Tervemenoa

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Tervemenoa

Viesti Benny-Boy 21 Syys 2005 18:43

Kun noita ilmoituksia lähtemisestä tuntuu tulevan koko ajan, niin tein nyt tämän yhden aiheen. Jos ette osaa lähettää tseitseille viestiä, jossa pyydätte tunnuksenne poistamista, postatkaa tähän topicciin viesti, jossa sitä pyydätte. Muita viestejä tähän topicciin ei mielellään laitettaisi. Vain ilmoituksia lähdöstä.
Käyttäjän avatar
Benny-Boy

jep..

Viesti Miiku 21 Syys 2005 22:05

Elikäs minut voi poistaa..Tuli tehtyä turha pois meno aihekin jota todella pahoittelen..Ja kyllä minut saa haukkua noobiksi kun en "osannut" tseitseille kirjottaa. Moidos.
boom
Miiku

Viesti Konsumies 21 Syys 2005 22:49

Nike kirjoitti:Itse rupean vähentämään käyntiä, en sentään lopeta, mutta tiedätte mitä tarkoitan. Harrastukset ja koulu painavat päälle, ja ei netissäkään aina jaksa olla. Joten vähennän käyntiä.

En tiedä, että kuuluuko tämä tänne, mutta turhaan uutta topiccia ruven rustaamaan, joten tänne laitoin.

VAIN ja AINOSTAAN lopulliset lähdöt tänne plz. Ei mitään "saatan ehkä lähettää ensi viikolla yhden viestin vähemmän" -tyylisiä. Vaan kunnon lähtemiset, mikäli sitä yv:tä ei tseitseille osaa/ymmärrä laittaa.

Viesti poistettu.
"Mutta retkuilu ei sowi nuorille/ sillä se sopii waan meille wanhoille."

Olen palannut
Käyttäjän avatar
Konsumies

Viesti Burned Out 22 Syys 2005 14:35

Miksi kaikki haluavat että heidät poistetaan? Eikös eläkkeellä titteli olisi satamäärin kätevämpi. Jos tuleekin katumapäälle, voi aina palata.

Poistaminen voitaisiin lopettaa kokonaan ja laittaa VAIN ja AINOASTAAN eläkkeellä titteliä.

Tämä viesti on spämmiä, mutta protestoin tätä poistamisbuumia tällä.
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti Lassi 24 Syys 2005 12:16

burned out kirjoitti:Miksi kaikki haluavat että heidät poistetaan? Eikös eläkkeellä titteli olisi satamäärin kätevämpi. Jos tuleekin katumapäälle, voi aina palata. Poistaminen voitaisiin lopettaa kokonaan ja laittaa VAIN ja AINOASTAAN eläkkeellä titteliä. Tämä viesti on spämmiä, mutta protestoin tätä poistamisbuumia tällä.

Niin. Ei kaikki halua poistamista. Myönnän, että minäkin herppasin kun haukuttiin, ja siksi halusin sitä. Nyt en halua enää, koska olen tullut toisiin ajatuksiin. En nimittäin ymmärtänyt tämä forumin ikärakennetta. Ongelmakysymykset kehittävät minuakin ymmärtämään asiakkaitten ongelmia paremmin. Hieno forumi kaiken kaikkiaan.

J-P
ps. Onko Jii-koski = Jämsänkoski?
Käyttäjän avatar
Lassi

Viesti Burned Out 26 Syys 2005 15:31

Lassi kirjoitti:ps. Onko Jii-koski = Jämsänkoski?
Jeps..

Eikös suomesta löydy myös joku Juvankoski tjsp?
-H
[piilotettu kuva]
FF rlz 4-evah..!! ^^

Uus siq, niinkq..!
Burned Out

Viesti Plöts 14 Loka 2005 16:43

tämän plötsin voi poistaa
Käyttäjän avatar
Plöts

Viesti Lassi 14 Loka 2005 17:17

burned out kirjoitti:
Lassi kirjoitti:ps. Onko Jii-koski = Jämsänkoski?
Jeps..Eikös suomesta löydy myös joku Juvankoski tjsp? -H

Se taitaa olla Juankoski Here I Come by: Juice Leskinen :-D Paikka on ihan oikeasti olemassa.
Käyttäjän avatar
Lassi

Viesti Tmoz 26 Marras 2005 19:25

Mun toisen käyttäjän voi poistaa, eli atomicin.
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Tmoz

Viesti Lawa 05 Joulu 2005 22:44

Tervemenoa.

