Kuvankäsittely / animaatio ongelmat.

Esittele itse tekemiäsi videoita, kuvia, musiikkia jne.

Kuvankäsittely / animaatio ongelmat.

Viesti Zipper 24 Syys 2005 17:32

Tänne voitte pistää kaikenmoisia kysymyksiä liittyen kuvankäsittelyyn tai animaatioiden tekoon. Näin ollen ei aina tarvitse tehdä uutta topicia jos on kysyttävää^^
Viimeksi muokannut Zipper päivämäärä 25 Syys 2005 12:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
Zipper

Viesti Epätietoinen 25 Syys 2005 11:12

Erittäin nerokas idea tämä topic.
Autuas on tieämätön. (tjsp)
Käyttäjän avatar
Epätietoinen

Viesti Juusonator 25 Syys 2005 11:34

toivottavasti vaan on niitä ongelmia kuvankäsittely ohjelmien kanssa. mulla ois yks :D . mikä olis hyvä kuvan käsittely ohjelma?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Juusonator

Viesti LumisorsaX 25 Syys 2005 11:38

Juusonator kirjoitti:toivottavasti vaan on niitä ongelmia kuvankäsittely ohjelmien kanssa. mulla ois yks :D . mikä olis hyvä kuvan käsittely ohjelma?

Edelleenkin se Photoshop CS2
Käyttäjän avatar
LumisorsaX

Viesti Rixu 25 Syys 2005 12:53

Miten Flashsissä laitetaan nappiin toiminto? esim. sellainen nappi jotka aloittaa animaation.
fuk the sit
Käyttäjän avatar
Rixu

Viesti Jannne 25 Syys 2005 14:08

Ööh... Miten tehää Flash MX-Ohjelmassa movie clip???
Kerro sit et miten se liitetään animaatioon, kun mä en oikei osaa.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Jannne

Viesti Nike 02 Loka 2005 12:34

Vaikka tämmöinen aihe on jo tuolla Aloittelijat ja Noobit puolella, on hyvä että tämä on myös täällä. Nyt ei ainekaan pitäisi syntyä uusia topicceja.
"Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin." - Seppo Räty
Käyttäjän avatar
Nike

Viesti peikko 11 Loka 2005 20:56

oon ihan täys nuubi millä ohjelmalla pystyis tekee flasheja :lol: ja tota jos jollain on pivot 3 niin vois lähettää sen tälläseen ossaan: thesilentmuuh@msn.com
Käyttäjän avatar
peikko

Viesti Ale-BaBa 12 Loka 2005 16:00

Flash MX 2004:sella pystyy tehä flashejä, sen löytää googlella, kun laitat hakusanaksi "flash mx" .

Ps: jos et tiiä mikä on google se löytyy tuosta -> http://www.google.fi
Käyttäjän avatar
Ale-BaBa

Viesti Tehaxor 15 Loka 2005 21:48

Tein vahingossa topicin tästä, kun en huomannut että tälläinenkin topic on.

"Scan line index out of range"

Elikkäs tommonen viesti tulee kun avaan uuden pivot animaationi. Pystyn kyllä katseleen sen animaation, mutta kun yritän lisätä frameja, niin tulee se "acces violation" -viesti.

Tietääkö kukaan miten toi korjataan?
Meinaan aika paska juttu jos en saa tota korjattua, niin hyvin se animaation alku oli onnistunut.
[piilotettu kuva]
PivoWeb - Animaatioita, tutoriaaleja jne.
Tehaxor

Viesti Shagrath 18 Loka 2005 15:21

Lancet kirjoitti:Tein vahingossa topicin tästä, kun en huomannut että tälläinenkin topic on.

"Scan line index out of range"

Elikkäs tommonen viesti tulee kun avaan uuden pivot animaationi. Pystyn kyllä katseleen sen animaation, mutta kun yritän lisätä frameja, niin tulee se "acces violation" -viesti.

Tietääkö kukaan miten toi korjataan?
Meinaan aika paska juttu jos en saa tota korjattua, niin hyvin se animaation alku oli onnistunut.
Ehkä animaatiossasi on liian paljon frameja, tai eipä taida ollakkaan koska animaatiostasi oli ollut valmiina vain alku...
Ever pave the way for endless peace
Self-sacrificing 'till you have the world to leave
For the common people honest generation
Just you can stop the human disintegration
Käyttäjän avatar
Shagrath

Viesti Jupi 19 Loka 2005 22:59

Tämmöne onkelma:

Eli olen jotenkin sörkkinyt ton liukuväri(?) jtun päälle. Eli miten sen saisi pois,jotta pääsisin tas kitjoittamaan normaalisti?

PS:Kiitos LOD
:wink:
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Andrinoidi 19 Loka 2005 23:09

jupi kirjoitti:Tämmöne onkelma:

Eli olen jotenkin sörkkinyt ton liukuväri(?) jtun päälle. Eli miten sen saisi pois,jotta pääsisin tas kitjoittamaan normaalisti?

Mitä tarkoitat liukuvärillä? Gradient tool:ia? Auttaisiko tämä kuva?
Käyttäjän avatar
Andrinoidi

Viesti Jupi 19 Loka 2005 23:30

Niin kai. En oikeen ymmärtäny. Eli siis kun yritän kirjottaa jotain tekstiä, tulee tämmöne:

Kuva
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Andrinoidi 19 Loka 2005 23:48

Tarkoitatko tuota boxia mihin kirjoittamasi teksti tulee?
Kun alat kirjoittamaan niin paina vain kerran sillä teksti työkalulla ruutua. Älä tee mitään "llatikon" mallista kuviota hiirellä siihen.

En oikein osaa auttaa kun en tiedä mitä tarkoitat, mutta ehkä joku toinen käsittää asian paremmin kuin minä ja osaa auttaa paremmin.^^
Käyttäjän avatar
Andrinoidi

Palaa alueelle Omat tuotokset