Rummut.

Keskustelua musiikista.

Re: Rummut.

Viesti Deathrash 25 Elo 2008 16:43

Vastataas nyt pitkästä aikaa.. Olen todella pettynyt noihin Milleniumeihin... Ne ovat perseestä. Eli: Taitaa olla koht Sonorit/Tamat/jotkut muut käytössä. Pitikin ostaa Milleniumit. Tosin nyt olen köyhä, joten ei ole varaa ostaa.
Deathrash
Son of Satan

Viesti plasticnemesis 25 Elo 2008 17:09

ahhhhh! olen 8 vuotta vuotta soittanut enkä ole tylsistynyt kertaakaan!
ikävä kyllä vaikka olisi jo 6 vuotta sitten pitänyt hankkia tuplapedaali ostin sen vasta nyt.. =)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
plasticnemesis

Viesti amoureuse 26 Elo 2008 10:13

Itse en juurikaan rumpuja osaa soittaa, mutta veli paukuttaa menemään. Pearlin rummut ja Paisteen pellit löytyy kotoa, joskus otan itseäni niskasta kiinni ja harjoittelen huisisti perusbiittiä :"D se kyllä alkaa jo luonnistua, mutta sitte ko ottaa vähän jotain variatsuunia joukkoon niin ei. Pitäs saada kädet ja jalat toimimaan erikseen :"D
Can you see me if we keep your eyes closed?
Tekstit
Käyttäjän avatar
amoureuse

Viesti SaW_ 26 Elo 2008 10:19

plasticnemesis kirjoitti:ahhhhh! olen 8 vuotta vuotta soittanut enkä ole tylsistynyt kertaakaan!
ikävä kyllä vaikka olisi jo 6 vuotta sitten pitänyt hankkia tuplapedaali ostin sen vasta nyt.. =)

Eihän nyt rumpujen soittoon kyllästy ikinä ;)
Jotain aina kaverin luona paukuttelen, mutta sillä nyt on jotkut halpikset. :?
Käyttäjän avatar
SaW_

Viesti splatterthrash 26 Elo 2008 14:39

Itse soitan rumpuja kahdessa bändissä ja olen harrastanut noin 2 vuotta.

www.youtube.com/user/heavydrummerfin

Siinä videoitani. Muunmuuassa Bodomia ja muuta.
god.
Käyttäjän avatar
splatterthrash

Viesti wound_ 08 Syys 2008 18:57

Rumpujen soittohan on parasta. Itse olen soittanut 3 vuotta ja tiedän että se on hienoa :) Omistan Rolandin TD-3KW sähkörummut. Linkki: http://www.thomann.de/fi/roland_td3kwmd ... _vdrum.htm
Käyttäjän avatar
wound_

Viesti p0d3 29 Syys 2008 20:56

,kivaa ainaki yksin sähkörummuil ku saa kokeil kato ihan mitä tahansa biisii hehe..
siis ku on kuulokkeet päässä
Käyttäjän avatar
p0d3

Viesti Uloste 30 Syys 2008 09:15

Rakastan rumpuja. :)

Itselläni on Sonor Force 507-setti. Mahtavat rummut ja isokokoiset!

Eilen testasin kaverin tuplapedaalia ja se on aika vaikeaa. Se kaveri on vitun taitava. Itsellä kesti hetki ennen kuin rupesi sujumaan... Olen ehkä ostamassa kaverin pedaalin.

Tähän mennessä ja lähitulevaisuudessa grindit ja blastit yhdellä jalalla. Aina sujunut vaihtelevasti mutta melko hyvin.
Dreams kirjoitti:
Bananaphone kirjoitti:Mitä säkkejä tarkotat? Tarkoitatko perunasäkkejä? En yleensä nuole Mitään perunasäkkejä.

hihihihihi oletpas vitsikkäällä tuulella tänään Bananaphone
Uloste

Viesti Hemuli92 01 Loka 2008 15:30

Eternity kirjoitti:Vastataas nyt pitkästä aikaa.. Olen todella pettynyt noihin Milleniumeihin... Ne ovat perseestä.

