Minkä merkkinen sählymaila?

Keskustelua urheilusta ja harrastuksista.

Viesti scumbägi 02 Maalis 2007 19:38

telkre kirjoitti:Ostan varmaankin sellaisen Exel MegaTähkä -lapa SB:n. Väriksi menee varmaankin pinkki tai valko-punainen.

Etkä osta. Megatähkä on sairaalloisen paska. Ostat Wizin lavan tai megalomaniacin.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Hurric@ne 02 Maalis 2007 20:22

Fatpipe ja pari vanhaa ränsistynyttä exeliä... Suoraa lapaa käytän koska en ole mikään kovin hyvä veivaaja :D
Käyttäjän avatar
Hurric@ne

Viesti scumbägi 02 Maalis 2007 21:03

Hurric@ne kirjoitti:Fatpipe ja pari vanhaa ränsistynyttä exeliä... Suoraa lapaa käytän koska en ole mikään kovin hyvä veivaaja :D

Jos et osaa veivata, opettele se käyrällä lavalla. =S
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Nuadhu 02 Maalis 2007 23:46

Alunperin maila oli Exelin V12 tai V24. Sitten revin siitä teipit vittuun ajat sitten, ja vähän aikaa sitten vaihdoin gripin FatPipen grippiin. Lavan aion vaihtaa ''sitten joskus'' FatPipen uuteen ORC lapaan. Sen jälkeen alkuperäistä olisi mailassa jäljellä vain varsi =D Sitä en tajua miksi jotkut ostelee mailoja tai muita sähly thingeltangeleita pelkästään sen takia koska siinä on esim. Janne Tahkän nimi. Tää on parempi pelaa sählyy ku sun mailan singeeraaja, nii mun maila on paljon parempi, ja mä oon nyt yyper!
Käyttäjän avatar
Nuadhu

Viesti Zelgre 03 Maalis 2007 00:15

-blocci- kirjoitti:
telkre kirjoitti:Ostan varmaankin sellaisen Exel MegaTähkä -lapa SB:n. Väriksi menee varmaankin pinkki tai valko-punainen.

Etkä osta. Megatähkä on sairaalloisen paska. Ostat Wizin lavan tai megalomaniacin.
No kerro sitten, mistä saisi Wizin lavan halvalla (uutena) ja postikulutkin ihan kohtuut.
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti scumbägi 03 Maalis 2007 11:32

telkre kirjoitti:No kerro sitten, mistä saisi Wizin lavan halvalla (uutena) ja postikulutkin ihan kohtuut.

Kaupasta saa 15e, kun megatähkä saattaa maksaa semmoset 20e. =/ Toki minäkin voin myydä, rippuu minkä kätinen olet.

Nuadhu kirjoitti:Alunperin maila oli Exelin V12 tai V24. Sitten revin siitä teipit vittuun ajat sitten, ja vähän aikaa sitten vaihdoin gripin FatPipen grippiin. Lavan aion vaihtaa ''sitten joskus'' FatPipen uuteen ORC lapaan.

Teipit kannattaa säilyttää, on meinaan laitoin maila ilman liiton lisenssiä. Orc lavalle iso peukku, itse käytän sitä ja olen todennut todella hyväksi.

Nuadhu kirjoitti:Sitä en tajua miksi jotkut ostelee mailoja tai muita sähly thingeltangeleita pelkästään sen takia koska siinä on esim. Janne Tahkän nimi. Tää on parempi pelaa sählyy ku sun mailan singeeraaja, nii mun maila on paljon parempi, ja mä oon nyt yyper!

Totuushan on se, että paras maila on se, joka sopii omaan käteen parhaiten.
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Zelgre 03 Maalis 2007 13:56

No pelailen niin, että lapa on ns. vasemmalla puolella, eli leftiltä. (?) Juu, voin ostaa, mutta kuvia haluan nähdä kylläkin. =DD
Käyttäjän avatar
Zelgre

Viesti scumbägi 03 Maalis 2007 17:00

telkre kirjoitti:No pelailen niin, että lapa on ns. vasemmalla puolella, eli leftiltä. (?) Juu, voin ostaa, mutta kuvia haluan nähdä kylläkin. =DD

Joo. Yksäriä vain, olen right, mutta on mulla leftejäkin (syystäkin käyttämättömiä) :D
oot mun idoli ja mestari
scumbägi

Viesti Lihaveitsi 09 Maalis 2007 11:45

Exelin maila :)
Vaihdoin Sabulle -->
Lihaveitsi

Viesti Circle 11 Maalis 2007 17:33

Fatpipe. ''Mallia'' en muista.
Käyttäjän avatar
Circle

Viesti .ferry 11 Kesä 2007 11:07

Itselläni on semmonen Nutcase-maila jonka sain Nutcase-campilta viime viikolla.
[piilotettu kuva]
Bombing for peace is like fucking for virginity.
.ferry

Viesti Bookeri 11 Kesä 2007 14:10

Blueshit kirjoitti:Fatpipella on eniten laadukkaita mailoja. Exelillä taasen on vain yksi "laadukas" maila ja se on Exel Edge. Itselläni on Fatpipe Wiz 87(?)
'

Fatpipet ovat ihan hyviä mutta Exel Edge on taas huono.
Itse pidän enemmän Exelistä.
Mailani on Exel X Catapult ollut minulla noin 6 vuotta ja hyvin pelaa ei edes aikeita ostaa uutta.
[piilotettu kuva]
Tänne jos GTA kiinnostaa
Bookeri

Viesti Maikki 12 Kesä 2007 22:19

Miulla on Hand of boomin maila ja kyllähän sil pelailee hinta on 59e
ja sit löytyy joku fitpipe maila :)
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Maikki

Viesti hasa15 13 Kesä 2007 13:47

hyvä exel edge mulle käy tosin se on jo aika vanha :? :shock: :D
hasa15

Viesti Westside 01 Heinä 2007 11:34

Exelin ja Fatpipen mailoilla ei oo oikeestaan paljoo muuta eroo kun hinta.
Omasta Exelin mailasta maksoin alle pari vuotta sitten vähän alle 30euroo ja hyvin olen pärjännyt.
Fatpipen mailat maksaa taas järestään yli 60 euroa, eikä ne sen kestävämpiä tai parempia oikeastaan ole.
Westside

Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset