Rummut.

Keskustelua musiikista.

Viesti Sieldaren 04 Tammi 2006 21:59

DeathClaw kirjoitti:Itelläni on Sonorin kannut.

Metalli -musiikkia on IMO (In my opinion) liian helppo soittaa. Biisit oppii suurinpiirtein kerran kuuntelemalla läpi.
Jazz:sta sen haasteen löytää. Muutenkin hienonpaa soittaa Jazzia, kun siinä vaatii jo taitoa. (Paitsi tietenkin esim. Rotten soundin älytön nopeus, mutta siinä ei sitten enää mitään hienoa olekkaan, siis musiikillisesti)

Nicko McBRAIN JA Larch urlich=metallia on helppo soitaa rummuilla?
Mutta kyllähän se jazi paukuttelu on vaikeeaa:S
* Sieldaren sets mode: +b *!*@jw-irc.net
Suomalainen kirjoitti:Käyköhän suomessakin kohta niin että neekerit päättävät mitää tehdään ja valkoisilla ei ole mitään sanomista?

Suomalainen, foorumin korrektein moderaattori.

<SeeDub> Ehkä suurin oikeusmurha jo kahdesti ollut se, että Suomalainen voittaa parhaan väittelijän palkinnon
Sieldaren

Viesti Fineday 05 Tammi 2006 00:12

Allu666 kirjoitti:Nicko McBRAIN JA Larch urlich=metallia on helppo soitaa rummuilla?
Mutta kyllähän se jazi paukuttelu on vaikeeaa:S

Jopas kirjoitin sontaa.
Mutta kuintekin, jazzia on jokatapauksessa vaikeanpi soittaa kuin metallia, mutta toki metallista vaikeita biisejä löytää. (helpostikin)
Käyttäjän avatar
Fineday

Viesti Hemuli92 06 Tammi 2006 22:56

Oon soittanu rumpuja 2,5 vuotta... Elokuussa taitaa tulla 3 vuotta täyteen.
Jos kappale on akustinen eikä siinä ole rumpuja mukana, niin se kuulostaa ihan surkeelta. Rummut on kappaleen sydän. Ei sit tarvi ruveta
Rumpujen soitto on kivaa.. tosin tarvisin kyllä uudet... on katellu Sonorin settiä... tarttis vaan jostain 600€
Hemuli92

Viesti Sgt. Joku 03 Elo 2007 12:34

RAKASTAN! Mulla on punase Trax rummut. Oon alottanu viime maraskuussa
Entinen Eugen
Takaperin tämän luet jos viisas olet Sinä
Käyttäjän avatar
Sgt. Joku

Viesti Deathrash 03 Elo 2007 22:52

Myin muutaman vuoden vanhat Pulsen rummut (mustat), olen tilannut MPS-200 Millenium (sähkörummut). Rumpuja olen osannut soittaa muutaman vuoden. Vituttaa vaan ko budjetti oli niin vähä, ni sain vain mps-200.
Deathrash
Son of Satan

Viesti Yaakko 05 Elo 2007 23:05

No onhan se kivaa mutta vitun ahistavaa kun eräät verenrot alkaa heti matkiin :D

Enne oli Milleniuin
Kuva

Nyt sonorin
Kuva
Tuska2003 kirjoitti:onko pakko jostain bite figt sivuista puhua täälä, mun puolesta ne sivut voi mennä vaikka perseesee! ja bannit 2 päiväks to teki monta aihetta :D
Käyttäjän avatar
Yaakko

Re: Rummut.

Viesti Kingiss 27 Loka 2007 12:20

Totta kai se on kivaa, Itelläni on Punaiset tama Imperialstarin rummut.
[piilotettu kuva]

Suomen Top10 kaupunki
Käyttäjän avatar
Kingiss

Viesti Willly 27 Loka 2007 19:15

Onhan se kivaa... Heti ku on mahollisuus niin meen soittaa niit koulus :) paitsi skitan soittaminen on kivempaa
Willly

Viesti KalleXtreme 05 Marras 2007 12:20

Voisko joku sanoo mistä sais halvalla sellaset hyvät perusrummut,mitkä sopis hevin/rokin soittoon? Meidän yläasteella on aika hyvät rummut,sellaset Remon mustat rummut tuplapedaalilla.Oon soitellut niitä aina välitunnilla siellä.
Komiat Pärjää Aina!
Käyttäjän avatar
KalleXtreme

Viesti Hikotiini 05 Marras 2007 20:48

KalleXtreme kirjoitti:Voisko joku sanoo mistä sais halvalla sellaset hyvät perusrummut,mitkä sopis hevin/rokin soittoon? Meidän yläasteella on aika hyvät rummut,sellaset Remon mustat rummut tuplapedaalilla.Oon soitellut niitä aina välitunnilla siellä.

Suosittelen ostamaan käytetyt. Hintaa voi tippua hyvinkin paljon vaikka hyväkuntoiset olisivatkin. http://muusikoiden.net/tori/index.php?id=3&location=all&type=all
Jos ei käytettyjä halua, suosittelen menemään käymään musiikkiliikkeissä katselemassa.

Mutta joo. Rumpuja en omista, mutta ehkäpä ensi kesänä sellaiset ostan. Soittaa osaan vain beat-kompin, mutta paljoa ei ole ollut kyllä tilaisuuksia rumpuja soittaa..
[piilotettu kuva]
Hikotiini

Viesti Skunk 08 Marras 2007 15:55

Ei kovin kiinnosta, mutta ei ole hyvää musiikkia, ilman hyvää rumpalia. Oma lempi rumpali on Travis Barker.
Skunk

Viesti Average 21 Marras 2007 10:02

''Joulupukki tuo'' mulle rummut... Lasken päiviä. =D
Tulossa on Pearlin Target, joka kuulemma sopii aloittelijalle paremmin kuin hyvin...
Games don't make people violent. Lag does. Hui!
Average

Viesti kettusalad 21 Marras 2007 20:58

on se ihan kivaa, ite en oo mikää sankari siinä mutta kyllä mä jotai osaan :)
whyz quo kemali.
Käyttäjän avatar
kettusalad

Viesti aav94 25 Elo 2008 15:11

Koulussa soitettiin ja sekosin aluksi mutta toisella kerralla tuli olin eka meidän luokasta kenellä meni parhaiten itse pidän siitä se on hauskaa.
Pasila
Käyttäjän avatar
aav94

Viesti aav94 25 Elo 2008 15:22

Willly kirjoitti:Onhan se kivaa... Heti ku on mahollisuus niin meen soittaa niit koulus :) paitsi skitan soittaminen on kivempaa

Samoin heti kun on mahdollista koulussa menen :D En pidä kitaran soittamisesta mutta sitä on kiva kuunnella kun joku soittaa.
Pasila
Käyttäjän avatar
aav94

Palaa alueelle Musiikki