Tony Hawks Underground: Saat kaiken -koodi(t)

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Tony Hawks Underground: Saat kaiken -koodi(t)

Viesti Gordon 15 Kesä 2004 11:26

Elikkä, elikkä ...
ensinnäkin tämä on ensimmäinen viesti johonka kirjoitan täällä foorumissa ja lisäksi ensimmäinen aihe jonka aloitan.

Ja sitten itse asiaan:

Mikä on se oikea saat-kaiken koodi THUG:iin?
Olen kokeillut jo thekitchensink:iä, getemall:ia, havethemall:ia, fillitup:ia, yms.. yms.. MUTTA MIKÄÄN EI TOIMI!

Lisäksi NOOO!! koodikaan ei toimi, se jolla pitäisi saada THUD-hahmon.
Muut koodit kyllä toimii aivan mainiosti, mutta onko tuo NOOO!! koodi ja saat-kaiken koodit aivan humpuukkia? Siis jonkun itse keksimää?

Sanokaas onko teillä toiminut mikään noista saat-kaiken koodeista ja mitä olet saanut jos se on toiminut? :roll:
Jos nyt en aivan väärässä ole niin tuo ylläoleva pitää paikkaansa.
Gordon

Viesti Gt master 15 Kesä 2004 11:55

Mulla on siinä kaikki systeemit ja jutut, mutta kun pitää olla noin aloittelija noissa peleissä. Sanon helpon jutun: Vaikeempaa on ettiä koodeja kuin mennä peli läpi joka tasolla. Eli: Tee kaikki tehtävät joka tasolla, niin tulee cheatteja ja muuta kivaa esim. Kiss yhtyeen laulaja hahmo ja se thud hahmo.

P.S se thud hahmo on se monsteri niistä alkukuvista.

niin ja mene peli läpi, niin saat kaiken. :wink:
I got your name, I got your ass!
Gt master

Niimpä niin ...

Viesti Gordon 15 Kesä 2004 18:59

Gt master kirjoitti:Mulla on siinä kaikki systeemit ja jutut, mutta kun pitää olla noin aloittelija noissa peleissä. Sanon helpon jutun: Vaikeempaa on ettiä koodeja kuin mennä peli läpi joka tasolla. Eli: Tee kaikki tehtävät joka tasolla, niin tulee cheatteja ja muuta kivaa esim. Kiss yhtyeen laulaja hahmo ja se thud hahmo.

P.S se thud hahmo on se monsteri niistä alkukuvista.

niin ja mene peli läpi, niin saat kaiken. :wink:

No olen jo pelin mennyt parilla vaikeustasolla läpi ja kyllä, tiedän, että THUD on se monsteri siitä alkuvideosta joka sieppaa Ericin kun se skeittaa kujalla ...

Tässä aiheessa haluaisin kuitenkin saada selville sen oikean koodin?
Jos nyt en aivan väärässä ole niin tuo ylläoleva pitää paikkaansa.
Gordon

Viesti Gt master 21 Kesä 2004 22:18

En tiedä onko edes...
I got your name, I got your ass!
Gt master

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu