Älä vastaa vanhaan viestiketjuun, ellet viestissäsi tuo esille jotakin olennaista ja uutta asiaa.
Moderaattorit pitää tuosta huolen.
Eli koska olen huomannut, ei täällä synny keskustelua millään. Mitä täällä käy, olisi mielenkiintoista joskus jotain keskustellakin, mutta kun kaikki ovat jotain listaaja tyyppejä, perustelkaa joskus vastauksenne. Täällä on muutama ketkä sentään kirjoittaa pitkiä viestejä, esimerkkeinä: Hemmo69, Sonobo, ja muita, mutta ei kiitos. Suurin osa on kahden sanan kirjoittajia.
Minä siis lähden nyt, uusi käyttäjä olin. Vaikka oikeasti kävin täällä jo vuonna 2004 huhtikuussa, jos sanotaan vaikka Deadman & Kane !!! joko valkenee kuka on kyseessä, taikka sitten heinäkuussa rekisteröityy palastalle joku uber-nyyppä? American Bad Ass, nykyisin Eazy-E jolla on ikuiset bannit, joko valkenee kuka on kyseessä? Jos tosiaan haluaa bannata lopullisesti, kannataa tosiaan kehottaa vähän taitojaan, tseitsei. Selaimen kun vaihtoi siinä se oli. Myönnetään tukiessani hieman käyttäjän Eazy-E'n viestejä eikös nekin ollut hyvin lyhyitä? Menee hyvin Xzibitin tasolle ei räppärin vaan sen käyttäjän, huomasin vasta nyt että keskustelemaan tänne on tultu, paljon mukavampaa perustella vastauksensa, muuten on kuiva huijari joka huijaa suosikkinsa että on cool.
Ja olen pahoillani jos jotain olen pahasti haukkunut, en tietenkään tarkoittanut sitä (hehheh) paitsi tietenkin Karakille.
Ja sinä mikä pöppönen vai mikä oletkaan otappa ennen selvää Amerikasta kun kerrot millä käytöksellä siellä on elossa, tuskinpa siellä mitään kuolin tuomiota saa käytöksestä, taikka sitten netissä, naah.. ota ensin asioista selvää. Ja omituista, kukaan ei tiennyt nimimerkkiäni, se on suoraan GTA: SA'sta, tehtävästä "Drive-Thru" jos oikein muistan. Kohta jossa ne tilaavat ruokaansa ja Ryder mainii balloista nimen Kilo Tray, nimi merkkini tuli siitä.
-E, Kilo Tray.