Mu Online

Keskustelua tietokonepeleistä.

Mu Online

Viesti Finzero 12 Loka 2005 23:22

Eli kaikki voisivat tulla pelaamaan hyvää ilmaista mmporg. Linkki peliin on tässä . Suosittelen pelaamiseen brittiläistä serveriä alchemu onlinea jonka linkki on tässä . Tuossa servussa saa nopeammin xp ja parempia tavaroita. Eli ladatkaa ensin peli pääsivulta, sitten tuo servu clientti jos haluatte pelata siellä. Sitten siihen update ja teette accountin siellä sivulla. Myös tavan muonline servuihin wigleen ja mayaan voi tehdä accountin mutta suosittelen kyllä tuota brittiläistä.

Edit: Kunhan googletin kuvan, niin saatte vähän esimakua pelistä

Kuva

Voin ottaa huomenna muutamia screenshotteja omasta Dark Knightistani ja Elfistäni.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti minikui_oni 16 Loka 2005 22:24

ihan kiva kuva... harmi et en pysty lataa Mu onlinea... :( tai ei ainakaan viimeksi toiminut kun latasin...
minikui_oni

Viesti Finzero 16 Loka 2005 23:40

minikui_oni kirjoitti:ihan kiva kuva... harmi et en pysty lataa Mu onlinea... :( tai ei ainakaan viimeksi toiminut kun latasin...

Kokeile vielä, kyllä sen pitäisi toimia, Olen muuten unohtanut ottaa ne kuvat :O. Pitää ottaa huomenna.
"Näinhän se on, ettei kysyvä tieltä eksy ja hyvin suunniteltu on puoliks tehty ja puoliks tehty se on kelevannu ennenkii.."
Finzero

Viesti Champion 17 Loka 2005 15:43

Mitä pitää tehdä siinä kohtaa kun on niitä laivoja ja siinä lukee Mu?
Käyttäjän avatar
Champion

Viesti Finzero 17 Loka 2005 20:14

Millä servulla, Valitset sen serverin kuitenkin siitä ja loggaat sisään.
Finzero

Viesti Lord of the darknes 17 Loka 2005 22:18

Tein tuonne "alchemu online" serveriin ukon.

Nick : Egig
Character : Dark knight
Level : 80

Edit.

Ajattelin, että jos ennen seuraavan viikon maanantaita olisin 200 lvl :wink:
[piilotettu kuva]

2+2=5
Käyttäjän avatar
Lord of the darknes

Viesti Finzero 17 Loka 2005 23:03

Noniin laitan nyt niitä kuvia! Elfistäni en jaksanut (tai oikeastaan muistanut) ottaa kuvia, mutta sen nimi on kuitenkin AngelZero ja lvl on jotakin 80 päin.

http://img393.imageshack.us/img393/544/taika9ce.jpg

Tuossa on nyt dark wizardini Godmage joka taikoo evil spirittiä tuossa Elite yetiin. Ja Godmage on lvl n.75

Ja sitten..

http://img95.imageshack.us/img95/5228/hellfire1vt.jpg

Sama Wizarddi ja taion siinä Hellfireä.

http://img98.imageshack.us/img98/7732/finzero6vh.jpg
Tuossa on minun pääukkoni eli

FinZero
Blade knight
Lvl 203

Ja kuvassa olen unlawissa joten en voinut mennä tappamaan mitään monstereita kun sitten joku verkkopelaaja olisi varmasti tappanut minut :(.

Edittiä: Millonkas oikein pelaat, Tulen huomenna tiistaina noin 15.35 pelaamaan Alchemy 1 serverille, pm ää minun ukoilleni, mitä tavaroita sinulla on?
Finzero

Viesti verenro 18 Loka 2005 19:37

onkos toi alchemy serveri joku erikoinen ku kaikki ootte 9999999999999 levelisiä??
Iccolb on jumala!"Onko tämä todellakin liiallisen naruton katsomisen lopputulos?" -Sivuväärä
Käyttäjän avatar
verenro

Viesti Lord of the darknes 18 Loka 2005 19:57

Pelailen melkein joka päivän noin 16.00-23.00 paikkeilla.
Mun kamat ei taida ihan parhaasta päästä olla, semmosia kultasen värisiä, en muista nimiä.

Leveliä on tullu vähän lisää eli nyt olen 103 lvl :)

Muuten, sä kun tiedät ni sanos minkä levelisenä kannattas Blood Castleen mennä?

Otin yhen kuvan tosta mun Dark Knightista :)

[piilotettu kuva]

2+2=5
Käyttäjän avatar
Lord of the darknes

Viesti Finzero 18 Loka 2005 20:10

Itseasiassa kävin ensimmäisen kerran devil squarella vasta lvl 120 ja bloodissa 130lvl. Olen nyt lvl 220 dark knightillani ja sain magic Gladiaattorin :P.

Sen nicki on F1nZero ja lvl on joku 50 paikkeilla
Finzero

Viesti Shamanisti 18 Loka 2005 20:27

Paljonkohan mahdatte oikeen pelata päivässä? Alotin itte tänään ja väänsin hikisenä charani 6 lvl, ja pelasin joku 4 tuntia :|
Käyttäjän avatar
Shamanisti

Viesti Lord of the darknes 18 Loka 2005 20:55

FinZero kirjoitti:Itseasiassa kävin ensimmäisen kerran devil squarella vasta lvl 120 ja bloodissa 130lvl. Olen nyt lvl 220 dark knightillani ja sain magic Gladiaattorin :P.

Sen nicki on F1nZero ja lvl on joku 50 paikkeilla

Jaa jaa. Odottelen tässä, että sais siivet ;) Vähän kehittämistä viel mutta eiköhän se tästä.
[piilotettu kuva]

2+2=5
Käyttäjän avatar
Lord of the darknes

Viesti Finzero 18 Loka 2005 22:37

Nacht kirjoitti:Paljonkohan mahdatte oikeen pelata päivässä? Alotin itte tänään ja väänsin hikisenä charani 6 lvl, ja pelasin joku 4 tuntia :|

Millä servulla, veikkaan kuules että wiglellä tai jollakin muulla globalilla maya yms..

Tuolla Alchemy online servulla on 4* expat
Finzero

Viesti ShieldReaper 19 Loka 2005 11:33

Tohon peliin ei muuta vikaa muutakun toi stn rekkaaminen on raastava!!
Onko sama mihin servuun menee?
Voiko servua vaihtaa aina?
Sigistä Kiitoksia KRS-TWO:lle!
[piilotettu kuva]
ShieldReaper

Viesti Finzero 19 Loka 2005 14:32

rre kirjoitti:Tohon peliin ei muuta vikaa muutakun toi stn rekkaaminen on raastava!!
Onko sama mihin servuun menee?
Voiko servua vaihtaa aina?

Voi vaihtaa, lataa tuo serveri alchemy online ja patchit ja rekkaa sinne niin siinä rekkauksessa tarvitseee vain antaa käyttäjänimi ja salasana niin se on rekattu. Alchemyssä on 4x expa kuten jo sanottu eli lvlit tulee 4x nopeammin. Voi vaihtaa mutta joka servulle pitää kai tehdä oma accountti.
Finzero

Palaa alueelle PC-pelit

Samankaltaisia viestiketjuja