Gunz The Duel-keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Gunz The Duel-keskustelu

Viesti pasip 11 Huhti 2008 12:55

Al3nius kirjoitti:Nyt kysyisin sellaista, että mitä hyötyä on perustaa/liittyä klaaniin? Saako paremmin exp? Saako muiden tapoista exp?

Ei siitä oikeastaan muuta hyötyä ole kuin klaani taistelut jossa saa 1,5 kertaa enemmän xp:tä kun normaalisti ja tietysti ne klaanit jotka tekee vaan questeja niin niissä on aina luotettavat/hyvät kaverit mukana sitten kun tulee joku boss itemi nii siellä ei oo niitä mulkeroita jotka aina pitää ne vaan itellään.
pasip

Viesti Hamster 15 Huhti 2008 14:26

Onko ketään HYVÄÄ k-styleriä ijji gunziin ? Jos on ilmoita mitä osaat jne.
Itse lvl 39. Ei premuja. Voin tehdä: hs hhs rhhs dbf(yllättävän hyvin).
Ja kaikki perusliikkeet. vastauksia?? :S
[piilotettu kuva]

[piilotettu kuva][/url]

R.I.P Birra <3 :'(
Käyttäjän avatar
Hamster

Viesti ErakkoPapu 20 Huhti 2008 18:25

Miksei tämä launceri toimi? Se ei ala lataan.
E: kumpi kannattais ladata Gunz the duel (normaali) vai ijji gunz?
E2: Onko ijji gunz ja normaali sama?
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Al3nius 06 Touko 2008 19:48

Itsekkin kyselisin hyvää (innokasta) K-stylen taitajaa joka olisi valmis opettamaan kahta 17-20 lvl pelaajaa K-stylen saloihin.
Nämä osaamme jo jotenkin: BF, SS, HS
Tarkoituksena oppia: HHS ja paljon muuta.
Jos löytyy kiinnostusta lähetä YV:tä tai vastaa tähän topiciin tai lähetä viestiä pelissä nimimerkki Al3niukselle.
Al3nius

Viesti ErakkoPapu 17 Touko 2008 19:46

Mitä quest itemeillä tekee? Niitä voi myydä, mutta eikö muuta?
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Nazgûl 21 Touko 2008 15:29

Aloitin taas tätäkin pelaamaan. Käytän k-stylea, BF, SS, RS, Juggle, Instakill onnistuu ja jokin jäi ehkä pois. Tänään aion opetella HHS. Vaikka en HS vielä ole opetellutkaan, opettelen ensin HHS, koska se on muuten sama mutta yksi hyppy enemmän. Näyttää aika helpolta ja melkein sama kuin SS.
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti DisturbedFIN 03 Kesä 2008 19:39

Olen pari kertaa kokeillut ijji Gunzia, jonka sitten päätin asentaa koneelleni, ja nyt olen lvl. 2 :lol:

En vielä kovin osaa mitään, mutta kait sitä voisi harjoitella jos jaksaisi. :P
AMD Athlon 64 X2 5400+ @ 2,8gHz || 2 x Kingston 1Gb DDR2 800mHz || MSI HD 4850 512MB PCI-E 256-BIT GDDR3 || 320Gb HDD || Antec Sonata III

''And the rain will kill us all, If we throw ourselves against the wall. But no one else can see, the preservation of the martyr in me.'' Slipknot - Psychosocial

Doingitwrong.com - Juuri näin.
Käyttäjän avatar
DisturbedFIN

Viesti ErakkoPapu 04 Kesä 2008 15:42

Eli olis taas semmonen kysymys, että suojaako jalkojen panssari muita osia? Siis jos ostan jalkoihin panssarin niin se vain antaa suojaa jaloille eikä muuhun? Vai nostaako se koko AP:ta et se vaikuttaa koko ukkeliin?
Tarttis tietää et osaan ostaa oikeat panssarit.
Käyttäjän avatar
ErakkoPapu

Viesti Demyx 22 Kesä 2008 02:41

ErakkoPapu kirjoitti:Eli olis taas semmonen kysymys, että suojaako jalkojen panssari muita osia? Siis jos ostan jalkoihin panssarin niin se vain antaa suojaa jaloille eikä muuhun? Vai nostaako se koko AP:ta et se vaikuttaa koko ukkeliin?
Tarttis tietää et osaan ostaa oikeat panssarit.

