America's Army

Re: America's Army

Viesti Nazgûl 21 Syys 2007 14:29

iron529 kirjoitti:menin filefrontista lataan mutta se katkes se download. tietäskö joku jonkun hyvä luotettavan sivuston miltä sen patchin saa?

Kannattaa ladata vaikka GetRightilla, niin lataa nopeammin ja latauksen voi keskeyttää ja jatkaa.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Nazgûl 21 Syys 2007 15:45

Milloin, miten ja missä kentässä pääsee käyttämään sitä modattua asetta? Olen tehnyt SF Trainingit ja olen 11 honorinen.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti noob proof 22 Syys 2007 01:03

TeTriX kirjoitti:Milloin, miten ja missä kentässä pääsee käyttämään sitä modattua asetta? Olen tehnyt SF Trainingit ja olen 11 honorinen.

15 honoria. C18 asepaikan (Löytyy SF mapeista) ja tietenkin SF-treenit tehtyinä.

SF mapit:
SF Arctic, SF Blizzard
SF Courtyard, SF CSAR
SF Dockside, SF Extraction
SF Hospital, SF Hospital SE
SF Oasis, SF PCR
SF Pipeline, SF Recon
SF SandStorm, SF Taiga
SF Village, SF Water Treatment

Pelaajien kentistä (jotka honor):
SF Refinery, SF Floodgate, SF Oldtown
Coop mapeista eli Interdiction (en 100 varma) ja SF Snakeplain.
feel the groove, get a stronger..
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti Shatraug 22 Syys 2007 16:59

TeTriX kirjoitti:Milloin, miten ja missä kentässä pääsee käyttämään sitä modattua asetta? Olen tehnyt SF Trainingit ja olen 11 honorinen.

Missä tahansa kentässä, jos poimit aseen maasta tai admin vaihtaa aseet. Tosin tämä nyt vain oli täydennus noob proofin viestiin, siinä tuli kaikki oleellinen ilmi.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti iron529 01 Loka 2007 16:20

juu selvis että ei ollu tossa 2.8.1 versiossa mitään vikaa että tänään kun koitin viä sitä ekaa trainingii niin meni läpi, että en tiä mikä sitten vikana oli mutta nyt kummiski toimii.
iron529

Viesti Muuli333 05 Marras 2007 14:52

on todella hyvä opas !!! =D

Tämä ei koske opasta, mutta kun äsken menin pelaamaan ja menin servulle niin sitten kun se latas sitä mappii niin se lopetti mapin lataamisen ja koko peli kaatu ja sitten tuli näkyviin taustakuva ja se valitti näin:

Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: AuthenticAMD Unknown processor @ 2216 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce 6600 (8197)

General protection fault!

History: UGameEngine::Tick <- Level Border <- UpdateWorld <- MainLoop <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 706D7564 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free

mitä pitäis tehdä :( ? Apuja mahdollisimman nopeasti KIITOS!!! 8)
Muuli333

Viesti noob proof 05 Marras 2007 18:44

muuli toi on yksi americas armyn "ominaisuus". Noita tulee kaikille, tosin jos kone on vähänkin hitaampi niin sitä useammin.
feel the groove, get a stronger..
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti Muuli333 05 Marras 2007 21:28

joo vika oli ilmeisesti graphigs :eissa kun laitoin graphigit täysille sitten se ei enää kaatunu mutta kiitos silti

P.S Itselläni ei ole huonoa konetta. Mulla on Windows XP Media Center Edition ja ihan kivasti tehoja joten ei voi olla kyse koneen tehoista :?
Muuli333

Viesti Shatraug 09 Marras 2007 15:27

Critical erroreita esiintyy melkeinpä jokaisella pelaajalla joskus, ja yleisimmät syyt niihin ovat:

-Koneen lämpötila. Sammuta koneesi puoleksi tunniksi ja avaa uudelleen
-Vanhat näyttiksen ajurit. Päivitä ne uudempaan, ja varmista että vanhat poistettu
-Koneen ylikellotus rasittaa mukavasti UE:ta, joten se kannattaa lopettaa
-Jotkut epämääräiset ohjelmat eivät oikein tykkää UE:sta, joten ne kannattaa poistaa
-Jokin pelin tiedostoista on voinut vaurioitua, eli korruptoitua. Hanki jostakin itsellesi ehjä tiedosto tai asentele peli uudestaan. vioittuneen tiedoston korjaamiseen tosin oli joku ohjelmakin olemassa, en muista sen nimeä nyt.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti -Tapza- 21 Helmi 2008 13:14

Nyt tarvittaisiin vähän kokeneemman pelaajan apua. Olen pelaillut AA:ta jo kolme viikkoa ja suorittanut suurimman osan testeitä ja haluisin päästä nostamaan honoriani ylemmäksi mutta en löydä kuin kaksi official honor servua. En pääse pelaamaan kumpaankaan,näyttöön tulee tämmöinen teksti:PunkBuster is working to authenticate and/or update your PunkBuster software. Updates usually take 2 to 4 minutes. Molemmilla official honor servuilla tulee sama loru olen odottanut että se lataa jotain on seissyt ainakin tunnin mutta aina alkaa uudestaan lataamaan. Ja vielä toinen ongelma , AA:n sivuilla lukee esim servers online: 1,795 ja kun etsin servereitä löydän korkeintaan 25 serveriä ja kaksi niistä vain kaksi on official honor servereitä enkä pääse kumpaankaa pelaamaan. Joku mättää ja pahasti,apuja otetaan vastaan,kiitoksia.
-Tapza-

