1. Myös spybot on ohjelma, jolla saa estettyä active x hyökkäyksiä. Eli se suojaa myös konetta internetin ollessa päällä.
2. Eikö mahdollisesti Spyware osiokin olisi voitu laittaa maksullisiin & ilmaisiin??
Lisää ja parempiakin löytyy kuin SpywareDoctor, ja lisäksi SpywareDoctor on melko kallis.....
3. Jos sinulla on vähemmän kokemuksia ja käyt vain googlesta etsimässä "Antivirus software download" ja linkität ne sitten viestiin, ei nämä "ei tietoa" ohjelmat olekaan hyviä ja tai oikeastaan edes oikeita Antivirus softeja.
4. Palomuurit myös: Eikö kannattaisi vain laittaa esim.4 suosittelemaasi ja parasta softia eikä kymmenkunta erilaista. Sitä paitsi näissäkin ohjemissa on suuri ero, hyvät ja huonot.
Myös nämä olisi voinut jakaa maksullisiin ja ilmaisiin.
Lassi kirjoitti:Suosittelen, että poistat tämän topikin. Sen verran virheellistä/vääristettyä tietoa on, että ihan säikähdin.
Oikein. Itse olen juuri parhaillaan valmistelemassa sivustoa jossa on suosituimmat ja parhaimmat ja itse testatut ohjelmat.
Kun itse tietää, ei tule möhlättyä.
Anteeksi olin näin suorapuheinen, mutta niinkuin
Lassi kirjoitti:Tietoturva tietokoneelle on sen verran vakava juttu, että annetaan meidän ammattilaisten hoitaa se.