Gunz The Duel-keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Gunz The Duel-keskustelu

Viesti Geetz 14 Heinä 2008 14:26

Viime kesänähän tuli hakattua aika ankarasti tuota Ijji Gunzia.. 47lvl hahmo nimeltä Chermillion löytyy kyseisestä pelistä.. osaan dbf, insta, k-style, d-style sun muut..

Enpä oo sitten viime syksyn tätäkään pelaillu.. vois käydä pian kattelemassa, et miten toi hahmo pärjäilee etc. Oon myös soolonnu näitä questeja jonkuverran.. paras mihin oon pystyny, niin on varmaan 3lvl dungeonin sooloaminen (mikä ei ole vaikeaa)..

Tiimin kanssa on vedetty lichit sun muut.. Tosiaan aika ahkerasti viime kesänä kehittelin tuota tyyppiä ja silleen.. Oli hyvä questaus tiimi mulla, jotka kokoajan combinates jotakin, eli Superamonia sun muita bosseja vedeltiin aika ahkerasti, ja sen seurauksena nousi tuo taso ihan hyvin 8).
Emme ole yksin.
Geetz

Viesti robloxfan123 16 Heinä 2008 00:42

toimiiko noi servut enää? kun ei mulla waan toimi
robloxfan123

Viesti Faledak 17 Heinä 2008 16:18

Tere tere. Mulla on sellanen ongelma ton Gunzin kanssa, että, kun painan play live -nappia, nii se lataa sen normaalisti ja kaikkee, mutta sitten, kun tullaan siihe channel-valikkoon, siis siihen missä valitaan serveri/channel, nii niitä servuja ei näykkään siinä :shock: Mikäs tässä on syynä? Oon koittanu poistaa evästeet yms
Faledak

Viesti LeeRocker 30 Heinä 2008 13:50

miten toss ijjji gunzissa pystyy tekeen sillen kun joku miekalla heitää mut ilmaan niin tulla maahan jaloilleen.
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti Demyx 30 Heinä 2008 14:09

LeeRocker kirjoitti:miten toss ijjji gunzissa pystyy tekeen sillen kun joku miekalla heitää mut ilmaan niin tulla maahan jaloilleen.

Hyppäät oikeeseen aikaan(kai).
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti LeeRocker 30 Heinä 2008 14:39

Ei. kun on ilmassa niin toisilla se ukko tekee voltin ja tulee jaloillen
[piilotettu kuva]
Savon muan sankar...
Käyttäjän avatar
LeeRocker

Viesti Geetz 30 Heinä 2008 16:59

Jep, kun se filppaa niin painat hyppynappia eli spacea samaan aikaan tai vähän ennen.. Noin pysyt pystyssä.
Emme ole yksin.
Geetz

Viesti Faabio 31 Heinä 2008 14:31

Nimi:KINgArMaDa
Level:17
rahat:6000
aseet:Parii utzia , rynkky , tubla miekka, Breaker 5 ,3xkranaatteja loppuja en muista niin paljon niitä aseita :)

(en ole sama faabio sain tän tunnuksen yheltä toiselta foorumilta)
Se on menoa moi moi.. R.I.P faabio "only business..Don't take personal..." Donald Trump
Faabio

Viesti Stealthy 01 Elo 2008 09:37

Nojoo alotin taas eilen ijji gunzia pelaamaan, lvl 6 ukko nyt kasassa. Tyylini on, esimerkiksi kentässä jossa tippuu niin tippuu ja kuolee (esim. se merirosvosaari), niin jos vihollinen käyttää miekkaa, blockkaan hänen iskun jolloin seuraava lyönti on supervoimakas tjsp. sitten painan hiiren oikeet näppäintä niin lentää sinne rotkoon ja kuolee.

Peliseuraa ja klaania etsin. Nimellä PsychoSilenc

Ei PsychoSilence, vaan e pois lopusta koska nimi ei mahtunut ;(.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Stealthy

Viesti Geetz 01 Elo 2008 11:44

Jep, on se massive hyödyllinen... +20 tasosena ku saat massiven osumaan ja siihen breakerilla vähän perään, niin se on melko varma kuolema.
Alemmilla tasoilla kannattaa käyttää tuota flippiä tosiaan muissakin kentissä, ku islandilla. Aloittelijat ei osaa "torjua" tuota flippiä. Mahtavaa ku jonnewebissä on näinki paljo Gunzin pelaajia.
Emme ole yksin.
Geetz

Viesti Dava 01 Elo 2008 16:22

Niin latasin tuossa gunzin ja sitten clikkasin pari kertaa työpöydäl sen kuvaketta, mutta sitten aukesi sivu ja kirjauduin sisään painoin Play Live siihen se tyssäsi ei lähtenyt toimimaan? Jos kellään olis vähäsen helppiä
väliaikane
Käyttäjän avatar
Dava

Viesti ThaScr3amy 02 Elo 2008 12:06

Geetz kirjoitti:Jep, on se massive hyödyllinen... +20 tasosena ku saat massiven osumaan ja siihen breakerilla vähän perään, niin se on melko varma kuolema.
Alemmilla tasoilla kannattaa käyttää tuota flippiä tosiaan muissakin kentissä, ku islandilla. Aloittelijat ei osaa "torjua" tuota flippiä. Mahtavaa ku jonnewebissä on näinki paljo Gunzin pelaajia.
Kyllähä massive aika hyvä on, mut ei sitä kannata turtlaamaan ruveta, siinähän kuolee. Mä teen sillee et vedän rauhassa bflytä ja half steppii sit jos tulee sopivasti massive, sit lyön sen ja vedän dbf:ää tai spämmään haulikoil kuoliaaks.
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature. 98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Viesti Lollercoasteri 07 Elo 2008 14:43

Nimi:KINgArMaDa
Level:22 kohta 23
Rahaa:23460
Aseet:Rynnäkkökivääri ja revolverit

Pelaan quest 1,2 ja joskus 3:sta
Jos pelaat/haluat hackseja Ijji gunziin niin YV lähettäkää... tiedän aika noobimaista..Nämä hacksit saat: Lawnmover,Speed and wallhack,Ûber massive,teleport. ja noi kaikki on Patchattuja
Lollercoasteri

Viesti SieniH 08 Elo 2008 17:45

Innostuin taas pelaamaan teein uuden ukon lvl on 7 ja rahhaa jotain 2010
Käyttäjän avatar
SieniH

Viesti Faledak 10 Elo 2008 20:26

Tere tere. Mulla on sellanen ongelma ton Gunzin kanssa, että, kun painan play live -nappia, nii se lataa sen normaalisti ja kaikkee, mutta sitten, kun tullaan siihe channel-valikkoon, siis siihen missä valitaan serveri/channel, nii niitä servuja ei näykkään siinä :shock: Mikäs tässä on syynä? Oon koittanu poistaa evästeet yms. Jos tähän niitä jelppei sais :|
Faledak

Palaa alueelle PC-pelit