dark jedi kirjoitti:Olen miettinyt tuota linuxiin vaihtoa, kun pelejäkin pelailen enimmäkseen x360:llä. SuSe vaikutti mielenkiintoiselta ja vielä ainoa suomenkielinen.
*->menee lataamaan susea*.
Edit///
En löytänyt tuolta suomalaista, vain kiinalaisen, englantilaisen, ranskalaisen, saksalaisen ja espanjalaisen. Linkki suomalaiseen?
woodhead kirjoitti:dark jedi kirjoitti:Olen miettinyt tuota linuxiin vaihtoa, kun pelejäkin pelailen enimmäkseen x360:llä. SuSe vaikutti mielenkiintoiselta ja vielä ainoa suomenkielinen.
*->menee lataamaan susea*.
Edit///
En löytänyt tuolta suomalaista, vain kiinalaisen, englantilaisen, ranskalaisen, saksalaisen ja espanjalaisen. Linkki suomalaiseen?
Linux eroaa windowsista siinä, että asennusvaiheessa *YLEENSÄ* saa valita käytettävän kielen. Yleensä (ainakin isoimmissa) distroissa on valittavana jotain parisensataa eri kieltä, joista löytyy myös suomi. Tietenkään se ei suomenna kaikkea, mutta graafiset osuudet ovat yleensä vähintään 99%:sti suomeksi.
Ainoa distro, jossa ei saanut asennusvaiheessa valita kieltä oli Linspire, tosin asennusvaiheessa ei saanut itse päättää melkein mistään. Lähinnä vain käyttäjätunnuksen ja salasanan sai itse päättää.

Nacht kirjoitti:Kertoisiko joku mitä distro tarkoittaa? Eipähän ole tuollaista sanaa ennen tullut vastaan. 100% späm
Btw, voiko Linuxilla pelata muita kuin pikku pelejä? Kuten esim. WoW?
Nacht kirjoitti:Kertoisiko joku mitä distro tarkoittaa? Eipähän ole tuollaista sanaa ennen tullut vastaan. 100% späm
Ok, tänks foor informaation :F

Nacht kirjoitti:Toimiikos muuten AntiVir Linuxissa?