Lucid:Koe-se-itse Todella suuri päivitys!!

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Lucid:Koe-se-itse Todella suuri päivitys!!

Viesti mu1ku1la1 20 Touko 2008 17:49

Tänään kun aamulla heräsin, katselin ympärilleni ja ihmettelin missä kaikki on. Sitten menin syömään aamupalaa, ja pesemään hampaat. Laitoin ruoan jälkeen viimmeisen maitopurkin, jonka olin juonut roskikseen ja hammastarhan kaappiin, sitten menin takaisin nukkumaan. (oon kipee, eli ei koulua.)

Hetken päästä heräsin, ja minulla oli kamala nälkä, menin keittiöön ja avasin jääkaapin, kas kummaa, maitopurkki oli siellä avaamattomana ja roskiksessa ei ollut mitään. J

os näin lucidin, niin nyt harmittaa etten käyttänyt kuin hampaiden pesuun tämän kalliin ajan. ;(

Perheenjäsenet eivät ole voineet vaikuttaa asiaan, koska kukaan ei ole ollut kotona.
[piilotettu kuva]
SuomiGuildi
Kreikassa 22.7-04.8.08
Käyttäjän avatar
mu1ku1la1

Viesti Futsii 22 Touko 2008 22:40

ei ollut lucid jos et kerta tiennyt olevasi unessa.
Käyttäjän avatar
Futsii

Viesti SMario 23 Touko 2008 21:44

SIISTI! Annan 5
WTF? Aika outo poika.
http://youtube.com/watch?v=0INRdpT6nSE
Ei vittu en pysty olemaan nauramatta pystytkö sinä?
Kattokaa mun rusinaa xD
Playstation 3 tulee minulle kun on tarpeeksi rahaa. Rahaa kasassa:185.80
Gallup: Saanko PS3 ennen joulua? Vastaa vieraskirjaani.Kyllä:0/Et saa:0
Käyttäjän avatar
SMario

Viesti Gaara 26 Touko 2008 15:46

Voiko toinen tulla toisen lucid uneen? nimittäin näin kaverini lucid unessa ja kaveri oli nähnyt mut sen unessa.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Gaara

Viesti Origo 26 Touko 2008 16:06

number 1 kirjoitti:Voiko toinen tulla toisen lucid uneen? nimittäin näin kaverini lucid unessa ja kaveri oli nähnyt mut sen unessa.

Eipä ei. Se on vain sattuma... Ellei sitten joku nero kytkenyt teidän aivoja jollain kaapeleilla yhteen...
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti Stealthy 26 Touko 2008 19:28

Näin viime yönnä lucidin ja krhm, en rupea kertomaan mitä tein. *Köh*
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Stealthy

Viesti Origo 26 Touko 2008 20:50

Hallowed kirjoitti:Näin viime yönnä lucidin ja krhm, en rupea kertomaan mitä tein. *Köh*

Etköhän kertonut tuossa viestissä jo kaiken. :)

Itsehän olen SEKSI-unia nähnyt monia kertoja ja olen saanut uni-orgasmeja mitkä tuntuu oikeesti ihan HELVETIN hyvältä. Onkos kellään muulla samanlaisia kokemuksia.
Käyttäjän avatar
Origo

Viesti •,• 28 Touko 2008 13:04

Mulla ei toimi mikään. Ei edes lucid dream - dose
Menkää tästä ja rekatkaa sisään siitä. sinä saat bonusta ja mu1ku1la1 saa 1 sentin sinun klikkaamastasi mainoksesta. Todell helppoa rahaa!
Käyttäjän avatar
•,•

Viesti Evilman 04 Kesä 2008 12:19

Origo kirjoitti:
Hallowed kirjoitti:Näin viime yönnä lucidin ja krhm, en rupea kertomaan mitä tein. *Köh*

Etköhän kertonut tuossa viestissä jo kaiken. :)

Itsehän olen SEKSI-unia nähnyt monia kertoja ja olen saanut uni-orgasmeja mitkä tuntuu oikeesti ihan HELVETIN hyvältä. Onkos kellään muulla samanlaisia kokemuksia.

