plasticnemesis kirjoitti:ahhhhh! olen 8 vuotta vuotta soittanut enkä ole tylsistynyt kertaakaan!
ikävä kyllä vaikka olisi jo 6 vuotta sitten pitänyt hankkia tuplapedaali ostin sen vasta nyt.. =)
Dreams kirjoitti:Bananaphone kirjoitti:Mitä säkkejä tarkotat? Tarkoitatko perunasäkkejä? En yleensä nuole Mitään perunasäkkejä.
hihihihihi oletpas vitsikkäällä tuulella tänään Bananaphone
Eternity kirjoitti:Vastataas nyt pitkästä aikaa.. Olen todella pettynyt noihin Milleniumeihin... Ne ovat perseestä.
Dreams kirjoitti:Bananaphone kirjoitti:Mitä säkkejä tarkotat? Tarkoitatko perunasäkkejä? En yleensä nuole Mitään perunasäkkejä.
Blackened kirjoitti:Kuinka moni soittaa metallia?
Itselläni lyöntinopeus yhdellä kädellä on 8 iskua sekunnissa ja gravity blastilla "vähän" enemmän. :)
Blueshit kirjoitti:Blackened kirjoitti:Kuinka moni soittaa metallia?
Itselläni lyöntinopeus yhdellä kädellä on 8 iskua sekunnissa ja gravity blastilla "vähän" enemmän.
Ja tahti on päin vittua.Kaverini soittanut lähes koko ikänsä rumpuja, ja opiskelee opistotason korkeinta teoriaa. :p Hirveetä matikka-metallia soittelee, kun tahti on 34/74.
Senpä osaan vaan neuvoa, että köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa, you knwo what I mean.
wound_ kirjoitti:Rumpujen soittohan on parasta. Itse olen soittanut 3 vuotta ja tiedän että se on hienoaOmistan Rolandin TD-3KW sähkörummut. Linkki: http://www.thomann.de/fi/roland_td3kwmd ... _vdrum.htm
Blackened kirjoitti:Matikkametallilla taidat tarkoittaa mathcorea? :wink: Miksei 4/4 kelpaa? :D
Blueshit kirjoitti:Blackened kirjoitti:Matikkametallilla taidat tarkoittaa mathcorea?Miksei 4/4 kelpaa?
Ehem, empä tiedä.Keksin vain hätäseen jonkun nimityksen tolle ihme tahdille.
Wikipedia kirjoitti:The term mathcore is suggested by analogy with math rock. Both math rock and mathcore make use of polyrhythms and unusual time signatures.