Antivirus/Palomuuri/Antispyware/Antiadware -softat

Keskustelua tietokoneohjelmista ja käyttöjärjestelmistä.

Viesti d-hunter 27 Marras 2005 13:34

RekkaMies kirjoitti:Onks toi Panda Antivir sama kun Panda Platium? Mietin vaan ku mullon Platium ja jos ne on samoja oon warettanu sen jostai netistä... :?

Platiniumissa on palomuuri + antivirus
viewtopic43067.html ~~ Osta pelejä edullisesti ~~
Tietokone: Intel Pentium
d-hunter

Viesti Ukkopekka 28 Marras 2005 21:50

''kröhöm'' Mun mielestäni ei toi Nod32 taida olla maksullinen :) piti mennä sanoon vaan tästä virheestä mutta Nod32 on aika hyvä ohjelma mutta se ei kummiskaan ole maksullinen :roll:
[piilotettu kuva]
Paintilla tehty =) melkein
Käyttäjän avatar
Ukkopekka

Viesti d-hunter 28 Marras 2005 22:06

Ukkopekka kirjoitti:''kröhöm'' Mun mielestäni ei toi Nod32 taida olla maksullinen :) piti mennä sanoon vaan tästä virheestä mutta Nod32 on aika hyvä ohjelma mutta se ei kummiskaan ole maksullinen :roll:

Kyllä se on maksullinen. Tosin 30 päivän trial on saatavilla
d-hunter

Viesti Jupi 23 Joulu 2005 17:23

Miten tuota SpywareBlasterii. Miten sitä käytetään? Olen tottunut liikaa F-Securen omaan Anti-Spywareen
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti d-hunter 27 Joulu 2005 19:57

jupi kirjoitti:Miten tuota SpywareBlasterii. Miten sitä käytetään? Olen tottunut liikaa F-Securen omaan Anti-Spywareen
Sillä tehdään järjestelmästä ainoastaan immuuni. Skannia tuossa ei ole
d-hunter

Viesti Plokoon 28 Joulu 2005 16:08

Mistä tietää että koneessa on joku keylogger??
[piilotettu kuva]
TON PITI OLLA YHDIKSEL MUT OLI NIIN HIENO ET LAITOIN ITTELLE ::D
Plokoon

Viesti d-hunter 28 Joulu 2005 16:40

plokoon-94_ kirjoitti:Mistä tietää että koneessa on joku keylogger??
Tuskinpa sitä saa selville muuta kuin vaihtuneilla salasanoilla ja asiaankuuluvan skannauksen negatiivisella lopputuloksella
d-hunter

Viesti Karpaasi 28 Joulu 2005 20:25

Kannattaa tutustua tähän sivustoon->http://koti.mbnet.fi/pattaya1/.
Tuolta löysin erään hyvän troijalaisen poisto ohjelman, nimeltä A-squared, tosin se on sharware :| ->http://www.emsisoft.com/en/software/download/.
Käyttäjän avatar
Karpaasi

Viesti And1 13 Huhti 2006 14:46

----------------------------------------------------------
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
And1

Viesti >_< 12 Touko 2006 22:46

Käytän F-Secure AntiVirus Client Securityä, joka on muuten huippu palomuuri/virustentorjuntaohjelma, on pitänyt tähänkin mennessä kaikki Spywaret/Virukset poissa koneeltani. Suosittelen.
Käyttäjän avatar
>_<

Viesti Finzero 28 Elo 2006 18:55

Olen siirtymässä nyt F-Securen raskaasta , mutta helppokäyttöisestä ja varmasta viruksentorjunnasta ja palomuurista pois, ilmaisohjelmien käyttöön, kun lopettelen tuon tilaamisen. Eli, vaikka tämä triidi on näinkin vanha, tämä on tiedotteena ja en uutta topikkiakaan viitsi ruveta rustaamaan.

Mitä viruksentorjuntaohjelmaa+ palomuuria suosittelisitte tähän koneeseeni, konettani käytän päivittäin internetin selailuun ja pelaamiseen, mielellään suhteellisen kevyet vaihtoehdot.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Zipper 26 Joulu 2006 23:20

Hyvän ja ilmaisen palomuurin perään katsojan kannattaa kokeilla Jeticon palomuuria. Se on täysin freeware ja ominaisuuksiltaan aivan kaupallisten tasoinen. Voittaa esim zonealarmin 10-0 ;)

+Erittäin turvallinen
+Kaikki pikkuasiatkin säädettävissä
+Resurssi ystävällinen

-Hankala aloittelijalle
-Saattaa olla hiukan epäselvä käyttöliittymä (jos ei ole tottunut)
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Praidet 17 Tammi 2007 16:35

Zipper kirjoitti:Hyvän ja ilmaisen palomuurin perään katsojan kannattaa kokeilla Jeticon palomuuria. Se on täysin freeware ja ominaisuuksiltaan aivan kaupallisten tasoinen. Voittaa esim zonealarmin 10-0 ;)

+Erittäin turvallinen
+Kaikki pikkuasiatkin säädettävissä
+Resurssi ystävällinen

-Hankala aloittelijalle
-Saattaa olla hiukan epäselvä käyttöliittymä (jos ei ole tottunut)

Itse mietin hieman tuota, mutta tuo "Saattaa olla hiukan epäselvä käyttöliittymä (jos ei ole tottunut)" kohta jäi epäilyttämään...
Kannattaisiko käyttää tuota Pandaa or Something, tuo F-Securehan on hieman epäluotettava omaan käyttööni?
Praidet

Viesti Jartsaduron650 27 Tammi 2007 20:37

Mikä ois paras noista ilmaisista?
Päivisin mopolla huristelen, illalla tyttöjä puristelen. Se räppise on mun rattoni...
Jartsaduron650

Viesti softaajamies 30 Maalis 2007 21:59

Minulla on ongelma spywarelocked ohjemlan kanssa.
Elikkäs aluksi alku tulemaan pop upp ikkunoita vaikka ei käyttänyt nettiä, eli työpöydälle ponnahteli mainoksia, no add-aware puuhkäisin koneen tyhjäksi seuraavaksi hieman myöhemmin tuli uudestaan pop uppeja eikä add-aware löytänyt yhtään.
Sitten mozilla firefoxia käyttäessäni yhtääkkiä siinä tuli suositus toimnto joka ohjasi minut lataamaan spywarelocked ohjelman, noh sillä löysin 49 spywarea, mutta kun ohjelma on maksullinen en pysty postamaan spywareja. Seuraavaksi vedin add-awaren skannit uudestaan ja kappas se löysi ne pirulaiset ja volaa ei enään spywareja, mutta sitten kävikin näin, että tuo spywarelocked ohjelma jäi tuonne oikeaanalakulmaan vilkkumaan ja valittamaan 2 minuutein välein, että koneela on spywareja vaikka enään ei ole ongelmaa noh poistin sen ohjelman, mutta sepä ei häviä tuolta oikeasta alakulmasta vaan vilkuttaa siellä kahden minuutin välin varoitus teksitä, se vaikuttaa kaikkiin toimintoihin, ei voi pelata, koska se heittää pelin alas kun varoitus tulee.
Pyydän apua :|
softaajamies

Palaa alueelle Ohjelmistot ja käyttöjärjestelmät

Samankaltaisia viestiketjuja