Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?
No kehitäppä ite joku 99 niin tuu sitten sanomaan onko se iso asia.
Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
CDS kirjoitti:Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?
JácK_Ráckham kirjoitti:Homoja transukääpiöitä jotka ratsastavat viritetyillä yksisarvisilla.
Superdiscount kirjoitti:CDS kirjoitti:Onko se loppujen lopuksi tosi iso asia kehittää joku lvl 99? Vaikka prayer?
Se on hienoa kun kaikki nappaavat sen yhden ja saman kuvan mukaan quoteen.
Riippuu ihan skillistä, että onko se hienoa saattaa ysiysiin asti. Itse ainakin pidän hienona saavutuksena Herbloren, Prayerin, Constructionin tai Smithingin skillcapea. Cooking nyt ei niin hirveän ennenkuulumaton ole, otin sen vain saadakseni trimmatun str capen.
runefrice kirjoitti:pystyykö jollai ohjelmalla ylikellottamaa mun 64mb näytönohjaimen 250mb ks? Tai windows xp vistaksi??
Ruoska kirjoitti:Sittenkun Rsbot toimii niin botitan fishingin 80 -> ja smithing 60. Siinä vaiheessa pitäisi olla rahaa joku 3m
CDS kirjoitti:Ruoska kirjoitti:Sittenkun Rsbot toimii niin botitan fishingin 80 -> ja smithing 60. Siinä vaiheessa pitäisi olla rahaa joku 3m :)
Ite en saa toimimaan. Kun taas mun kaveri sai.
Sasos kirjoitti:Ei millää pahal mut ootte iha vitun säälittävii jos scapes pitää makroo. Kannattaa suosiol vaihtaa pelii jos ei osaa ottaa tyylii fish 80 ilman bottei. Eiköhä modet tämmöset jutut kuulu poistaa mis mainostetaa jotai bottei yms?
Ripper kirjoitti:Jos pippeli pyörii 200 kmh ja vastaan tuleva roundhouse kick tulee yli yhdeksän tuhannen kilometrin tuntivauhtia, syntyykö antimateriaa?
Voi, jos kerran voi reportoidakin siitä: http://bit.ly/1n3JhAMobopo kirjoitti:Voiko siitä myös saaha banaania jos makroilee?
Riippuu makrosta, en tiedä enempää. Koskaan makronnut, koskaan tule makroamaan.Mobopo kirjoitti:Älyääkö se makro jos pistää sen vaikka taistelemaan, paeta ajoissa ettei kuole ja menetä jtn (g) trim rune kamoja??
tompson94 kirjoitti:Jos esim tekisit nyt uuden tyypin ja hankkisin sille wc macron ja sain siitä bannit niin voinko silti pelata toisella tyypillä?
JácK_Ráckham kirjoitti:Oon 15 ja ei ole poikaystävää. Miten löydän anaalini?
tompson94 kirjoitti:Jos esim tekisit nyt uuden tyypin ja hankkisin sille wc macron ja sain siitä bannit niin voinko silti pelata toisella tyypillä?