Toivotut oppaat/artikkelit

Oppaita ja artikkeleita.

Re: Toivotut oppaat/artikkelit

Viesti Mahori 27 Maalis 2009 22:39

Tarttis saada opasta floorplan 3d käyttöön.
Kenopää kirjoitti:Nörttitestin mukaan 14,2%, tosin nyt se laskee reilusti, koska lopetin travianin pelaamisen.

[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Mahori

Viesti kaspeer 29 Maalis 2009 22:06

Voi olla, että väärä topic, mutta en keksinyt muutakaan.. Kun teen oman haku"pluginin" (emt, miksi kutsutaan), niin miten saan oman kuvan näkymään siinä? Muuten ei ole mitään ongelmia.
kaspeer

Viesti Anoterauk 11 Huhti 2009 11:05

Hankkisin tossa just FL Studio 8, ja tarttisin hiukan apua alkuun... Kuka tekee oppaan 8D
Käyttäjän avatar
Anoterauk

Viesti Fatfamas 11 Huhti 2009 12:36

Mindless kirjoitti:Hankkisin tossa just FL Studio 8, ja tarttisin hiukan apua alkuun... Kuka tekee oppaan 8D

Laitan tulemaan sulle opusta ;D
Hankkiit? Ai tarkoitatko että ostit sen mutta se tulee semmosen ohjelman kautta ja aina tiedät kuinka monta prosenttisesti olet jo ostanut sen :shock:
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Fatfamas

Viesti Kuutio 04 Touko 2009 17:49

En jaksanu selata kaikkia ehdotuksia, mutta toivoisin tänne rubikin kuution tarkaisuohjetta. Niitä on netti pullollaan mutta jos joku keksisi itse omasta pääsä helpon ja simppelin ohjeen...
Maailman hauskin kuva 2008
98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
Exhale- kirjoitti:Mun kone lagaa nyt perkeleesti, kyllä ne ufot varmasti on tulossa.
Käyttäjän avatar
Kuutio

Viesti Swastika 09 Touko 2009 23:58

Miten tehdä RPG-sinko helposti kotioloissa?
Auta minua kasvattamaan kaupunkia, paina jostakin allaolevasta linkistä:
*>1 <*> 2 <*> 3 <*> 4<*
Käyttäjän avatar
Swastika

Viesti Gabbana 26 Kesä 2009 22:42

YourMadNess kirjoitti:Adobe After Effects opas olisi ihan mukava... Jäänyt pölyttymään tuonne tietokoneen syövereihin, ja haluaisin oppia käyttämään sitä... Ei siinä muuten, mutta en saa liitettyä efektejäni videooni...

Mä aijon tehdä. tosin siinä nyt kestää vähän kun pitää kuviakin otella :D kannattaa odotellessaan katsoa youtubesta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Gabbana

Viesti igogiko 02 Heinä 2009 19:52

Nazgûl kirjoitti:Haluaako ketään psptube opasta? Voisin tehdä. (Voi mennä psp:llä Youtubeen)

Teeppä.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
igogiko

Viesti Katse 12 Heinä 2009 12:19

Haluaako joku cheat engine opasta jossa kerrotaan kuinka huijata peleissä joissa on flash 9, tai 10.
Tuo pehmolelun opas kattaa vain flash 7 ja alaspäin, ja sama metodi ei toimi uudemmissa fläseissä. :?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Viesti [ABILITY] 13 Heinä 2009 14:35

Katse kirjoitti:Haluaako joku cheat engine opasta jossa kerrotaan kuinka huijata peleissä joissa on flash 9, tai 10.
Tuo pehmolelun opas kattaa vain flash 7 ja alaspäin, ja sama metodi ei toimi uudemmissa fläseissä. :?

Juu, kelpaa. Kunhan ei mitään 5-vuotiaiden trollinsöpötyksiä tule. Tarkoitan, jotkut oppaat on niin vitun paskoja, ettei niistä ota tolkkua, vaikka aiheena olisi "Kuinka käynnistät nettiselaimen".
Itse kyllä osaan peruskäytön, mutta voisi vähän Advanced-oppia ottaa, mikäli sulta semmoista löytyy.
Xfire [piilotettu kuva] || YouTube || Peliarvostelutopic || Haasta Bruteni! ||
ChrisCrossMacBook @The Pirate Bay kirjoitti:I just get a command prompt telling me there isn't enough memory after I mount the ISO files and I can't start the installation. What am I doing wrong or what can I do to fix this problem.
Käyttäjän avatar
[ABILITY]

Viesti Katse 16 Heinä 2009 10:49

Aloitin juuri tekemään FL Studio opasta. :wink:
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Katse

Viesti Hampoturen 17 Heinä 2009 18:14

Olen ennenkin pyytänyt, mutta kukaan ei ole osannut ilmeisesti tehdä...

Niin jos joku tekisi minun kaltaisiani noobeja varten PayPal oppaan. Kuinka tehdä account, pistää se käyntiin ja kuinka se sitten toimii. Itse luin joskus jonkun oppaan netissä enkä tiedä olenko nyyppä vai opas wanhentunut, koska siitä ei mielestäni ollut juurikaan apua.
ObviousTroll kirjoitti:
Zyskowicz kirjoitti:Nii, mut tee ite asialle jotai nii poliisit on sun eikä kuvaajien perässä.
Julkkiksille paremmat oikeudet!

Tyhmyytesi ei taida rajoittua pelkästään siihen lukihäiriöön.
Käyttäjän avatar
Hampoturen

Viesti Elama 22 Heinä 2009 01:11

Selaista kyselisin ett tarvisko Wolfenstein enemy territoryyn serverin teko ohjeita?
Elama

Viesti h4xor 26 Heinä 2009 22:31

Kuutio kirjoitti:En jaksanu selata kaikkia ehdotuksia, mutta toivoisin tänne rubikin kuution tarkaisuohjetta. Niitä on netti pullollaan mutta jos joku keksisi itse omasta pääsä helpon ja simppelin ohjeen...

Itse ajattelin tehdä sen joskus,tulee viemään aika paljon aikaa koska meinasin pistää kuvia.
Varoituksiesi taso: [14]
Mistä näitä varoituksia oikein tulee.
Käyttäjän avatar
h4xor

Viesti jotiala 28 Heinä 2009 17:44

Voisiko joku tehdä gimpin brushausoppaan?
jotiala

Palaa alueelle Oppaat & artikkelit