iron529 kirjoitti:menin filefrontista lataan mutta se katkes se download. tietäskö joku jonkun hyvä luotettavan sivuston miltä sen patchin saa?
Kannattaa ladata vaikka GetRightilla, niin lataa nopeammin ja latauksen voi keskeyttää ja jatkaa.
iron529 kirjoitti:menin filefrontista lataan mutta se katkes se download. tietäskö joku jonkun hyvä luotettavan sivuston miltä sen patchin saa?
TeTriX kirjoitti:Milloin, miten ja missä kentässä pääsee käyttämään sitä modattua asetta? Olen tehnyt SF Trainingit ja olen 11 honorinen.
TeTriX kirjoitti:Milloin, miten ja missä kentässä pääsee käyttämään sitä modattua asetta? Olen tehnyt SF Trainingit ja olen 11 honorinen.
-Tapza- kirjoitti:Nyt tarvittaisiin vähän kokeneemman pelaajan apua. Olen pelaillut AA:ta jo kolme viikkoa ja suorittanut suurimman osan testeitä ja haluisin päästä nostamaan honoriani ylemmäksi mutta en löydä kuin kaksi official honor servua. En pääse pelaamaan kumpaankaan,näyttöön tulee tämmöinen teksti:PunkBuster is working to authenticate and/or update your PunkBuster software. Updates usually take 2 to 4 minutes. Molemmilla official honor servuilla tulee sama loru olen odottanut että se lataa jotain on seissyt ainakin tunnin mutta aina alkaa uudestaan lataamaan. Ja vielä toinen ongelma , AA:n sivuilla lukee esim servers online: 1,795 ja kun etsin servereitä löydän korkeintaan 25 serveriä ja kaksi niistä vain kaksi on official honor servereitä enkä pääse kumpaankaa pelaamaan. Joku mättää ja pahasti,apuja otetaan vastaan,kiitoksia.
Ihsahn kirjoitti:-Tapza- kirjoitti:Nyt tarvittaisiin vähän kokeneemman pelaajan apua. Olen pelaillut AA:ta jo kolme viikkoa ja suorittanut suurimman osan testeitä ja haluisin päästä nostamaan honoriani ylemmäksi mutta en löydä kuin kaksi official honor servua. En pääse pelaamaan kumpaankaan,näyttöön tulee tämmöinen teksti:PunkBuster is working to authenticate and/or update your PunkBuster software. Updates usually take 2 to 4 minutes. Molemmilla official honor servuilla tulee sama loru olen odottanut että se lataa jotain on seissyt ainakin tunnin mutta aina alkaa uudestaan lataamaan. Ja vielä toinen ongelma , AA:n sivuilla lukee esim servers online: 1,795 ja kun etsin servereitä löydän korkeintaan 25 serveriä ja kaksi niistä vain kaksi on official honor servereitä enkä pääse kumpaankaa pelaamaan. Joku mättää ja pahasti,apuja otetaan vastaan,kiitoksia.
Mitä AA:n versiota pelaat? Jos kyseessä on joku vanha versio taikka 2.7.x niin suosittelen ehdottomasti lataamaan uusimman version tai sitten 2.6 tai 2.5.
Punkbuster kannattaa päivittää manuaalisesti kansiosta System / pbsetup / pbsetup.exe tjsp. Uusimmasta versiosta en ole varma mistä tämä löytyy, mutta jostain tuolta päin kuitenkin.
Kato myös filtterit läpi kun etsit servereitä, sinne on saattanut vahingossa jäädä päälle jokin ikävä asetus.
-Tapza- kirjoitti:Pelailen sitä jonnewebin versiota eli 2.8.0. Mutta mistäköhän tuo pbsetup.exe tjsp löytyy vistasta? Tein täydellisen kansioiden haun mutta ei löytynyt. Olisko mahdollista päivittää suoraan netissä jos voisi niin neuvoisitkos vähän mitä paineillaan?