Viesti Shatraug 21 Helmi 2008 15:00

-Tapza- kirjoitti:Nyt tarvittaisiin vähän kokeneemman pelaajan apua. Olen pelaillut AA:ta jo kolme viikkoa ja suorittanut suurimman osan testeitä ja haluisin päästä nostamaan honoriani ylemmäksi mutta en löydä kuin kaksi official honor servua. En pääse pelaamaan kumpaankaan,näyttöön tulee tämmöinen teksti:PunkBuster is working to authenticate and/or update your PunkBuster software. Updates usually take 2 to 4 minutes. Molemmilla official honor servuilla tulee sama loru olen odottanut että se lataa jotain on seissyt ainakin tunnin mutta aina alkaa uudestaan lataamaan. Ja vielä toinen ongelma , AA:n sivuilla lukee esim servers online: 1,795 ja kun etsin servereitä löydän korkeintaan 25 serveriä ja kaksi niistä vain kaksi on official honor servereitä enkä pääse kumpaankaa pelaamaan. Joku mättää ja pahasti,apuja otetaan vastaan,kiitoksia.

Mitä AA:n versiota pelaat? Jos kyseessä on joku vanha versio taikka 2.7.x niin suosittelen ehdottomasti lataamaan uusimman version tai sitten 2.6 tai 2.5.

Punkbuster kannattaa päivittää manuaalisesti kansiosta System / pbsetup / pbsetup.exe tjsp. Uusimmasta versiosta en ole varma mistä tämä löytyy, mutta jostain tuolta päin kuitenkin.

Kato myös filtterit läpi kun etsit servereitä, sinne on saattanut vahingossa jäädä päälle jokin ikävä asetus.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti -Tapza- 21 Helmi 2008 21:49

Ihsahn kirjoitti:
-Tapza- kirjoitti:Nyt tarvittaisiin vähän kokeneemman pelaajan apua. Olen pelaillut AA:ta jo kolme viikkoa ja suorittanut suurimman osan testeitä ja haluisin päästä nostamaan honoriani ylemmäksi mutta en löydä kuin kaksi official honor servua. En pääse pelaamaan kumpaankaan,näyttöön tulee tämmöinen teksti:PunkBuster is working to authenticate and/or update your PunkBuster software. Updates usually take 2 to 4 minutes. Molemmilla official honor servuilla tulee sama loru olen odottanut että se lataa jotain on seissyt ainakin tunnin mutta aina alkaa uudestaan lataamaan. Ja vielä toinen ongelma , AA:n sivuilla lukee esim servers online: 1,795 ja kun etsin servereitä löydän korkeintaan 25 serveriä ja kaksi niistä vain kaksi on official honor servereitä enkä pääse kumpaankaa pelaamaan. Joku mättää ja pahasti,apuja otetaan vastaan,kiitoksia.

Mitä AA:n versiota pelaat? Jos kyseessä on joku vanha versio taikka 2.7.x niin suosittelen ehdottomasti lataamaan uusimman version tai sitten 2.6 tai 2.5.

Punkbuster kannattaa päivittää manuaalisesti kansiosta System / pbsetup / pbsetup.exe tjsp. Uusimmasta versiosta en ole varma mistä tämä löytyy, mutta jostain tuolta päin kuitenkin.

Kato myös filtterit läpi kun etsit servereitä, sinne on saattanut vahingossa jäädä päälle jokin ikävä asetus.

Pelailen sitä jonnewebin versiota eli 2.8.0. Mutta mistäköhän tuo pbsetup.exe tjsp löytyy vistasta? Tein täydellisen kansioiden haun mutta ei löytynyt. Olisko mahdollista päivittää suoraan netissä jos voisi niin neuvoisitkos vähän mitä paineillaan?
-Tapza-

Viesti Shatraug 22 Helmi 2008 11:47

-Tapza- kirjoitti:Pelailen sitä jonnewebin versiota eli 2.8.0. Mutta mistäköhän tuo pbsetup.exe tjsp löytyy vistasta? Tein täydellisen kansioiden haun mutta ei löytynyt. Olisko mahdollista päivittää suoraan netissä jos voisi niin neuvoisitkos vähän mitä paineillaan?

http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-aa.php
http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php

Ylemmästä voi ladata koko PB:n ohjelmiston ja alemmasta löytyy tuo pbsetup.exe, millä on huomattavasti helpompi päivittää AA. Tosin aivan takuuseen en mene, että toimiiko tuo pbsetuppi Vistassa, koska itselläni ei Vistaa ole enkä pääse kokeilemaan.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Noobastick 01 Maalis 2008 15:44

argh.. miks tää jumittaa siihe 3 tasoo ku yritän puhuu sille ekalle ukolle? kertokaa please^^
Noobastick

Viesti turuska 05 Heinä 2008 17:39

hei mul on ongelma siin laskuvarjo trainingin kakkos tehtäväs mis pitää hyppää lentokoneest ku hyppään sielt pitääkö laskuvarjolla päästä iha siihe keskelle mistä tulee sitä vihreetä savuu? ku oon menny sinne rinkula sisää nii en oo päässy läpi. mut en oo päässy kuiteskaa iha keskelle rinkulaa eli mikä voi olla ongelma?
turuska

Palaa alueelle Pelioppaat

Samankaltaisia viestiketjuja