Lost

Keskustelua tv-ohjelmista ja elokuvista.

Viesti Milou 29 Elo 2006 17:40

Ensi torstainako Lost taas alkaa?
joo
Milou

Viesti Lawa 29 Elo 2006 19:22

Jepp. Jos siis puhutaan Nelosen ohjelmistosta.

3. Tuotantokausi alkaa n. 1,5kk päästä Ameriikoissa, sitä odotellessa täytyy tyytyä tiirailemaan Neloselta.

23.9(muistaakseni) ilmestyy 2. Season dvd:llä, ketkä aikovat ostaa? Minä ainakin ^^
Käyttäjän avatar
Lawa

Viesti Vessaharja 29 Elo 2006 19:38

Lost on kyllä ihan kelpo katsottavaa itse pidän ja aion katsoa jatkossakin.
Vessaharja

Viesti Lombax 29 Elo 2006 19:53

-CS-Fani- kirjoitti:Ööhh... en tajua tuota google.maps juttua... Joku sanoi että laittakaa kordinaateiksi: 4.815 162.342 ja mitä näkyy...? elikkä. mitä näkyy :D en saanut kordinaatteja minnekkää, mutta onko noin että tuolla näkyy Tuo saari mikä on lostissa?

On siellä ehkä vähän "Lost-saaren" tapainen saari mutta siellä on asutusta ja taloja niin en tiedä mitä noilla koordinaateilla tarkoitetaan.
Itse seuraan sarjaa säännöllisesti!
[piilotettu kuva]
Lombax GFX
Käyttäjän avatar
Lombax

Viesti [Ò.ó] 30 Elo 2006 08:29

Itse olen katsonut jo toisen tuotantokauden ^-^, ja alan seuraaman tuota kolmatta kunhan se alkaa.
[Ò.ó]

Viesti Jii 30 Elo 2006 10:09

Lawa kirjoitti:Jepp. Jos siis puhutaan Nelosen ohjelmistosta.

3. Tuotantokausi alkaa n. 1,5kk päästä Ameriikoissa, sitä odotellessa täytyy tyytyä tiirailemaan Neloselta.

23.9(muistaakseni) ilmestyy 2. Season dvd:llä, ketkä aikovat ostaa? Minä ainakin ^^

Tää on siis jo ruotsissa julkaistu, ja se sisältää suomitekstit. Eli jos tätä haluaa nyt, niin Discshopista pystyy ostamaan sen. Mahd. haitta on se että kannet on ruotsinkieltä.
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti Lawa 31 Elo 2006 17:39

Eipäs ole vielä Ruotsissakaan julkaistu. Discshopin mukaan ilmestyy 23.10(outoa), eikä ole varmaa onko tekstityksiä suomeksi.

1. tuotantokausi on jo ilmestynyt, ja minulla on se ruotsinkielisillä kansilla. Ja suomenkieliset tekstitkin löytyy.

Lost on siis kuvattu Oahulla, joten mitään Lost saarta ette Google Earthillakaan löydä -.-'
Käyttäjän avatar
Lawa

Viesti Astraalipenis 31 Elo 2006 18:11

Lombax kirjoitti:
-CS-Fani- kirjoitti:Ööhh... en tajua tuota google.maps juttua... Joku sanoi että laittakaa kordinaateiksi: 4.815 162.342 ja mitä näkyy...? elikkä. mitä näkyy :D en saanut kordinaatteja minnekkää, mutta onko noin että tuolla näkyy Tuo saari mikä on lostissa?

On siellä ehkä vähän "Lost-saaren" tapainen saari mutta siellä on asutusta ja taloja niin en tiedä mitä noilla koordinaateilla tarkoitetaan.
Itse seuraan sarjaa säännöllisesti!

Google Earthilla oon löytäny sen saaren, jolla lost on kuvattu.

Itse lopetin lostin kattelemisen kakkoskauden alussa, kun meni liian scifiks.

Lawa kirjoitti:Lost on siis kuvattu Oahulla, joten mitään Lost saarta ette Google Earthillakaan löydä -.-'

Ei löydäkään(paitsi kuvauspaikan), mutta koordinaatit väännettynä numerosarjasta 4 8 15 16 23 42 vievät jonkun saaren lähelle, ei saarelle.
haistakaa kaikki vittu, ei jaksa enää kiinnostaa. baibai.
Käyttäjän avatar
Astraalipenis

Viesti Leviathan 31 Elo 2006 20:17

Olin teneriffalla silloin kun tuo sarja ensimmäisen kerran alkoi, enkä ole tullut seuranneeksi. Mutta kerran katsoin yhden jakson kun eräs kaverini oli meillä ja hän halusi välttämättä katsoa sitä. Ihan O.K. ohjelma, voisin alkaa seuraamaankin, joskus...
We got the cosmos rockin'
Käyttäjän avatar
Leviathan

Viesti Milou 01 Syys 2006 13:43

Ensimmäinen jakso herätti paljon kysymyksiä:

"Mitä se jätkä teki siellä karantteenissa?"
"Mitä Hurleyn numerot teki siinä pömpelissä?"
"Minne Kate katosi?"
"Miten Locke kerkesi Jackia ennen sinne?"
jne.
joo
Milou

Viesti Jii 01 Syys 2006 17:16

Xipper kirjoitti:"Mitä Hurleyn numerot teki siinä pömpelissä?"

Eikös ne oo ihan sellasii numeroita jotka liittyy muuhunkin kuin hurleyn lottonumeroihin? =S

http://lost.kapsi.fi/wiki/index.php/Numerot
* is away: epäaktiivisuus ja rutiinejen siirto pois
Jii

Viesti SMS 06 Joulu 2006 00:12

-carbon- kirjoitti:lost on surkea

Kattoisit milloin viime viesti on tehty.
Olen taistellut monilla rintamilla, mutta en ole ikinä nähnyt veroisianne sotilaita.
-Mannerheim

300 viestiä rikki 26.1.07 klo:19:11
Käyttäjän avatar
SMS

Palaa alueelle TV & elokuvat

Samankaltaisia viestiketjuja