telkre kirjoitti:Ostan varmaankin sellaisen Exel MegaTähkä -lapa SB:n. Väriksi menee varmaankin pinkki tai valko-punainen.
Etkä osta. Megatähkä on sairaalloisen paska. Ostat Wizin lavan tai megalomaniacin.
No kerro sitten, mistä saisi Wizin lavan halvalla (uutena) ja postikulutkin ihan kohtuut.-blocci- kirjoitti:telkre kirjoitti:Ostan varmaankin sellaisen Exel MegaTähkä -lapa SB:n. Väriksi menee varmaankin pinkki tai valko-punainen.
Etkä osta. Megatähkä on sairaalloisen paska. Ostat Wizin lavan tai megalomaniacin.
telkre kirjoitti:No kerro sitten, mistä saisi Wizin lavan halvalla (uutena) ja postikulutkin ihan kohtuut.
Nuadhu kirjoitti:Alunperin maila oli Exelin V12 tai V24. Sitten revin siitä teipit vittuun ajat sitten, ja vähän aikaa sitten vaihdoin gripin FatPipen grippiin. Lavan aion vaihtaa ''sitten joskus'' FatPipen uuteen ORC lapaan.
Nuadhu kirjoitti:Sitä en tajua miksi jotkut ostelee mailoja tai muita sähly thingeltangeleita pelkästään sen takia koska siinä on esim. Janne Tahkän nimi. Tää on parempi pelaa sählyy ku sun mailan singeeraaja, nii mun maila on paljon parempi, ja mä oon nyt yyper!
'Blueshit kirjoitti:Fatpipella on eniten laadukkaita mailoja. Exelillä taasen on vain yksi "laadukas" maila ja se on Exel Edge. Itselläni on Fatpipe Wiz 87(?)
Palaa alueelle Urheilu ja harrastukset