8)

(toivottavasti kertoo tarpeeksi)
Helvetin tunarit!
Evilman

Viesti ♥Toma♥ 23 Kesä 2008 09:34

Juuri viime yönä näin ensimmäisen kunnollisen lucid-unen tai oikeastaan kaksi. Ihme kyllä en ollut ainakaan kuukauteen yrittänyt päästä lucidiin enkä tehnyt mitään siihen liittyvää. Tapa jolla pääsin lucid-uneen oli kyllä aika outo. :? Menin tavallisesti nukkumaan. Sitten näin yöllä unta jossa luulin olevani hereillä, kun olin juuri sängyssä ihan kuin olisin juuri herännyt. Kiipesin (parvi)sängystä alas ikkunan eteen. Nojasin toisella kädellä ikkunaan, kun katsoin ulos ja kappas, käsihän sujahti läpi. :D Ihmettelin että mitä helvettiä(ja taisin tajuta että olen unessa). Menin vielä takaisin sänkyyn ja tein nenätodellisuustestin. Ja pystyin hengittää. Pääsin vielä toisenkin kerran lucidiiin siten, että aloin nähdä unta ja taas luulin olevani hereillä. En avannut silmiäni ollenkaan sitten tein sen näpyttely taktiikan ja sitten todellisuustesti ja pääsin lucidiin. Tekemiseni lucideissa jäi kyllä melko vähäiseksi. Aluksi en pystynyt edes liikkua kun jalat eivät nousseet. Olin aivan kuin halvaantunut. Jatkoin yrittämistä ja pääsin liikkeelle. Unessa en ehtinyt oikeastaan muuta tehdä kuin luoda esineitä. Loin käsiaseen, porkkanan :D lazer-miekan ja yritin kovasti luoda ihmistä mutta se ei onnistunut. Aseella ammuin muutaman kerran seinään, mutta ei tullut jälkeä eikä kuulunut ääntä. :shock: Miekan työnsin seinään. Nyt aamulla tuntuu jotenkin epätodelliselta, että se olisi ollut vain ihan tavallista unta, mutta kyllä se olilucid, koska unessa vielä mietin, että aamulla tulen kirjoittamaan siitä tänne jonnewebbiin.
ÄLÄ PAINA! Koska mulkku on liian iso.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
♥Toma♥

Viesti Amanitamuscaria 28 Kesä 2008 22:30

Luin muuten että kun polttaa pujo nimistä kasvia ennen nukkumaanmenoa, niin se auttaa näkemään lucideja, ja aamulla muistaa unet tarkasti.

Onko muuten kukaan vetäny aineita lucidis?
Amanitamuscaria

Viesti Kreator 28 Kesä 2008 22:45

Hmm... Taidanpa tänä yönä kokeilla, kuulostaa tosi hyvältä, mutten tiedä saanko toimimaan. Vaikuttaa tosin mahdolliselta.
Taitaa olla pienten lucid paneskelujen paikka....
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti Amanitamuscaria 29 Kesä 2008 01:51

hommeli kirjoitti:Hmm... Taidanpa tänä yönä kokeilla, kuulostaa tosi hyvältä, mutten tiedä saanko toimimaan. Vaikuttaa tosin mahdolliselta.

Jos tarkoitit tota aineiden vetoo, niin kerro sitten kokemuksista.
Amanitamuscaria

Viesti Kreator 29 Kesä 2008 15:39

Amanitamuscaria kirjoitti:
hommeli kirjoitti:Hmm... Taidanpa tänä yönä kokeilla, kuulostaa tosi hyvältä, mutten tiedä saanko toimimaan. Vaikuttaa tosin mahdolliselta.

Jos tarkoitit tota aineiden vetoo, niin kerro sitten kokemuksista.

Tarkotin lucidia. Ainoot aineet mitä olen kokeillut on salvia ja muskotti pähkinä...
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
http://sunblind.urli.fi/
Kreator

Viesti teg0r 30 Kesä 2008 19:16

Hyvä ja laajahko opas, 9 1/2
[piilotettu kuva]
Tollanen perusnyyppä.
teg0r

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit