70 - 82 str rockcrab botilla ja vieläki on on päällä
Verts kirjoitti:Ei ne sitä IPtä kyttää, uutta hahmoo tulille jos vanhalle tuli bannit.
70 - 82 str rockcrab botilla ja vieläki on on päällä :D
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Ruoska kirjoitti:Verts kirjoitti:Ei ne sitä IPtä kyttää, uutta hahmoo tulille jos vanhalle tuli bannit.
70 - 82 str rockcrab botilla ja vieläki on on päällä
Onkos se siulla 24/7 päällä? Vai pitääkö se taukoja?
Vituttaa kun nuo ilmaset srciptit ei toimi! Vois kerrankii joku botti toimii kunnolla.
artemis kirjoitti:Mulla on sellaanen ongelma että saan kyllä RSbotin päälle ja scriptin mutta sitte botti rupee pelkästään painelemaan karttaa eikä esim. jtn kiveä tai puuta... kävelee vain oikeaan paikkaan.........

tempaccess kirjoitti:Kun tilaa membua puhelimella niin pitääkö omaksi numeroksi pistää minkätyylinen numero?
jos puhelinnumeroni on 044 1234567
niin pistänkö +358441234567 vai pelkän 0441234567 vai mitenkäs?
Entä pitääkö puhelussa painaa puhelimen näppäimiä eli sanotaanko sieltä esimerkiks että "Press one to jotain jotain jne."?
E: Vielä sellaista että jos tilaan nyt kuukaudeksi puhelimella ja 25 päivän päästä tilaan uudestaan samalailla, niin alkaa se uusi kuukausi siitä hetkestä vai meneekö se edellisen ajan perään?;
Voinko soittaa 2 kertaa peräkkäin siten, että tulisi saman tien 2 kuukautta?
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?