TeTriX kirjoitti:Pistin äsken 2.8.2 version lataukseen. Täytyy sanoa, että tiedostolla on aika karmeasti kokoa. Luin peliplaneetasta, että laitteistovaatimukset valehtelevat ja toimii huonommallakin prossulla/koneella, onko tämä totta. Lagaako paljoa 1 megan netillä? Paljonkin suomalaisia servereitä/pelaajia?
E: Ja onko sellaisia 24/7 servuja, eli sama servu pysyy päällä koko ajan, vai ovatko serverit sellaisia, että kun kartta loppuu niin pitää etsiä uusi servu?
Ei kyllä toimi huonolla koneella, peli saattaa kyllä käynnistyä mutta critical erroreista ei tule loppua. Eli hyvän koneen vaatii, varsinkin jos uusimmasta versiosta on kyse.
Ei pitäisi lagata kovin paljoa, esim. itsellä on huonompi nettiyhteys kuin sinulla ja pingi pysyy silti ihan nollissa. Tosin jos serveriä pyöritetään jossakin periferiassa ja kaikilla muilla pelaajilla on surkea yhteys niin lagi on loputonta.
Ja America's Armyn uusimassa versiossa servereitä on enemmän kuin tarpeeksi, ja suurin osa on juuri näitä 24/7 servereitä.
Ja aika harvoin serveri pois päältä kytketään, itse olen pelannut reilusti yli vuoden ja näin ei ole käynyt vielä kertaakaan.
Sitten offtopic, että vieläkös täällä joku tahkoaa 2.6.0 -versiota? Ite oon nyt siellä viimeiset 3 kuukautta pelannu ja mukavasti vielä on peliservereitä ja suomalaista peliseuraa.