Lucid:Koe-se-itse Todella suuri päivitys!!

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Lucid:Koe-se-itse Todella suuri päivitys!!

Viesti OviLeego 30 Kesä 2008 20:28

pitääkö toi itsesuggestointi tehä silleen et ääneen hokee sitä vai niinku mielessä?
Jos pidät RC harrastuksesta, kopioithan tämän sigiisi!
Käyttäjän avatar
OviLeego

Viesti Plokoon 01 Heinä 2008 10:45

OviLeego kirjoitti:pitääkö toi itsesuggestointi tehä silleen et ääneen hokee sitä vai niinku mielessä?

Aivan se ja sama.
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Viesti Jequ 01 Heinä 2008 10:59

Plokoon kirjoitti:
OviLeego kirjoitti:pitääkö toi itsesuggestointi tehä silleen et ääneen hokee sitä vai niinku mielessä?

Aivan se ja sama.

Itse en ainakaan pystyisi nukkumaan, jos pälättää jotain ääneen, joten itsellä toimii tuo mielessä hokeminen paremmin. En muutenkaan tykkää puhua itsekseni. Mutta se on sinun oma asiasi, joten testaa itse, kumpi on sinulle parempi.
100 viestiä - 2.7 2008
Alla oleva viesti on silkkaa... BULLSHIT!
Käyttäjän avatar
Jequ

Viesti OviLeego 01 Heinä 2008 21:01

testasin viime yönä tota DILD ja ei onnistunu :D vaikka hoin sitä niinku 400 kertaa ja sit aloin nukkuu. vai pitääks niin kaua et nukahtaa?
Jos pidät RC harrastuksesta, kopioithan tämän sigiisi!
Käyttäjän avatar
OviLeego

Viesti teg0r 02 Heinä 2008 15:22

Hieno opas, sain tämän avulla kunnon lucid unen. mutta en tahdo muistaa aina unessa että on lucid uni vaikka tiedän sen mutta en muista käyttää sitä unessa.
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Viesti Origo 03 Heinä 2008 00:12

OviLeego kirjoitti:testasin viime yönä tota DILD ja ei onnistunu :D vaikka hoin sitä niinku 400 kertaa ja sit aloin nukkuu. vai pitääks niin kaua et nukahtaa?

niin kauan että nukahtaa, näin se minulla toimi.
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Pepsi-Max 03 Heinä 2008 20:51

Kokeilin tota eilen. toimi tosi hyvin! :D
[piilotettu kuva]
Eturauhasen tulehduksen ehkäisyssä ja hoidossa säännöllinen masturbointi on jopa suositeltavaa. Graham Gilesin johtama australialainen tutkimusryhmä julkisti 16. heinäkuuta 2003 lääketieteellisen tutkimuksen, jonka mukaan jatkuva masturbointi vähentää eturauhassyövän riskiä.
500 viestiä täyteen klo:13.24
Käyttäjän avatar
Pepsi-Max

Viesti Amanitamuscaria 05 Heinä 2008 16:20

Näin lucidin pari päivää sitten, vaikka en yrittänyt sinä iltana.
Amanitamuscaria

Viesti Rellu 15 Heinä 2008 00:57

Jotkut kohdat Plokoon on kopioinu tuolta hyöhensaarten sivujen foorumilta? :shock:
Tai voihan olla että ne on kopioinu ne Plokoonilta, mutta Hyöhensaarilla on prikuulleen samaa tekstiä joissain aiheissa :roll:
Rellu

Viesti Plokoon 18 Heinä 2008 02:12

Rellu kirjoitti:Jotkut kohdat Plokoon on kopioinu tuolta hyöhensaarten sivujen foorumilta? :shock:
Tai voihan olla että ne on kopioinu ne Plokoonilta, mutta Hyöhensaarilla on prikuulleen samaa tekstiä joissain aiheissa :roll:

No pic no proof.
[piilotettu kuva]
Plokoon

Viesti Evilman 18 Heinä 2008 16:06

Sellainen tunne, että joku on saattanut höyhensaarilta napata pari lausetta tästä oppaasta. En todellakaan jaksa uskoa, että tämä olisi kopioitu opas tai mitään. Jotain lauseita saattaa olla, mutta Plokoon on ilmaissut ne omalla tavallaan.
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti Elvis__ 20 Heinä 2008 12:38

itse en kyllä saa lucid unta aikaan en sitten millään. ja tuskin siitä edes tulisi mitään unta edes sillä mä aina illalla ajattelen että ''Jos tuolta ikkunasta tiiraisi joku mörkö ja tuolta sängyn alta tulisi mörkö myös''

ja miten voi herätä lucid painajaisesta? tinttaa itteää nenukkaa? Elvis? mitä sulle on käyny? -mä näin lucid painajaista.
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti Plokoon 20 Heinä 2008 21:46

Elvis__ kirjoitti:itse en kyllä saa lucid unta aikaan en sitten millään. ja tuskin siitä edes tulisi mitään unta edes sillä mä aina illalla ajattelen että ''Jos tuolta ikkunasta tiiraisi joku mörkö ja tuolta sängyn alta tulisi mörkö myös''

ja miten voi herätä lucid painajaisesta? tinttaa itteää nenukkaa? Elvis? mitä sulle on käyny? -mä näin lucid painajaista.

Jokaisella on omat hätäkeinot itsellä ei ole joten ajattelen haulikon käteen ja ei muuta ku paukuttelemaan.
[piilotettu kuva]
Plokoon

Viesti Pullapoika 21 Heinä 2008 19:21

Kokeilin tota ZTLD:iä varmaan jotain 100 kertaa mut ei onnistunu. Lopulta luovutin ja en jaksanut enää yrittää. Mikä on? Auttakaa apuva, ois kiva nähä se lucid ku sitä on niin paljo jo oottanu!!
LÖYDÄT MINUT BASSON FOORUMILTA NICKILLÄ ''ROLLINGSTONE''
Käyttäjän avatar
Pullapoika

Viesti ErakkoPapu 22 Heinä 2008 16:32

Mulla toimi kerran WILD. Paitti, että erillä tavalla.
Olin todella väsynyt ku tulin mäestä kotiin. Menin nukkuu ja aloin nähä et mie ja kamut oltiin luolassa. Kuulin veden tippumis äänen johon heräsin. Nukahin uusiks ja taas kuulu ääniä. En heränny tällä kertaa. Sitten kamu sano, että se luola on pelottava paikka. Siihen heräsin ku alko oikeesti pelottaa. No nyt tuleeki se siistein kohta. Menin takaisin uneen kuulin äänet ja huomasin, että se oli unta. Kerroin heti kamuille, että vähä oli härskiä ku uneen on lisätty äänet! Ne vaan katto mua siel luolas ja sit heräsin. Kello oli niin paljon, et piti kokonaan herätä.

Kaiken tuon jälkee mulla on 1 kysymys: Miten sen saa kestää kauemmin? >.<
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit