRU lists if you wish to do so.

Ja lisäksi olen löytänyt objektin nimeltä'' Tracking Cookie'' Jos joku voisi suomentaa ton ylhäällä olevan, ja auttaa niitten poistamisessa, olisin sille
todella kiitollinen, sillä Ad-Awarella noita ei saa poistettua :cry:
PS. Ennenkaikkea haluaisin tietää, saavatko nuo viirukset urkittua minun
luottokortti tietoni, jos tilaan jotain netistä :?: :cry:
Tuoxu

Viesti Ailerssi 12 Helmi 2006 15:53

Ei kyllä hajuakaan, ikävä kyllä... :(
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ailerssi

Viesti Pepper 12 Helmi 2006 16:01

GhostRider kirjoitti:Ei kyllä hajuakaan, ikävä kyllä... :(

Silloin ei kannata vastata.
Game over.
Käyttäjän avatar
Pepper

Viesti Altair 12 Helmi 2006 16:04

Noista ei kannata huolestua niin kauheasti.
Minulla oli kerran jotain 40+ critical objectia kun en tehnyt Ad-Awarella tarkistusta muutamaan viikkoon.
AMD Phenom II X4 940 BE @ 3,0GHz / Ati Radeon HD 4870 1GB / 4GB DDR2 800 MHz / Samsung 640 GB / Asus M4A78-E / BenQ E2200HD 21,5" TFT / Creative Fatal1ty Headset / Logitech MX518 / Nokia 5800XM (lelu <3)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Altair
Assassin

Viesti d-hunter 12 Helmi 2006 16:13

Tracking Cookiet siis varastoi tietoa käyttämistäs tiedostoista, hakusanoista, ohjelmista yms.

Koitapa tällä tehdä täyttä skannia : http://www.ewido.net/en/

Ko. Ohjelma on tehokkain kaikista näistä Adware/Spyware/Coocie yms. skannereista.
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Viesti köhläm 12 Helmi 2006 16:21

-------
Viimeksi muokannut köhläm päivämäärä 23 Syys 2007 13:59, muokattu yhteensä 1 kerran
köhläm

Viesti d-hunter 12 Helmi 2006 16:39

köhläm kirjoitti:noi on ihan vaarattomia tiedostoja :idea:
Siltä se saattaa näyttää, mutta ikävästi ne vain keräävät henk. koht. tiedostoja koneelta.
d-hunter

Viesti leeevi 12 Helmi 2006 16:48

ei ne hirveen vaarallisii oo ja mul on ollu kerran jotai 360 critical objectii
ja 20 neglible objectsii
Peace out!
[piilotettu kuva]
leeevi

Viesti Tuoxu 12 Helmi 2006 17:17

d-hunter kirjoitti:
Siltä se saattaa näyttää, mutta ikävästi ne vain keräävät henk. koht. tiedostoja koneelta.

Voiko ne SAADA mun LUOTTOKORTTITIEDOT?? :!:
Tuoxu

Viesti flatguy 12 Helmi 2006 18:14

Kannattais hankkia kunnon palomuurit sun muut sellaiset ja välttää tuntemattomia sivuja netissä ja muuten nämä neglible objektit ovet tiedostoja joita on monta saman laista esim. sinulla on koneella 2 kappaletta DMC2.OCX tiedostoa ja koska tämä esimerkki on .OCX formaatissa niin vain toinen niistä on hyödyllinen eli toinen niistä on turha. tietyn laisia tiedostoja ei tarvitse olla montaa samalla koneella koten nämä .OCX ajuri tiedostot. Trackkereille on omat ohjelmansa joilla voidaan sotkea niiden toimintaa.
Käyttäjän avatar
flatguy

Viesti Ukkopekka 12 Helmi 2006 18:22

Jooh..Mul on sama ohjelma ;). Eli kun scannaat niin sen jälkeen painat ''next'' sitte siellä tulee kaikki ne viirukset ''ne sun objektit'' sitte painat vielä sitä ''next'' tai mikä se siellä onkaan sitte tulee semmonen homma että haluatko tuhota nämä tiedostot tai jotain sellaista sitte painat ''yes'' tai ''OK'' kumpi siellä onkaan sitte tulee semmonen ''deleting selection'' tai jotain sellasta mutta se menee sillain niinkuin esim. pelin latauksessa siis semmonen palkki joka liikkuu (kai tajuatte) niin sillo se tuhoaa ne viirukset ainakin äiti sanoo sillain joka on englannin opettaja :lol:
[piilotettu kuva]
Paintilla tehty =) melkein
Käyttäjän avatar
Ukkopekka

Viesti d-hunter 12 Helmi 2006 18:23

flatguy kirjoitti:Kannattais hankkia kunnon palomuurit sun muut sellaiset ja välttää tuntemattomia sivuja netissä ja muuten nämä neglible objektit ovet tiedostoja joita on monta saman laista esim. sinulla on koneella 2 kappaletta DMC2.OCX tiedostoa ja koska tämä esimerkki on .OCX formaatissa niin vain toinen niistä on hyödyllinen eli toinen niistä on turha. tietyn laisia tiedostoja ei tarvitse olla montaa samalla koneella koten nämä .OCX ajuri tiedostot. Trackkereille on omat ohjelmansa joilla voidaan sotkea niiden toimintaa.
Yhdys sanat

Tuoxu kirjoitti:
d-hunter kirjoitti:

Voiko ne SAADA mun LUOTTOKORTTITIEDOT?? :!:

Käytännössä kyllä jos niitä olet näppäimistölläsi naputellut..
d-hunter

Viesti Lehti 12 Helmi 2006 18:50

ihQ kirjoitti:
GhostRider kirjoitti:Ei kyllä hajuakaan, ikävä kyllä... :(

Silloin ei kannata vastata.

ihQ, ei sunkaa ois kannattanu vastata tollai. Minulla on se neuvo, että lataa F-Secure 2006-kokeiluversio! Sivulta http://Www.F-Secure.fi (Siellä on myös virusten kuvia, tekstii tms.)
Entinen Jes Söör!

Mainostilaa ''myynnissä'' ilmoita YV!
Mainostilaa ''myynnMainostilaa ''myynnissä'' ilmoita YV!issä'' ilmoita YV!Mainostilaa ''myynnissä'' ilmoita YV!Mainostilaa ''myynnissä'' ilmoita YV!
Käyttäjän avatar
Lehti

Viesti nobone 12 Helmi 2006 20:07

Nuo eivät ole viruksia eivätkä haittaohjelmia
vain usein käytettyjen ohjelmien lista, jota ei aina voi poistaa.
Käyttäjän avatar
nobone

Viesti Katse 12 Helmi 2006 21:07

Olen ollut skannaamatta kuukauden ja tuli vain 18 :D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät