Tervemenoa

Palautetta ja keskustelua Jonnewebistä. Tänne voit lähettää vaikka parannusehdotuksia. Täältä löytyvät myös kaikki foorumia koskevat ilmoitukset.

Re: Tervemenoa

Viesti Shalafi 21 Tammi 2008 19:42

Morjens.
Jos olen käynyt täällä kaikesta huolimatta, niin lähetän vain yksityisviestin välityksellä ystävälle kuvia, tai vilkuilet Kirjat -aluetta.
Löytyi Sims 2 -aiheinen foorumi, sinne siis.
Zizou kirjoitti:kalkaros sanoo adava kedavra ja joku kuolee

"Katotaa ny, mitä täst tulee" -Kassope
Käyttäjän avatar
Shalafi

Viesti wiipe_ 29 Tammi 2008 22:20

Hyvästien aika.

Olen jo pitkään tuuminut ja oikeastaan ihmetellyt että mitä minä täällä oikein teen.. Alueet joita pääasiassa luen ovat nuo alanurkan nörttipiirit. Asiat siellä tuppaavat kiertämään aika yksinkertaista kehää. Samat asiat käsitellään uudelleen ja uudelleen ja apua kysellään siihen ja tähän, vaikka yleensä taustalla on yksinkertaisesti se että ei ymmärretä tarpeeksi tietoturvan ja käytössä olevan järjestelmän päälle. Ei minulla ole tällaisiin mitään vastattavaa. Foorumilla on iso kourallinen tarpeeksi pätevää porukkaa kertomaan saman mitä minäkin kertoisin. Varsinaista datiskeskustelua on hyvin hyvin niukalti. Ei tämä ole enää mitenkään mielekästä.

Myös www-nörttinurkkaus on toki lähellä omia intressejäni, mutta siellä kaikki järkevä keskustelu on kuollut jo kauan sitten. Kenelläkään ei ole mitään intoa saada alueelle mitään järkevää pystyyn, vaikka tiedän että nettisivustoja ylläpitäviä ihmisiä on foorumilla paljon ja paremman hengen ja keskustelun aikaansaaminen olisi täysin mahdollista.

Jwebin ikärakenne ei vain kykene tarjoamaan kunnolla sitä mikä minulle olisi mieleen. Foorumi on liikaa kaikkea kaikille -henkinen ja yleinen taso on oikeasti tämän myötä matala. Asiaa on minun kannaltani kyseenalaisen vähän, kun valtaosa topikeista juoruilualueiden ulkopuolella koostuu avunpyynnöistä. En mitenkään syytä ketään tai mitään ikäryhmiä, ymmärtänette mitä haen takaa. Joistakin asioista vain lopulta haluaa kasvaa ulos.

Minulla on ollut aivan mukavaa kuitenkin :) En hirveästi ole tehnyt lähempiä tuttavuuksia mutta irkissä voi tulla nykimään hihasta jos jotain haluaisi sanoa ja myöhästyi nyt. PM:t eivät minua saavuta. Ihmisten reaktioiden toivossa käyn tämän topikin katsahtamassa kyllä pariin kertaan :)

Pitäkää foorumi pystyssä! wiipsu loggaa viimeisen kerran ulos 29.1.2008 o/
Uutta! <3

G-DoG'X kirjoitti:Gigantti ei liity tähän mitenkään poju?! kuka vitun idiootti OSTAA koneensa?
Käyttäjän avatar
wiipe_

Viesti praKKA 30 Tammi 2008 08:39

Ei wiipe, älä mene! Me tarvitaan sua nörttipuolella!
Intel C2D E4400@vakio | 1Gb DDR2 800MHz (sitten joskus 2Gb) | 250Gb WD Caviar SE SATA | Club 3D GF 8600GT | Antec Sonata III | Asus P5B
Ajaahan ihmiset ylinopeutta, virittää mopoja ja ovat amiksia. - X-racer
Rapakuntoinen nörtti haastaa kaikki punnertamaan, pystyttekö?
Keksit loppu.
Käyttäjän avatar
praKKA

Viesti Latemara 30 Tammi 2008 15:44

praKKA kirjoitti:Ei wiipe, älä mene! Me tarvitaan sua nörttipuolella!

