Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Viesti needsomehelp 14 Loka 2010 21:31

Zezuan kirjoitti:
TimeKiller kirjoitti:
Zezuan kirjoitti:Etsisin hyvää salamurhaus/varastus peliä.. jotain Assassin's creed tapaista (molemmat osat pelattu.) thief sarja oli kanssa hyvä.. eli jotain uutta? ehdotuksia. :?

Hitman- sarja tohon murhapuoleen on ehdoton ykkönen.

voishan niitä testata. lisää ehdotuksia kiitos. :)

Sakarin villapaitapeli on vitu hyvä. :D kannattaa kokeilla.
Allekirjoitus
Käyttäjän avatar
needsomehelp

Viesti pirate 28 Loka 2010 13:24

Olen kadottanut erään pelin, kyseinen peli on vanhahko enkä muista sen nimeä ja kyseinen peli tuli luultavasti jonkun tietokone aiheisen lehden mukana.

Tämä peli sijoittui vanhalle ritariaikakaudelle, peli oli ylhäältä kuvattu, ja pelissä piti valloittaa vihollis alueet samalla suojaten omia alueita.

http://www.riemurasia.net/peliapaja/play.php?id=158 Vähän tämän pelin tapaan mutta ilman noppia.

Pelissä oli aika sekava varmaan koska olin silloin 9- vuotias.
[piilotettu kuva] <<<Juu tän teki mun kamu. 200 viestiä 18 joulukuuta 2010
Käyttäjän avatar
pirate

Viesti DeadMauz 04 Marras 2010 16:53

Oisko mitään scifi-toiminta peliä kenelläkään tiedossa? Half-Life 2 ja molemmat episodit pelattu ja samaten Crysis, Crysis Warhead.
Jtn noiden kahden tapaista peliä mutta ehkä ihan vähän pelottavampia kuin nuo :D
[piilotettu kuva]
LISÄÄ JOS HALUAT! :D MUTTA KERRO MIKSI LISÄSIT ETTEN HYLKÄÄ! :D
DeadMauz

Viesti jumbo70 04 Marras 2010 19:56

ßәᴎәәᴎỉ kirjoitti:Oisko mitään scifi-toiminta peliä kenelläkään tiedossa? Half-Life 2 ja molemmat episodit pelattu ja samaten Crysis, Crysis Warhead.
Jtn noiden kahden tapaista peliä mutta ehkä ihan vähän pelottavampia kuin nuo :D

F.E.A.R:it? kenties
Oon suomenruottalaane joten mull voi olla gramatiikka virheitä. Seli seli. Mun steam acco Furaffinity
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti DeadMauz 04 Marras 2010 20:55

jumbo70 kirjoitti:
ßәᴎәәᴎỉ kirjoitti:Oisko mitään scifi-toiminta peliä kenelläkään tiedossa? Half-Life 2 ja molemmat episodit pelattu ja samaten Crysis, Crysis Warhead.

F.E.A.R:it? kenties

Hmm... Näyttää ihan hyviltä ja silleen mut pelkään sitä Almaa :D Taitaa mulla tulla kuset housuun jos noita pelaan :) Ihan hyvä ehdotus. Mutta kertokaa lisää! :D
[piilotettu kuva]
DeadMauz

Viesti TimeKiller 04 Marras 2010 21:15

En tiedä onko nyt varsinaisesti sci-fiä, mutta esim. STALKERit ja Falloutit.
http://kerro.org - uusi, oikea keskustelupalsta
TimeKiller

Viesti jumbo70 05 Marras 2010 17:26

no siten löytyy yks peli (multa ainakin) joka saattaa ehkä käydä se on Pariah
Oon suomenruottalaane joten mull voi olla gramatiikka virheitä. Seli seli. Mun steam acco Furaffinity
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti DeadMauz 05 Marras 2010 17:37

jumbo70 kirjoitti:no siten löytyy yks peli (multa ainakin) joka saattaa ehkä käydä se on Pariah

Joo tuo näyttää tosi hyvältä peliltä :) Juuri tuon tapaisia pelejä etsin :D

Kiitos
[piilotettu kuva]
DeadMauz

Viesti nassikka2009 15 Marras 2010 16:08

eli et etsin sellasta jännittävää peliä. yleensäkki räiskintää yms. mutten mitää medal of honor tai muuta mielikuvituksetonta sontaa. vähä sellainen kuin fear? tai joku zombimättö. ja ei veisi hirveästi konetehoja. ehkäpä jonkimoinen kauhupeli jossa kuitenkin on toimintaa ettei vain pelkkää pakoonjuoksemista. myös voi hiiviskelypelejä ehdottaa, mutta ei splinter cell koska oon pelannu kaikki ne läpi :D
nassikka2009