Nostaa koko AP:ta.
Käyttäjän avatar
Demyx

Viesti Nuhja 06 Heinä 2008 17:33

se on iha sika hyvä ''ninja'' peli :lol:
[piilotettu kuva]
Parkour is not a sport,its a lifestyle ;D |PARKOUR,BMX <3|
Käyttäjän avatar
Nuhja

Viesti lllllllllllllll 07 Heinä 2008 13:30

Alan sitten tätä taas pelaamaan kun warrock ei toimi prkl. Käytän omaa T-Tyyliäni:

Kuperkeikka eteen ja ammu samalla, hyppy ja ammu samalla jne. kun pääset lähelle niin kuperkeikka taakse ammu samalla, hyppy ammu samalla.
Huono selostus, tässä yksinkertaisempi. Hypi, kieri, pompi, cämpi, piilottele, ole nopea, älä pysähdy. Kyllä, pysy piilossa mutta liiku.

41 lvl tunnetaan nimellä vekutin

Tyylilläni on voitettu paljon K-stylereitä, inhoan niiden haulikko-pomppimista...
lllllllllllllll

Viesti pasip 07 Heinä 2008 15:10

K-Stylerit on kyllä pelin inhottavimpia tyyppejä.. ne pitää aina heittää ilmaan ja ampua ilmasta niin selviää niistä helpoiten :D

Ja miks niille liikkeille pitää antaa nimet? Varsinkin kun BF(?) on normaali tapa liikkua sun muut sähellykset.. enhän minä niitä kaikkia nimiä edes muista, mutta kuulostaahan ne toki hienoilta.
pasip

Viesti robloxfan123 08 Heinä 2008 22:36

miks mä en pääse servereihin vaikka niissä servereissä on jotai 9 tai 7 tai 8 tyyppiä ja maksimi on 2000 :?:
robloxfan123

Viesti latezio 09 Heinä 2008 17:51

Juups,

Eli sen kaiken puoli vuotta minkä gunzia olen pelannut, olen kärsinyt aika-ajoin ongelmasta, nimittäin välillä kun menen peliin, tähtäin osoittaa kattoon tai lattiaan ja hahmo pyörii kuin väkkärä...
Ja olen kokeillut vaihtaa hiirtä, päivittää ajureita, tuloksetta..

Että jos jelppinkiä löytyisi...

Tässä vielä video minkä löysin, kyseisestä onkelmasta: http://youtube.com/watch?v=bgY_QkV9EiI
latezio

Viesti ThaScr3amy 09 Heinä 2008 18:37

pasip kirjoitti:K-Stylerit on kyllä pelin inhottavimpia tyyppejä.. ne pitää aina heittää ilmaan ja ampua ilmasta niin selviää niistä helpoiten :D

Ja miks niille liikkeille pitää antaa nimet? Varsinkin kun BF(?) on normaali tapa liikkua sun muut sähellykset.. enhän minä niitä kaikkia nimiä edes muista, mutta kuulostaahan ne toki hienoilta.
Ymmärrät kyllä sitten kun ite opit. Ite osaan lähes kaiken, mutta en kunnolla double b-flyta (osaan sen ilman dashia, ja sen kanssa kyllä olen ownannut porukkaa) ja instaa en osaa kunnolla, paitsi jos käytetään aseita ja elementtejä.

Ainiin ootte vähä "WTF mitä ihmee elementtejä", mutta ne on premium kamaa, ja pelaan privaservuissa. Niitähän ei saa tällain jaella, eli jos tahdotte kuulla lisää näistä privaservuista niin PM.
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature. 98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Palaa alueelle PC-pelit