Niin,elä mene :|
Mikä on nörttipuoli? :D
Missä olivat PS3-Fanboyt kun heitä tarvittiin?
Juuri listan ulkopuolelle jäivät konsolit kuten Gamecube, Nintendo 64, PlayStation 3 ja Nintendo DS.
Käyttäjän avatar
Latemara

Viesti geforce 30 Tammi 2008 16:12

latemara kirjoitti:
praKKA kirjoitti:Ei wiipe, älä mene! Me tarvitaan sua nörttipuolella!

Niin,elä mene :|
Mikä on nörttipuoli? :D

Tietokone osio. Minullakin tulee ikävä :cry: kun d-hunu lähti jo pois...
Elä paremman elämän toivossa.
Käyttäjän avatar
geforce

Viesti Jupi 30 Tammi 2008 16:22

Surkuttelut muualle. Ei enää postauksia tähän, ellette todella lähde
Paras irkkaaja | Mukavin käyttäjä | Paras moderaattori | Eniten logeja | Olen viettämässä sapattia
Käyttäjän avatar
Jupi

Viesti Trikker 31 Tammi 2008 18:24

Joo mäkin lähden. Alkaa mennä naurettavaks koko homma.

Adiós
[piilotettu kuva]
[piilotettu kuva]
Kiitos Andrinoidille hienosta sigistä.
Käyttäjän avatar
Trikker

Viesti DareF 07 Helmi 2008 15:48

wiipe_ kirjoitti:Voi helvetti..

Harmi, että lähdet. Olit yksi parhaimmista ja avuliaimmista käyttäjistä. Taas voimme kiittää jwebin 9- vuotiaitten jengiä, tuntuu siltä kun ei tätä itsekään enää jaksaisi.
HP Slimline: AMD Athlon 4000+, ATI Radeon HD2400, 320gt kovoo, 2gt DDR2, integroitu TV-kortti ja Hp Pocket Media Drive 80gt= 300e
Time to rock
Time to fuck
It's the new kids on the block
On the way to the top, the headhunterz never stop
Käyttäjän avatar
DareF

Viesti Cloaca 07 Helmi 2008 16:39

DareF kirjoitti:Harmi, että lähdet. Olit yksi parhaimmista ja avuliaimmista käyttäjistä. Taas voimme kiittää jwebin 9- vuotiaitten jengiä, tuntuu siltä kun ei tätä itsekään enää jaksaisi.

Jupi kirjoitti:Surkuttelut muualle. Ei enää postauksia tähän, ellette todella lähde
Uskokaahan Jupia.
"Rasismi on kulttuurien eri syistä sekoittuessa syntyvä pelon ja vihan noidankehä, johon ei ole vielä keksitty muuta lääkettä kuin että tajuaa olevansa itse aivan samanlainen paskiainen kuin ne joita osoittaa sormella." - A.W. Yrjänä.
Käyttäjän avatar
Cloaca

Viesti Mahlainen jarruton 18 Helmi 2008 17:55

Aika lopettaa.

Olen saavuttanut täällä lyhyen ajan sisällä liki kaiken mahdottoman ja mahdollisen. Käynyt monenmonta kiintoisaa keskustelua, väittelyä, tappelua, debattia - puuttunut valtapeliin, säätänyt, mokaillut ja sohrannut - nyt lieneekin sopiva hetki taitaa allekirjoittaneen adminpaneeli kasaan ja vetäytyä takavasemmalle.

Minä olen saanut vajaassa vuodessa aikaan kaiken sen, mitä minulla oli Jonnewebille annettavaa. Aika siirtyä eteenpäin, antaa tilaa uusille nimille. Olen kuin Eero Heinäluoma (tosin ehkä krrrhhmm, karsimaattisempi). Lähtööni ei liity sen kummemmin oopperaa kuin saippuaakaan. Kenttä on nyt toki vapaa salaliittoteorioille.

Mielessäni kävi ylläpitäjänoikeuksista luopumisen myötä jatkaa rivimoderaattorina, mutten jaksa uskoa, että minusta olisi tehtävässä kovinkaan suurta hyötyä. Näin ollen vetäydyn tästä viestistä eteenpäin Jonnewebin foorumilta täysin, lopulllisesti. Laitan pakaasinini kokoon täksi illaksi, ja luovun punaisesta että vihreästä statussymbolista. Jatkossa minua voinee tavata QuakeNetissä kanavalla #proweb. Yksityisviestit tuskin löytävät enää maaliinsa.

