Gunz The Duel-keskustelu

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Gunz The Duel-keskustelu

Viesti W0lfDuck 04 Maalis 2008 16:05

En tarkota sitä ihmeen "sydämen syke" juttuu, vaan ihan puhekuplaa yleen sä puhe kupla on puhetta -.-
W0lfDuck

Viesti pietari-poika 04 Maalis 2008 19:12

W0lfDuck kirjoitti:En tarkota sitä ihmeen "sydämen syke" juttuu, vaan ihan puhekuplaa yleen sä puhe kupla on puhetta -.-

Ainakin minulla 'puhe' näkyy ruudun vasemmassa alakulmassa.
[Artikkeli] Windows Vista - Viimeisin update 18.08.2008 klo 18:23 - PLZ ratea
Vistan versiot, Sivupalkki, Aero, Movie Maker HD, asennus, gadgetit, yleisimmät ohjelmat...

Kone 1:
Core 2 Duo E8400 | Noctua U9B | Abit IP35P | 4GB DDR2 | Radeon HD 3850 | 500GB HDD | Sonata III | Vista HP x64
Super PI 2M: 36,5s
3Dmark06: 9289
Käyttäjän avatar
pietari-poika

Viesti NewReturn 04 Maalis 2008 21:42

pietari-poika kirjoitti:
W0lfDuck kirjoitti:En tarkota sitä ihmeen "sydämen syke" juttuu, vaan ihan puhekuplaa yleen sä puhe kupla on puhetta -.-

Ainakin minulla 'puhe' näkyy ruudun vasemmassa alakulmassa.

Nii mut se puhekupla meinaa sitä et se pelaaja kirjoittaa viestiä..
Käyttäjän avatar
NewReturn

Viesti W0lfDuck 05 Maalis 2008 17:35

Niin siis kyllä minullakin näkyy ijji:ssä puhe vasemmassa alakulmassa, ja internationalissakin pitäisi
W0lfDuck

Viesti Gaara 06 Maalis 2008 10:28

Mul on gunz the duel ja sit kun meen siihen tulee vaan Alredy exit mitä teen?
Käyttäjän avatar
Gaara

Viesti W0lfDuck 06 Maalis 2008 15:20

number 1 kirjoitti:Mul on gunz the duel ja sit kun meen siihen tulee vaan Alredy exit mitä teen?

Eli "Alredy exit" tarkottaa "Jo käytössä".Voit mennä tehtävien hallintaan (alt + ctrl + delete).
Sitten sieltä ylhäältä proserssit etit Gunz:in ja lopetat sen, jonka jälkeen alotat mut odotat kauemmin sit tulee launcher.
Sen jälkeen odotat hieman ja "Start Game" muuttuu valkoiseksi ja voit pelata. :wink:
W0lfDuck

Viesti ThaScr3amy 06 Maalis 2008 15:30

Pelailen yhel priva servul, saa kaikki premium itemit ilmatteeks, rahaa alus pari miljardii :D, saat päivässä noin 30 lvl. Mut lvl 70-80 levuttamine alkaa olee jo aika hidasta. Ite oon lvl 60, ja oon k-styler.
98% Of teenagers surround their minds with rap music, if you're part of the 2% that stayed with rock, put this in your signature. 98% Teineistä polttaa tai on polttanut tupakkaa. Jos olet yksi niistä 2%, kopioi tämä teksti sigiisi
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
ThaScr3amy

Viesti W0lfDuck 11 Maalis 2008 20:02

Ja mikähän mahtaa olla "priva servun" nimi?
GunZ International on kyl paras oli privoissanne mitätahansa valo/jätti miekkoi ja örkkicannoneita xD

http://www.youtube.com/watch?v=SePhBjPV ... re=related :|
W0lfDuck

Viesti Joohanh 16 Maalis 2008 14:59

Itse nyt mietin että minkä ladata:
a)Gunz International
b)Vanha Gunz (minkä saa jonnewebistä nimellä Gunz The Duel)
c)ijji Gunz ???

EDIT: Juu nyt vasta huomasin että tuo "vanha gunz" olikin se sama Gunz International :D
Mutta silti, entä tuo ijji Gunz?
Joohanh

Viesti NewReturn 16 Maalis 2008 20:26

Joohanh kirjoitti:Itse nyt mietin että minkä ladata:
a)Gunz International
b)Vanha Gunz (minkä saa jonnewebistä nimellä Gunz The Duel)
c)ijji Gunz ???

EDIT: Juu nyt vasta huomasin että tuo "vanha gunz" olikin se sama Gunz International :D
Mutta silti, entä tuo ijji Gunz?

Jos et oo viel ladannu, niin suosittelen C:tä eli Ijji Gunz:ia!
Käyttäjän avatar
NewReturn

Viesti Joohanh 20 Maalis 2008 15:54

Nyt täytyy kyllä kysyä, että miksi VITUSSA mun ijji gunz rupee asentamaan jtn peliä mun koneelle kun painan play live?
Tekstikin on kyllä aivan järjettömän pälli: "We're now installing a game on your computer":
Siis mitä helvettiä??? (anteeksi kiroaminen mutta jostain ihme syystä tämä hermostuttaa mielettömöästi)

EDIT: Katsoin tuossa äsken latausta odotellessa videon gunzista youtubesta, ja kommenttipalstalla oltiin kirjoiteltu, että koko ijji Gunz on kaatunut.
Enpä tiedä pitääkö paikkaansa, mutta se nyt ainakin selittäisi tämän ongelman :(
Kommentti oli postattu pari päivää sitten.
Joohanh

Viesti Nazgûl 20 Maalis 2008 17:45

Joohanh kirjoitti:Nyt täytyy kyllä kysyä, että miksi VITUSSA mun ijji gunz rupee asentamaan jtn peliä mun koneelle kun painan play live?
Tekstikin on kyllä aivan järjettömän pälli: "We're now installing a game on your computer":
Siis mitä helvettiä??? (anteeksi kiroaminen mutta jostain ihme syystä tämä hermostuttaa mielettömöästi)

Pelit pitää yleensä asentaa ennen pelaamista. -.-
"Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."
Yksi sormus heidät löytää, se yksi heitä hallitsee,
se yksi heidät yöhön syöksee ja pimeyteen kahlitsee.
Käyttäjän avatar
Nazgûl

Viesti Joohanh 20 Maalis 2008 20:46

Lol ja luulit vai etten ole asentanu sitä :D
No, nyt tuli sitten taas muuta. Toimihan tuo kun se oli (uudelleen) asentanut Gunzin. Mutta sitten internetyhteys kaikkiin servereihin hävisi,
ja kun yritin käynnistin uudelleen, kone ei enää suostunut yhdistämään ijjiin....Nettiyhteys kyllä pelaa, joten se ei ole vaihtoehto.
Onko kenelläkään muulla tätä ongelmaa?

EDIT: Pääsin ijjin etusivulle ja siinä lukee Gunz: 0 Players....
Joohanh

Viesti M4tr1x 29 Maalis 2008 13:59

Minulla on sillälailla että kun käynnistän Gunzin, siinä ei ole servun servua. Olen kokeillut laittaa palomuurin pois päältä mutta ei auta...
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
M4tr1x

Viesti Al3nius 07 Huhti 2008 22:10

Nyt kysyisin sellaista, että mitä hyötyä on perustaa/liittyä klaaniin? Saako paremmin exp? Saako muiden tapoista exp?
Al3nius

Palaa alueelle PC-pelit