Juu Milleniumeja en itsekään tue. Ekat rummut oli juuri Milleniumit. Niillä soitin pari vuotta, sitten isä osti PDP:t ja ne on kyllä paaaljon paremmat kuin Milleniumit.

Pitäisi ostaa uudet tuplat ja peltejä pari lisää. Ja kaikki kapulat ovat katki, pitäisi niitäkin ostaa. :D
Kohta 5 vuotta tullu soiteltua. Kivaa se on, ja voi myös purkaa aggressioita :D
Hemuli92

Viesti Uloste 02 Loka 2008 11:48

Kuinka moni soittaa metallia?

Itselläni lyöntinopeus yhdellä kädellä on 8 iskua sekunnissa ja gravity blastilla "vähän" enemmän. :)
Dreams kirjoitti:
Bananaphone kirjoitti:Mitä säkkejä tarkotat? Tarkoitatko perunasäkkejä? En yleensä nuole Mitään perunasäkkejä.

Uloste

Viesti Blueshit 02 Loka 2008 20:18

Blackened kirjoitti:Kuinka moni soittaa metallia?

Itselläni lyöntinopeus yhdellä kädellä on 8 iskua sekunnissa ja gravity blastilla "vähän" enemmän. :)

Ja tahti on päin vittua. :) Kaverini soittanut lähes koko ikänsä rumpuja, ja opiskelee opistotason korkeinta teoriaa. :p Hirveetä matikka-metallia soittelee, kun tahti on 34/74. :P

Senpä osaan vaan neuvoa, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, you knwo what I mean.
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Uloste 03 Loka 2008 08:55

Blueshit kirjoitti:
Blackened kirjoitti:Kuinka moni soittaa metallia?

Ja tahti on päin vittua. :) Kaverini soittanut lähes koko ikänsä rumpuja, ja opiskelee opistotason korkeinta teoriaa. :p Hirveetä matikka-metallia soittelee, kun tahti on 34/74. :P

Senpä osaan vaan neuvoa, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, you knwo what I mean.

Gravity blastilla tahti on vielä vähän päin vittua, mutta blasti menee hyvin. Tahti tasainen ja helppo pitää yllä eikä rasita. Mutta yhtään nopeampaa en pääse.

Matikkametallilla taidat tarkoittaa mathcorea? :wink: Miksei 4/4 kelpaa? :D
Dreams kirjoitti:

Uloste

Viesti plasticnemesis 04 Loka 2008 22:37

wound_ kirjoitti:Rumpujen soittohan on parasta. Itse olen soittanut 3 vuotta ja tiedän että se on hienoa :) Omistan Rolandin TD-3KW sähkörummut. Linkki: http://www.thomann.de/fi/roland_td3kwmd ... _vdrum.htm

on kyllä aika kalliit
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
plasticnemesis

Viesti Blueshit 05 Loka 2008 00:29

Blackened kirjoitti:Matikkametallilla taidat tarkoittaa mathcorea? :wink: Miksei 4/4 kelpaa? :D

Ehem, empä tiedä. :D Keksin vain hätäseen jonkun nimityksen tolle ihme tahdille. :P
Käyttäjän avatar
Blueshit
somali

Viesti Uloste 06 Loka 2008 08:32

Blueshit kirjoitti:
Blackened kirjoitti:Matikkametallilla taidat tarkoittaa mathcorea? :wink: Miksei 4/4 kelpaa? :D

Ehem, empä tiedä. :D Keksin vain hätäseen jonkun nimityksen tolle ihme tahdille. :P

Wikipedia kirjoitti:The term mathcore is suggested by analogy with math rock. Both math rock and mathcore make use of polyrhythms and unusual time signatures.
Dreams kirjoitti:

Uloste

Palaa alueelle Musiikki