Kiitos kaikille. Jatkakaa samalla, kehityksen viitoittamalla tiellä!

MJ

E: Pyörrän päätöstäni sen verran, että kirjoittelen myös jatkossa, tosin harvakseltaan, Sumppikuppilaan. Tai kirjoittelen, mikäli saan minulta mielivaltaisesti riistetyt oikeuteni takaisin!
<BeeStone> oot sie mahlainen kyllä tyhmä jätkä
<BeeStone> sulla on kaikkee, mutta jätät silti koko foorumin
Käyttäjän avatar
Mahlainen jarruton

Viesti Daega 12 Maalis 2008 22:33

Olen pitkään miettinyt tätä vaihtoehtoa, mutta en kai ollut sopiva tänne joukkoon. Viestini poikkesivat varmaan perusviesteistä, eikä niissä ollut varmaan kehumista, joten päätän vetäytyä foorumilta. - Iäksi. On aika mennä kohti erilaisia paikkoja, ja astua askel ylemmäs. Tämä ei jotenkin tunnu sopivan minulle, eivätkä yksityisviestit mene sinne enää, minne määrä olisi. Joten tämä poika jättää paikkansa täällä ja antaa uusille käyttäjille tilaa. - Daega. Yksityisviestit tai muut kommentit voin käydä vielä katsomassa tänään, huomenna tai ylihuomenna, mikäli muistan, ja haluan. Mutta nyt jätän tämän, hyvästi!
''Lähetetty: Eilen, 16:40
Lähettäjä: DareF
Vastaanottaja: Daega
Etkö arvaa naturligviksen kloonia? Fonzie! Fonzie on sen klooni!''

OlISHAN SE PITÄNYT ARVATA!
Käyttäjän avatar
Daega

Viesti NaXu 16 Maalis 2008 13:27

Taitaapi tämä olla minun osalta tässä.

Foorumi on alkanut vajoamaan vain alemmaksi ja asialle ei tehdä mitään. Eikä täälä ole mitään uutta tai jotain jännää. Joten siirryn tästä muille foorumeille jossa on vähemmän spämmiä ja viisampaa porukkaa.

Tätä foorumia ei tule ikävä.
''Kiitos taas Rouvanalletätilemmentohtoriruokaterapeuttins''muotiguru'' NaX'' -Sakutzki
Käyttäjän avatar
NaXu

Viesti Pyyhkäri 16 Maalis 2008 19:25

Hyvästi kaikki käyttäjät. Menen pois foorumilta. Pyydän anteeksi kaikilta spämmeistänin ja kaikista mitä olen tehnyt. Pyydän myös modet anteeksi kaikista varoituksistani. Muttan tulen vielä jonain päivänä takaisin. Viimeinen juttu minkä teen on
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
VIIMEINEN SPÄMMI
8) :lol: :P :P :P :P :P :oops: :o:
Spoileri (sisältää juonipaljastuksia):
Lahjaksi olisi kiva 3 varoitusta. Olen tosissani. Antakaa rakkaat modet 3 varoitusta. ei porttikieltoa. mutta hyvästi.
Käyttäjän avatar
Pyyhkäri

Viesti PowerLife 16 Maalis 2008 22:16

Moro.

Jos jäitte kaipaamaan, GIMP-mestari Peltzi ja hänen oppipoikansa PowerLife ovat tavoitettavissa GIMP-Suomessa.
And we fall through the dark of the underworld,
and we're leaving the light of the day.
And I know we will go to the other side,
and it seems I'm going to stay.

Hell is home to the gods of the underworld
To the one who will never betray
Now my soul will be here for eternity
And the night will be leading my way
Käyttäjän avatar
PowerLife

Viesti Peltzi 19 Maalis 2008 19:29

PowerLife kirjoitti:Moro.

Jos jäitte kaipaamaan, GIMP-mestari Peltzi ja hänen oppipoikansa PowerLife ovat tavoitettavissa GIMP-Suomessa.

Tämä siis enteilee myös minun poistumistani. Hyvää jatkoa kaikille.
Käyttäjän avatar
Peltzi

Palaa alueelle Jonneweb.net