America's Army

Re: America's Army

Viesti Nazgûl 15 Syys 2007 17:53

Pistin äsken 2.8.2 version lataukseen. Täytyy sanoa, että tiedostolla on aika karmeasti kokoa. Luin peliplaneetasta, että laitteistovaatimukset valehtelevat ja toimii huonommallakin prossulla/koneella, onko tämä totta. Lagaako paljoa 1 megan netillä? Paljonkin suomalaisia servereitä/pelaajia?

E: Ja onko sellaisia 24/7 servuja, eli sama servu pysyy päällä koko ajan, vai ovatko serverit sellaisia, että kun kartta loppuu niin pitää etsiä uusi servu?
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti noob proof 15 Syys 2007 18:12

Patchi on iso... Itselläni se toimii nyt paremmin, mutta monet ovat haukkuneet raskaammaksi..
1 megan netillä ei ole lagi ongelmia jos pelaat EU servereillä ja waret on otettu pois. Itse pelailen puolen megan netillä. :wink:
Lähen kaikki serverit ovat 24/7 servereitä ja kun mapissa on käyty 7 rundia(tämä 7 on perus, mutta joissakin jopa 30) alkavat rundit uudestaan aseen valinnalla, jolloin edellisellä 7 rundilla parhaiten pärjänneet (pisteiden ja honorin mukaan) saa valita aseen ensiksi. Jos haluat toiseen kenttään, on etsittävä toinen serveri, mikä pyörittää haluamaasi kenttää.

e: En tykkää kun quick swapin käyttö on estetty... Vaikka löytyyhän tästäkin versiosta quick swap kranaateille.
Myöskin uudet kentät Rummage ja SF hospital ovat aivan turhia. Paljon pelaajia on vielä 2.8.1 kimpussa ja syö pelaaja määriä vanhoilta hyviltä kentiltä, joka on huono juttu.
feel the groove, get a stronger..
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti Shatraug 15 Syys 2007 18:21

TeTriX kirjoitti:Pistin äsken 2.8.2 version lataukseen. Täytyy sanoa, että tiedostolla on aika karmeasti kokoa. Luin peliplaneetasta, että laitteistovaatimukset valehtelevat ja toimii huonommallakin prossulla/koneella, onko tämä totta. Lagaako paljoa 1 megan netillä? Paljonkin suomalaisia servereitä/pelaajia?

E: Ja onko sellaisia 24/7 servuja, eli sama servu pysyy päällä koko ajan, vai ovatko serverit sellaisia, että kun kartta loppuu niin pitää etsiä uusi servu?

Ei kyllä toimi huonolla koneella, peli saattaa kyllä käynnistyä mutta critical erroreista ei tule loppua. Eli hyvän koneen vaatii, varsinkin jos uusimmasta versiosta on kyse.
Ei pitäisi lagata kovin paljoa, esim. itsellä on huonompi nettiyhteys kuin sinulla ja pingi pysyy silti ihan nollissa. Tosin jos serveriä pyöritetään jossakin periferiassa ja kaikilla muilla pelaajilla on surkea yhteys niin lagi on loputonta.

Ja America's Armyn uusimassa versiossa servereitä on enemmän kuin tarpeeksi, ja suurin osa on juuri näitä 24/7 servereitä.
Ja aika harvoin serveri pois päältä kytketään, itse olen pelannut reilusti yli vuoden ja näin ei ole käynyt vielä kertaakaan.

Sitten offtopic, että vieläkös täällä joku tahkoaa 2.6.0 -versiota? Ite oon nyt siellä viimeiset 3 kuukautta pelannu ja mukavasti vielä on peliservereitä ja suomalaista peliseuraa.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Nazgûl 15 Syys 2007 18:23

Kiitos vastauksista. Toimiiko 2.8.2 versio hyvin 2,6ghz prossulla? Luulen että toimii, jos grafiikkoja pienentää(?)
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Shatraug 15 Syys 2007 18:51

TeTriX kirjoitti:Kiitos vastauksista. Toimiiko 2.8.2 versio hyvin 2,6ghz prossulla? Luulen että toimii, jos grafiikkoja pienentää(?)

Luultavasti toimii, jos näytönohjain on riittävän hyvä. Ite pelasin 2.8.1 -versiota 2gHz prossulla, eikä mitään ongelmaa ilmennyt. Ei se 2.8.2 mikään hurjan iso päivitys ole, joten eiköhän onnistu.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti Nazgûl 16 Syys 2007 11:41

Nyt on ladannut 1475 MB, vielä pitäisi toinen mokoma odottaa...

E: 1800 MB

E2: 2572 MB, ei enään paljoa jäljellä. :F
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti iron529 17 Syys 2007 19:05

ois kysymystä tosta ihan ekasta tehtävästä nimeltään: basic rifle marksmanship. montako osumaa kyseisessä tehtävässä pitäis vähintään saada läpi pääsemiseksi? meinaan olen saanut tulokseksi 36/40 mutta ei silti peli avaa uutta trainingii.
iron529

Viesti iron529 17 Syys 2007 19:20

ois kysymystä tosta ihan ekasta tehtävästä nimeltään: basic rifle marksmanship. montako osumaa kyseisessä tehtävässä pitäis vähintään saada läpi pääsemiseksi? meinaan olen saanut tulokseksi 36/40 mutta ei silti peli avaa uutta trainingii.
E:sori tuli vahingossa tuplapostit
iron529

Viesti noob proof 17 Syys 2007 20:10

muistaakseni 23/40 riittää ja 36/40 advanced marksmanshiphiin.
Et varmaan ole logannut sisään tai palomuuri estää tietojen päivittämisen accountillesi.
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti iron529 18 Syys 2007 13:34

oon kyllä laittanu palomuurin silleen että se ei estä america's armyy ja olin ukolla logged in tilassa kun trainigii suoritin. pitääkö siinä sitten saada osumat 40/40 kun meinaan pääsin 39/40 mutta ei siltikään päästäny läpi siitä kentästä?
iron529

Viesti Nazgûl 18 Syys 2007 14:25

iron529 kirjoitti:oon kyllä laittanu palomuurin silleen että se ei estä america's armyy ja olin ukolla logged in tilassa kun trainigii suoritin. pitääkö siinä sitten saada osumat 40/40 kun meinaan pääsin 39/40 mutta ei siltikään päästäny läpi siitä kentästä?

Itsellä meni kyllä läpi 39/40 osumilla. Mitä versiota pelailet ja muistitko painaa save nappulaa, kun suoritit trainingin?
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti iron529 18 Syys 2007 18:01

pelaan 1,8,1v ja kun painoin siitä save hommasta niin hetken se siinä lataili mutta sen jälkeen se valitti jostain errorista että ei onnistu saveen niitä hommia.
iron529

Viesti noob proof 18 Syys 2007 20:33

iron529 kirjoitti:pelaan 1,8,1v ja kun painoin siitä save hommasta niin hetken se siinä lataili mutta sen jälkeen se valitti jostain errorista että ei onnistu saveen niitä hommia.

Tarkoitat varmaan 2.8.1 versiota. Lataa 2.8.2 niin pitäisi toimia.
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti iron529 18 Syys 2007 21:33

joo tarkotin sitä, kiitti kokeilen ja kerron tulokset.
iron529

Viesti iron529 20 Syys 2007 22:18

menin filefrontista lataan mutta se katkes se download. tietäskö joku jonkun hyvä luotettavan sivuston miltä sen patchin saa?
iron529

Palaa alueelle Pelioppaat

Samankaltaisia viestiketjuja