Runescape!

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Runescape!

Viesti Ruoska 18 Loka 2009 20:28

Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?

No kehitäppä ite joku 99 niin tuu sitten sanomaan onko se iso asia.
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Superdiscount 19 Loka 2009 01:50

CDS kirjoitti:Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?

Se on hienoa kun kaikki nappaavat sen yhden ja saman kuvan mukaan quoteen.

Riippuu ihan skillistä, että onko se hienoa saattaa ysiysiin asti. Itse ainakin pidän hienona saavutuksena Herbloren, Prayerin, Constructionin tai Smithingin skillcapea. Cooking nyt ei niin hirveän ennenkuulumaton ole, otin sen vain saadakseni trimmatun str capen.
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.

[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Superdiscount

Viesti CDS 19 Loka 2009 11:35

Superdiscount kirjoitti:
CDS kirjoitti:Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?

Se on hienoa kun kaikki nappaavat sen yhden ja saman kuvan mukaan quoteen.

Riippuu ihan skillistä, että onko se hienoa saattaa ysiysiin asti. Itse ainakin pidän hienona saavutuksena Herbloren, Prayerin, Constructionin tai Smithingin skillcapea. Cooking nyt ei niin hirveän ennenkuulumaton ole, otin sen vain saadakseni trimmatun str capen.

okei. Mutta ite pietän isona asiana jos pray on 99. koska se on hankalin kehittää etenki freenä
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Ruoska 22 Loka 2009 11:51

Sittenkun Rsbot toimii niin botitan fishingin 80 -> ja smithing 60. Siinä vaiheessa pitäisi olla rahaa joku 3m :)
[piilotettu kuva]
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti CDS 22 Loka 2009 13:48

Ruoska kirjoitti:Sittenkun Rsbot toimii niin botitan fishingin 80 -> ja smithing 60. Siinä vaiheessa pitäisi olla rahaa joku 3m :)

Ite en saa toimimaan. Kun taas mun kaveri sai.
http://www.youtube.com/watch?v=3f-lr7IwOYA Katso tuo
92% Nuorisosta on siirtynyt räppiin. Jos kuulut näihin 8% prosenttiin jotka kuuntelevat OIKEETA musaa niin laita tää sigiisi.http://www.youtube.com/watch?v=WOs9i8ED-1U
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Käyttäjän avatar
CDS

Viesti Ruoska 22 Loka 2009 14:26

CDS kirjoitti:
Ruoska kirjoitti:Sittenkun Rsbot toimii niin botitan fishingin 80 -> ja smithing 60. Siinä vaiheessa pitäisi olla rahaa joku 3m :)

Ite en saa toimimaan. Kun taas mun kaveri sai.

Eivät ole kerenneet viellä päivittää sitä, niin se ei toimi.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti SaM_98 22 Loka 2009 21:21

nick:Hullu324

Combat lvl: 80

Rahaa: Vähän koska kuolin vähän aikaa sitten.
SaM_98

Viesti Verts 23 Loka 2009 18:32

Ostin rsbotsista (Ei siis RSBot vaan rsbots) Rockcrab botin (Maksoi 15 dollaria) Ja nyt toiminut 3 päivää putkeen, tekee kaikki randomit ja toimii täydellisesti.
Seuraavaksi hankin autofighterin ja 99 atk ja 99 ranged mainille niin maxed combat :)
I doesn't afraid of anything *-<:)

Ei ole typo, http://encyclopediadramatica.com/Pretty_cool_guy noobs -.-'
Käyttäjän avatar
Verts

Viesti Sasos 25 Loka 2009 15:19

Ei millää pahal mut ootte iha vitun säälittävii jos scapes pitää makroo. Kannattaa suosiol vaihtaa pelii jos ei osaa ottaa tyylii fish 80 ilman bottei. Eiköhä modet tämmöset jutut kuulu poistaa mis mainostetaa jotai bottei yms?
Mä Sasosinoin sut!
Sasos

Viesti Ruoska 25 Loka 2009 16:51

Sasos kirjoitti:Ei millää pahal mut ootte iha vitun säälittävii jos scapes pitää makroo. Kannattaa suosiol vaihtaa pelii jos ei osaa ottaa tyylii fish 80 ilman bottei. Eiköhä modet tämmöset jutut kuulu poistaa mis mainostetaa jotai bottei yms?

Kyllä me osataan, mutta ei sitä jaksa :=) Ja ei me mainosteta mitään. Kerrotaan vaan mitä tehdään RS:ssä ja mitkä on tavotteet.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ruoska

Viesti Mobopo 26 Loka 2009 17:41

Juu taas pitkästä aikaa alotin tän pelaamisen... Pelasin viimeks kolmannella luokalla, ja nyt oon kasilla ( O_o )
Mistä niitä makroja saa ( YV kiitos :) ) koska ei helvetti jaksa mitään prayeriä ite... Voiko siitä myös saaha banaania jos makroilee? ( Tai kyselee täältä makroja... )
Älyääkö se makro jos pistää sen vaikka taistelemaan, paeta ajoissa ettei kuole ja menetä jtn (g) trim rune kamoja?? :DD
Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?

WTF... o_o
Käyttäjän avatar
Mobopo

Viesti -pentu 26 Loka 2009 17:54

Mobopo kirjoitti:Voiko siitä myös saaha banaania jos makroilee?
Voi, jos kerran voi reportoidakin siitä: http://bit.ly/1n3JhA
Mobopo kirjoitti:Älyääkö se makro jos pistää sen vaikka taistelemaan, paeta ajoissa ettei kuole ja menetä jtn (g) trim rune kamoja??
Riippuu makrosta, en tiedä enempää. Koskaan makronnut, koskaan tule makroamaan.
-pentu

Viesti tompson94 26 Loka 2009 19:19

Jos esim tekisit nyt uuden tyypin ja hankkisin sille wc macron ja sain siitä bannit niin voinko silti pelata toisella tyypillä?
Käyttäjän avatar
tompson94

Viesti SCR 26 Loka 2009 19:54

tompson94 kirjoitti:Jos esim tekisit nyt uuden tyypin ja hankkisin sille wc macron ja sain siitä bannit niin voinko silti pelata toisella tyypillä?

Ainakin ennen vanhaan taisi tulla jtn. IP tsydeemiä tjsp. Nykyisyydestä en tiedä.
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
Käyttäjän avatar
SCR

Viesti Ruoska 27 Loka 2009 16:09

tompson94 kirjoitti:Jos esim tekisit nyt uuden tyypin ja hankkisin sille wc macron ja sain siitä bannit niin voinko silti pelata toisella tyypillä?

Ei saa, mutta sinun IP osotetta tullaan kyttää, että käytätkö makroa.. kaiketi. Ite en ole koskaan jäänyt "kiinni" Macron käyttämisestä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Ruoska

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja