America's Army

Viesti Demyx 17 Heinä 2007 23:08

T2X kirjoitti:Mulle tuli ongelma!

Siinä SF koulutuksessa vikassa tehtävässä (Siinä hiippailu tehtävässä.)

Niin en pääse mitenkään EDES A pisteelle asti apuja vinkkejä?

Katso ihmeessä esim. gamefaQsista oikea reitti. Se silta kohta on melko vaikea tajuta ilman, että kattoo netistä. Itse vetänyt 4 kertaa tuon yhteensä, mutta silti se on pirun rasittava.
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Shatraug 18 Heinä 2007 16:06

SF E and E harjoituksessa toimivat ainakin osa mpcheateista. Voit ottaa itsellesi aseita, ja räiskiä vartijoita yms, eivätkä he huomaa sinua.
Käyttäjän avatar
Shatraug

Viesti J.Korsi 24 Heinä 2007 09:27

--TeTriX-- kirjoitti:Vielä pitää odottaa pari viikkoa, että saan paremman koneen, jotta pääsen lataamaan. Tällä romulla (1.4gzh, 512mb ram) ei varmana toimi. Ainakin tätä kehutaan paljon.

Kyl muuten toimii.. Tai ainakin pitäs toimii. Mulla on 1.5ghz, ja 512mb ram ja toimii medium aetuksilla melko hyvin. Näytönohjainkin on jo muutaman vuotta vanha Ati radeon 9600, 256mb:n muistilla.
Ja tästä linkistä ilmaista rahaa: Näin
Jos olet utelias, paina tästä!
Käyttäjän avatar
J.Korsi

Viesti Fonzie 24 Heinä 2007 18:11

Ihan hyvä opas, vähän kyllä takkuilee AA tän koneen kanssa. :/
Hentainimihirviö (おかび) pois Jonnewebin foorumeilta!

no voi vittu kun en oo enää 1337 ku kaikki newfagit hommaa kans E8400:n ":DDDDDDDDDDDDDD" ja kellottaa ja vetää sitten niin vitun egokikkelimarkit
Käyttäjän avatar
Fonzie

Viesti Katujenjyra (rune pure) 25 Heinä 2007 15:42

Kuinka paljon suurinpiirtein AA vie koneelta tilaa?Pelkään että jos lataan äiskä hermostuu kun netti ei mee mihinkää.
Nolife, thats my life
Katujenjyra (rune pure)

Viesti noob proof 25 Heinä 2007 21:33

Sellanen lähemmäs 4 gigaa. Itselläni kansion koko on nyt 3.88 Gt
Asennukseen tarvitsee varata tuplasti tuo määrä.
feel the groove, get a stronger..
Käyttäjän avatar
noob proof

Viesti Paxton- 29 Heinä 2007 23:00

noob proof kirjoitti:Sellanen lähemmäs 4 gigaa. Itselläni kansion koko on nyt 3.88 Gt
Asennukseen tarvitsee varata tuplasti tuo määrä.

Itselläni AA vie 3.35Gt o.O
joo
Paxton-

Viesti termiitti 09 Elo 2007 21:07

hyvä peli toi on pelailen kaverilla harmi et se ei toimi mun koneella :evil: tosta oppaasta on hyötyy
termiitti

Viesti -_-cs fani-_- 15 Elo 2007 14:32

miten pääsen sen special forces sen hiipimis jutun hyvin läpi kun se on niin vaikee ja en ymmärrä englantia kovin hyvin :?:
-_-cs fani-_-

Viesti -_-cs fani-_- 15 Elo 2007 14:49

tietääkö kukaan mistä saa aa:han siihen special forces siihen hiipimis kenttään kartan mistä pääsee helposti ja kartta vois olla hyvin selvä että erottaa jotain :?: :?: :?:
-_-cs fani-_-

Re:

Viesti Shatraug 19 Elo 2007 22:18

-_-cs fani-_- kirjoitti:tietääkö kukaan mistä saa aa:han siihen special forces siihen hiipimis kenttään kartan mistä pääsee helposti ja kartta vois olla hyvin selvä että erottaa jotain :?: :?: :?:

http://www.google.fi ja sinne vaikkapa jotain tyyliin "america army sf e and e walkthrough" taikka "sf e and e walkthrough" yms...
Käyttäjän avatar
Shatraug

Re: Re:

Viesti Evottaja 20 Elo 2007 21:28

Ihsahn kirjoitti:
-_-cs fani-_- kirjoitti:tietääkö kukaan mistä saa aa:han siihen special forces siihen hiipimis kenttään kartan mistä pääsee helposti ja kartta vois olla hyvin selvä että erottaa jotain :?: :?: :?:

http://www.google.fi ja sinne vaikkapa jotain tyyliin "america army sf e and e walkthrough" taikka "sf e and e walkthrough" yms...

Juu ja Youtubesta löytää monta videotakin. :) Ihan hyvä opas, ainakin aloittelijoille.
Käyttäjän avatar
Evottaja

Re: America's Army

Viesti Tonzqq 04 Syys 2007 16:37

Tere! Nyt on PunkBusterin kanssa ongelmia. Elikkäs olen pelannut armya jonkin aikaa mutta nyt pidin noin 4kk tauon.
Ja eilen ku yritin mennä pelaamaan jonnekkin servuun tuli tällänen : Fin.Sniper has been kicked for an undefined reason : PUNKBUSTER KICKED PALYER "FIN.SNIPER" (FOR 0 MINUTES) ... RESTRICTION: SERVICE COMMUNICATION FAILURE: PNKBSTRA.EXE... Olen kokeillut päivittää punkbusterin ja asentanut uudelleen mutta ei toimi. Palomuuri on kokeiltu poistaa käytöstä mutta ei ei vaan toimi.. Haluttais vaan päästä pelaamaan.. ASENNANKO ARMYN UUDESTAAN?
Tonzqq

Re: America's Army

Viesti Shatraug 04 Syys 2007 19:23

Tonzqq kirjoitti:Tere! Nyt on PunkBusterin kanssa ongelmia. Elikkäs olen pelannut armya jonkin aikaa mutta nyt pidin noin 4kk tauon.
Ja eilen ku yritin mennä pelaamaan jonnekkin servuun tuli tällänen : Fin.Sniper has been kicked for an undefined reason : PUNKBUSTER KICKED PALYER "FIN.SNIPER" (FOR 0 MINUTES) ... RESTRICTION: SERVICE COMMUNICATION FAILURE: PNKBSTRA.EXE... Olen kokeillut päivittää punkbusterin ja asentanut uudelleen mutta ei toimi. Palomuuri on kokeiltu poistaa käytöstä mutta ei ei vaan toimi.. Haluttais vaan päästä pelaamaan.. ASENNANKO ARMYN UUDESTAAN?

Kokeileppa tätä:
Käynnistä --> Suorita --> services.msc. Sieltä pitäs prosessi-listasta löytyä joko PnkBstrA tai PnkBstrB. Saattaa löytyä myös molemmat. Klikkaat sitä ja valitse jotain tyyliin "Aloita", "Päivitä" tai "Aloita uudelleen". En ole varma toimiiko, mutta itsellä alkoi joskus pelittää tällä tavalla.
Käyttäjän avatar
Shatraug

kiitos

Viesti Tonzqq 04 Syys 2007 20:14

Tere! Nyt toimii moitteettomasti. Mulla oli noi molemman tilassa: "EI KÄYTÖSSÄ". laitoin käytössä ja sitte laitin sillee vielä että ne käynnistyy automaattisesti kun pistää koneen päälle. KIITOS SINULLE NOPEASTA JA TOIMIVASTA VASTAUKSESTA !
Tonzqq

Palaa alueelle Pelioppaat

Samankaltaisia viestiketjuja