Minä menen. MInulta suoraan sanoen petti hermot Latemaran kanssa ja joidenkin muidenkin, joten ajattelin, että häippäsen sen suurempia hyvästejä jättämättä.
Viimeiset sanani: Latemara, haista paska.
Dnuorda kirjoitti:Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Poistan ne, ja nämä voi YV:llä ilmoittaa jatkossa, tänne topicciin vain lähdöt. Poistan kys henkilöt kun jaksan. Nyt on liian myöhä eikä aivot oikein workkaa. Mutta voi katsoa itse, jos on tarve tietää, ketkä on lähtenyt, nyt näkee. Heitän ehkä aakkosjärjestykseen ;D. Mutta tuollaisen listan tekemisessä kestää enemmän kuin 5 minuuttia, ja väki sanoi eka että lähtee sitten palaavana, sitten lähtee ym.Grim kirjoitti:Tuosta nyt ite bongasin ainakin 3 ketkä ei ole. Itse en ole, olin vaan poissa 1-2kk :C
Achteion vai mikä onkaan, ei myöskään lähtenyt minnekkään. Prakkakkaan, tuossa voisi löytyä vaikka mitä nimiä jos kunnolla jaksaisi lueka, sinänsä turha lista. BTW, kamedo = aQ^?
Wooh! Ei todellakaan tuu ikävä.Agapio kirjoitti:Minä menen. MInulta suoraan sanoen petti hermot Latemaran kanssa ja joidenkin muidenkin, joten ajattelin, että häippäsen sen suurempia hyvästejä jättämättä.
Agapio kirjoitti:Minä menen. MInulta suoraan sanoen petti hermot Latemaran kanssa ja joidenkin muidenkin, joten ajattelin, että häippäsen sen suurempia hyvästejä jättämättä.
Agapio kirjoitti:Minä jään tänne! Minä olen täällä siihen asti, kunnes koko foorumi lopetetaan!
Agapio kirjoitti:Minä menen.
Shelley kirjoitti:13. heinäkuuta klo. 20.38Agapio kirjoitti:Minä jään tänne! Minä olen täällä siihen asti, kunnes koko foorumi lopetetaan!
13. heinäkuuta klo. 21.13Agapio kirjoitti:Minä menen.
Äkkiä ne mielipiteet muuttuu..
Huoh....Agapio kirjoitti:On minulla mukava isäpuoli. Oikean isän kanssa erosi jo ennen minun ja isoveljen syntymää.