Drew kirjoitti:Se on myös minulle vaikein mahdollinen... Ja ehkäpä ärsyttävin mahdollinen :< Ei kai ole muuta vaihtoehtoa.TheBlade kirjoitti:GIMP...?
Mitä GIMP:issä on vaikeaa.. Taikka ärsyttävää? Gimppaaminen on hauskaa!
Drew kirjoitti:Se on myös minulle vaikein mahdollinen... Ja ehkäpä ärsyttävin mahdollinen :< Ei kai ole muuta vaihtoehtoa.TheBlade kirjoitti:GIMP...?
Jotenkin se ei ole minulle, se on TODELLA ärsyttävää, kun siinä on kaksi ikkunaa ja saa kokoajan rämpätä niitä, jotta saa ne ikkunat oikein.TheBlade kirjoitti:Drew kirjoitti:Se on myös minulle vaikein mahdollinen... Ja ehkäpä ärsyttävin mahdollinen :< Ei kai ole muuta vaihtoehtoa.TheBlade kirjoitti:GIMP...?
Mitä GIMP:issä on vaikeaa.. Taikka ärsyttävää? Gimppaaminen on hauskaa!
TheBlade kirjoitti:Nyt kysynkin pivotista, miten saan ne tänne nettiin ???
palomies112 kirjoitti:TheBlade kirjoitti:Nyt kysynkin pivotista, miten saan ne tänne nettiin ???
Tutossani kerrotaan (tämä ei ole mainontaa).
Linkki
Daega kirjoitti:Hei!
Löytyisikö mistään mini-maksimi hintavaa piirto-ohjelmaa? Paintin tapaista, sillä sitä olen tottunut käyttämään. Olen kyllä edeltynyt siinä askeleen, jos toisekin edemmäs, ja tarvitsen parempaa, joten löytyisikö sellaista mistään? Jos se on ilmainen, aina vain parempi. Eli siis parhain paintin tapainen, ei kuitenkaan mitään hirvittävän kallista.
Gimp minulla on, mutta sitä en halua. Tulin tänne etsimään hyvää piirto-ohjelmaa, joka ei ole kovin vaikeakäyttöinen, eikä mitään 900 euron maksavaa. En olisi lähettänytkään ilmoitusta, jos googlettamalla se onnistuisi. En löydä googlaamalla sitä oikeaa, enkä todellakaan odota ''Googleta, poika!'' - vastauksia, vaan kaipaan piirto-ohjelmaa, joka on jollekkin tuttu.Exhale kirjoitti:Daega kirjoitti:Hei!
Löytyisikö mistään mini-maksimi hintavaa piirto-ohjelmaa? Paintin tapaista, sillä sitä olen tottunut käyttämään. Olen kyllä edeltynyt siinä askeleen, jos toisekin edemmäs, ja tarvitsen parempaa, joten löytyisikö sellaista mistään? Jos se on ilmainen, aina vain parempi. Eli siis parhain paintin tapainen, ei kuitenkaan mitään hirvittävän kallista.
Gimp on hyvä ilmanen ja photoshopit parempia, mutta maksavat. Googleta.
Oikeastaan, tuo ei ole ilmainen, mikäli oikein ymmärsin. Koitin asentaa ja se pyytää:Exhale kirjoitti:Näköjään photoshop cs2 on ilmainen : http://finnish.toggle.com/lv/group/view ... op_CS2.htm
Cs3 taas maksaa sen 900 euroa.