Ongelmaa pukkaa. Latasin tuossa eilen tämän AA: Special Forces:n ja nyt oon toiminu sun pikku oppaan mukaisesti. Oon ainaki 95% varma siitä, että tein kaiken niiku olisi pitäny. Mutta tässä on siis se ongelma: Kun kirjaudun AA:n etusivuille, painan sitä Personnel Jacket kohtaa ja loggaan (siis yritän logata) sisään sinne itse peliin nii se rykäsee siihen tällasen tekstin: The Password You Entered Did Not Match The Password For This Account, vaikka kirjotin siihen varmasti saman salasanan ja nimen ku etusivullekin :O. Siis oonko tyhmä tai jotaki vai missä se ongelma piilee
Tack!
Lisäys: Ja muutkin voi sitten auttaa ku Jonne, jos vain viitsivät ja osaavat
Lisäys 2: Tän kans on nyt yritetty tapella päivä, enkä vieläkään oo onnistunu kirjauumaan sisään tohon itse peliin muutenku nettisivuille
Lisäys 3: Luin, että pitäisi tehdä ensin kaikki trainingit jotta pääsisi nettiin pelaamaan. Onko se totta? Ja jos on niin koskeeko tämä myös Ukon tekemistä ja kirjautumista peliin? Kun itse yritän mennä pelaamaan trainingeja (minulla ei siis ole Ukkoa) ja valitsen esim. sen ekan harjoituksen niistä perusharjoituksista, en voi painaa sitä Deploy:ta siellä ruudun alakulmassa vaan se teksti näkyy harmaana