Eli siis lähden. Tseitsei voi laittaa tuon "Eläkkeellä" -tittelin meikäläiselle.
Käyttäjän avatar
Lawa

Viesti fOx 09 Joulu 2005 17:13

Tervemenoa vaan. Kaikki täällä foorumilla on paskaa. Modet yrittää olla tosi kovii, ja muut käyttäjät samaten, että pääsis tseitsein ja modien "suosioon".
Sitten täälä ikinä ei olla silleen hyvä meininki. Siis tarkotan että kaikki vaan jurppii ja vittuilee, ja muuten yrittää olla kova.

Eli siis aDios.
Käyttäjän avatar
fOx

Viesti Tubi 09 Joulu 2005 17:53

Joo taidanpa minäkin tästä häipyä. Hyvä foorumi oli, mutta nyt tänne on tullut pelkkää mangaa ja ropetusta, eikä muutenkaan enää mitään järkeviä topicceja. Ei vaan kiinnosta sellaset. Eli tervemenoa.
Tubi

Viesti 1728 10 Joulu 2005 11:22

Voitte minut laittaa eläkeelle. Tulen tänne joskus jo vain viestejä katsomaan tästä edes joskus.

Kyllä tämä foorumi on ollut paska. Aina jos jotakin tekee ja näyttää sen niin heti haukutaan paskaksi. Ihmiset lannistuvat pelkästä haukkumisesta ja eikä sitten edes jaksa yrittää mitään eikä alkaa tehdä mitään projektia jos haukutaan vain. Täältä on puuttunut kunnioitus ja yhteishenki siitä lähtien kun olen ollut täällä.

Saionara, Suckers!
1728

Viesti Snoop Dogg 13 Tammi 2006 23:35

Älä vastaa vanhaan viestiketjuun, ellet viestissäsi tuo esille jotakin olennaista ja uutta asiaa.

Moderaattorit pitää tuosta huolen.

Eli koska olen huomannut, ei täällä synny keskustelua millään. Mitä täällä käy, olisi mielenkiintoista joskus jotain keskustellakin, mutta kun kaikki ovat jotain listaaja tyyppejä, perustelkaa joskus vastauksenne. Täällä on muutama ketkä sentään kirjoittaa pitkiä viestejä, esimerkkeinä: Hemmo69, Sonobo, ja muita, mutta ei kiitos. Suurin osa on kahden sanan kirjoittajia.

Minä siis lähden nyt, uusi käyttäjä olin. Vaikka oikeasti kävin täällä jo vuonna 2004 huhtikuussa, jos sanotaan vaikka Deadman & Kane !!! joko valkenee kuka on kyseessä, taikka sitten heinäkuussa rekisteröityy palastalle joku uber-nyyppä? American Bad Ass, nykyisin Eazy-E jolla on ikuiset bannit, joko valkenee kuka on kyseessä? Jos tosiaan haluaa bannata lopullisesti, kannataa tosiaan kehottaa vähän taitojaan, tseitsei. Selaimen kun vaihtoi siinä se oli. Myönnetään tukiessani hieman käyttäjän Eazy-E'n viestejä eikös nekin ollut hyvin lyhyitä? Menee hyvin Xzibitin tasolle ei räppärin vaan sen käyttäjän, huomasin vasta nyt että keskustelemaan tänne on tultu, paljon mukavampaa perustella vastauksensa, muuten on kuiva huijari joka huijaa suosikkinsa että on cool.

Ja olen pahoillani jos jotain olen pahasti haukkunut, en tietenkään tarkoittanut sitä (hehheh) paitsi tietenkin Karakille.
Ja sinä mikä pöppönen vai mikä oletkaan otappa ennen selvää Amerikasta kun kerrot millä käytöksellä siellä on elossa, tuskinpa siellä mitään kuolin tuomiota saa käytöksestä, taikka sitten netissä, naah.. ota ensin asioista selvää. Ja omituista, kukaan ei tiennyt nimimerkkiäni, se on suoraan GTA: SA'sta, tehtävästä "Drive-Thru" jos oikein muistan. Kohta jossa ne tilaavat ruokaansa ja Ryder mainii balloista nimen Kilo Tray, nimi merkkini tuli siitä.

-E, Kilo Tray.
Käyttäjän avatar
Snoop Dogg

Viesti FinFury 15 Tammi 2006 21:51

Hei taas! ajattelin ilmoittaa tällä muokatulla viestillä paluustani jonnewebin foorumien pariin. Kyseinen tauko johtui koulukiireistä, jos jotain kiinnostaa. :D
Viimeksi muokannut FinFury päivämäärä 28 Maalis 2006 16:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Käyttäjän avatar
FinFury

Palaa alueelle Jonneweb.net