rekisteröitymisongelma knight onlines

Keskustelua tietokonepeleistä.

rekisteröitymisongelma knight onlines

Viesti jukeri 25 Marras 2005 22:34

mite mää voi saada sen asuinpaikan kunnoll ko se sekooo jottai ja mä en pysty rekisteröitymää. ko koitan laittaa asuinpaikkaa, ni mä en tiiä mikä provinssi ja sit pitäs laittaa viel joku zip ja postal code. auttakaa :( (kirjottakaa vaik joku opas.)
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
lisää tavaraa!
Totaalinen Tumpelo. Elämä on.
Käyttäjän avatar
jukeri

Re: rekisteröitymisongelma knight onlines

Viesti s_aukko 26 Marras 2005 23:15

jukeri kirjoitti:mite mää voi saada sen asuinpaikan kunnoll ko se sekooo jottai ja mä en pysty rekisteröitymää. ko koitan laittaa asuinpaikkaa, ni mä en tiiä mikä provinssi ja sit pitäs laittaa viel joku zip ja postal code. auttakaa :( (kirjottakaa vaik joku opas.)

Aluksi jos käytät firefoxia rekisteröiminen ei onnistu koska joihinkin kenttiin ei pysty laittamaan mitään ja toiseksi otat sen Province & Postal Code Country kohdan et State & Zipcode.

Province tarkoittaa asuin aluetta tai kaupunkia (kai) ja sitten postal code on postiosoitteesi. Ei niihin kannata oikeita laittaa paitsi syntymäaikaan, koska jos haluat esim. vaihtaa salasanaa tai sähköpostiosoitetta myöhemmin sun tarttee muistaa se syntymäaika minkä laitoit siihen.
s_aukko

Viesti jukeri 26 Marras 2005 23:21

no voi kekkuli en taaskaa lukenu viestii kunnoll. mut ei sen välii. (täs saatto hetki sit lukee joku ymmärsin väärin homskeli.) ja sen mä kyl tajusin et otan province ja postal code kohdan. mut en täyttäny niist muun ko sen maajutun kunnoll.
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi.
lisää tavaraa!
Totaalinen Tumpelo. Elämä on.
Käyttäjän avatar
jukeri

Palaa alueelle PC-pelit