Sigin teko opas

Viesti Ford Fani 04 Joulu 2005 12:25

SonoBo kirjoitti:Anteeksi tyhmyyttäni.. mutta mistä saatte nämä kaikki teidän ohjelmanne... siis photoshopit sun muut... eli ovatko ne jo valmiiksi koneellane. Ostatteko ne? vai lataatteko netistä?
Netistä saa ladattua trial version, se on ilmainen, mutta muistaakseni vain 30-60 päivää voimassa. Itse käytän trial versiota, mutta toki sen saat waretettua itsellesi.
Käyttäjän avatar
Ford Fani

Viesti V*tun Kevat! 08 Tammi 2006 18:27

Kuva
On mulle tainnu vähä tulla taitoo lisää... :lol:
Olen tympääntynyt foorumin tasoon, ja lähden täältä. Spämmereiden täyttämiä yleisfoorumeita on netti väärällään! Täällä on hyviä käyttäjiä, esim. Humahuta, burned out, Hippi... Mutta ovat jääneet spämmereden varjoon. Joten: Vises!
V*tun Kevat!

Viesti Plokoon 08 Tammi 2006 19:05

Mika et oo "yhtään" parantunu no kuitenkin tein taas yhden http://tjaa.dy.fi/untenmaat/Untitled-2%20copy.bmp Se on tuolla
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Plokoon 09 Tammi 2006 21:09

Ennen
Kuva

Jälkeen:

Kuva

Siinä huomaatte miten mika kehittyy :)
The bastard hung me.
Plokoon

Viesti Pöppönen 10 Tammi 2006 03:08

Minulla oli "hiukan" erillainen valikko tuossa
'Filter/sketch/chrome... ' kohdassa joten työ
poikkea aika paljon...

Kuva
Käyttäjän avatar
Pöppönen

Viesti andytheandy 13 Tammi 2006 22:52

En tajuu, kun mä en löydä sitä:"Paina näköistä buttonia layer ikkunan alalaidasta. Pitäisi tulla valikko jossa on muutamia vaihtoetoja. Paina Color balance vaihtoehtoa." missä semmonen kuva löytyy????? vastatkaaaaa
Jo vuodesta '05
andytheandy

Viesti Andrinoidi 14 Tammi 2006 00:13

andytheandy kirjoitti:En tajuu, kun mä en löydä sitä:"Paina näköistä buttonia layer ikkunan alalaidasta. Pitäisi tulla valikko jossa on muutamia vaihtoetoja. Paina Color balance vaihtoehtoa." missä semmonen kuva löytyy????? vastatkaaaaa

Itse en voi nyt kuvaa laittaa, kun on uusi kovalevy eikä tässä ole photaria, mutta yritän selittää.

Eli sinulla on siinä photoshopissa sellainen pikku ikkuna, missä näkyy kaikki layerit. Ikkunassa on alhaalla tämän näköinen kuva: Kuva. Paina sitä. Aukeaa valikko, mistä sitten valitset sen "Color Balance" kohdan.

Ymmärsitkö? Voin laittaa kuvan sitten, kun saan photarin asennettua. (Jollein, joku muu ole jo siihen mennessä laittanut kuvaa.)

Edit: Minullahan olikin kuva.
Kuva
Käyttäjän avatar
Andrinoidi

Viesti Lehtipuhallin 15 Tammi 2006 18:56

Olisi mukava koittaa tuota mutta googlella en löytänyt mitään sivua mistä saisi trialinVoisiko jokua ystävällisesti antaa sen sivun?
Käyttäjän avatar
Lehtipuhallin

Viesti V*tun Kevat! 15 Tammi 2006 21:52

Olen tympääntynyt foorumin tasoon, ja lähden täältä. Spämmereiden täyttämiä yleisfoorumeita on netti väärällään! Täällä on hyviä käyttäjiä, esim. Humahuta, burned out, Hippi... Mutta ovat jääneet spämmereden varjoon. Joten: Vises!
V*tun Kevat!

Viesti MangaFan 23 Tammi 2006 21:29

Hyvä opas, tää on sit mun eka photoshop työ... Mutta tälläseltä näyttää:
Kuva
EDIT: En ihan tarkalleen noudattanut opasta.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
MangaFan

Viesti KRS-two 24 Tammi 2006 13:08

Hyvä tutoriaali. Lopputuloskin on mielestäni aika kiva.
Kuva
[piilotettu kuva]
KRS-two

Viesti Trikker 25 Tammi 2006 16:32

Tässä omani: Kuva

Hyvä tuto
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiitos Andrinoidille hienosta sigistä.
Käyttäjän avatar
Trikker

Viesti andytheandy 26 Tammi 2006 13:22

Andrinoidi kirjoitti:
andytheandy kirjoitti:En tajuu, kun mä en löydä sitä:"Paina näköistä buttonia layer ikkunan alalaidasta. Pitäisi tulla valikko jossa on muutamia vaihtoetoja. Paina Color balance vaihtoehtoa." missä semmonen kuva löytyy????? vastatkaaaaa

Itse en voi nyt kuvaa laittaa, kun on uusi kovalevy eikä tässä ole photaria, mutta yritän selittää.

Eli sinulla on siinä photoshopissa sellainen pikku ikkuna, missä näkyy kaikki layerit. Ikkunassa on alhaalla tämän näköinen kuva: Kuva. Paina sitä. Aukeaa valikko, mistä sitten valitset sen "Color Balance" kohdan.

Ymmärsitkö? Voin laittaa kuvan sitten, kun saan photarin asennettua. (Jollein, joku muu ole jo siihen mennessä laittanut kuvaa.)

Edit: Minullahan olikin kuva.
Kuva

Kiitos... en tajunnu sitä aluks.. Et ollu laittanu sitä, et se pitää otta sieltä windiwista se layer :wink:
Jo vuodesta '05
andytheandy

Viesti Golden Shadow 14 Helmi 2006 15:53

Oikeesti vittu tää tuto on perseestä. :!: :!: :!: :!:

siis misä vitus toi feather selection on!?!?!?!? ps7 finnish
[piilotettu kuva]
Golden Shadow

Viesti Andrinoidi 14 Helmi 2006 16:11

Golden Shadow kirjoitti:Oikeesti vittu tää tuto on perseestä. :!: :!: :!: :!:

siis misä vitus toi feather selection on!?!?!?!? ps7 finnish

Select/Feather...

Suomeksi: valitse/häivytys