Viesti jumbo70 15 Marras 2010 17:27

nassikka2009 kirjoitti:eli et etsin sellasta jännittävää peliä. yleensäkki räiskintää yms. mutten mitää medal of honor tai muuta mielikuvituksetonta sontaa. vähä sellainen kuin fear? tai joku zombimättö. ja ei veisi hirveästi konetehoja. ehkäpä jonkimoinen kauhupeli jossa kuitenkin on toimintaa ettei vain pelkkää pakoonjuoksemista. myös voi hiiviskelypelejä ehdottaa, mutta ei splinter cell koska oon pelannu kaikki ne läpi :D

half life sarja plus niiden modit ?
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti nassikka2009 16 Marras 2010 08:03

jumbo70 kirjoitti:
nassikka2009 kirjoitti:eli et etsin sellasta jännittävää peliä. yleensäkki räiskintää yms. mutten mitää medal of honor tai muuta mielikuvituksetonta sontaa. vähä sellainen kuin fear? tai joku zombimättö. ja ei veisi hirveästi konetehoja. ehkäpä jonkimoinen kauhupeli jossa kuitenkin on toimintaa ettei vain pelkkää pakoonjuoksemista. myös voi hiiviskelypelejä ehdottaa, mutta ei splinter cell koska oon pelannu kaikki ne läpi :D

olen jo halfilifetki pelannu :D
nassikka2009

Viesti jumbo70 16 Marras 2010 22:59

nassikka2009 kirjoitti:
jumbo70 kirjoitti:

olen jo halfilifetki pelannu :D

Moodit?

löytyyhän sitten amnesia:dark scent mutta siinä sanaa ase ei ole edes keksitty.
sitten "pientä kauha " löytyy Pariah pelistä (erittäin hyvän näkönen ikäisekseen).
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti -Juustonaksu- 17 Marras 2010 00:32

Olen miettinyt uusien pelien hankkimista ( Uusi kone on tulossa, joka pyörittää kommenttien mukaan helposti Crysistäkin max asetuksilla (lesoleso) ) ja tykkään esimerkkinä WoW:ista, ja aion ostaa Cataclysmin ja 2 kk peliaikaa varmaankin...

Mutta ainainen kuukausimaksujen maksaminen alkaa vähän jo tympiä, peliin menee / on jo mennyt tuhottomasti rahaa, eikä sitä rahaa puussa kasva....

Mitä peliä suosittelisitte? Tykkään tuollaisista Wowin kaltaisista peleistä hyvin paljon! Minkälainen Guild wars on? Siinä kuulemma pelataan yksin aika paljon?
Tykkään paljon chattailla englanniksi, tai siis yleensä, tykkään multiplayereista, tykkään tuntea itseni osaksi isoa, en halua pelata yksin pelejä, on paljon parempi kokemus, jos ympärilläni on tiimi, joten kertokaa kommentteja Guild warsista!

Onko mitään muita Wow:in tapaisia pelejä ( maksullisia tai ilmaisia, ei mitään cabal onlineita, ne on ihan kuraa )

Itsellä on koneella jo, CS:S, Mw1, Portal, Wow...

Wowista tykkään todella paljon, ainoa mistä siinä en pidä on liian iso hinta...

Ehdotuksia!!!!
| AMD Phenom II X4 955BE vakiokello | Scythe Mugen 2 CPU-cooler | ASUS AMD870 DDR3 RAID | HD6870 1GB | 4GB CL9 1333MHZ DDR3 | Samsung F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm | Antec Three Hundred Case | Corsair HX650w | Windows 7 Home Premium 64-bit | BenQ 21.5" FullHD | Logitech G9 | Microsoft Sidewinder x4 |
Käyttäjän avatar
-Juustonaksu-

Viesti jumbo70 17 Marras 2010 18:20

no löytyyhän tämä runes of macig mutta en siitä tiiä mitään ( vois muute ladata ja ihmetellä:D)
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
jumbo70
Wnb-Moderaattori

Viesti Dynamiitti-97 11 Joulu 2010 22:10

Kertokaas joku selain sota peli mikä toimii mozillalla ja linuxilla (kokeilin battle field heroesia ei toiminu :cry:
Dynamiitti-97

Palaa alueelle PC-pelit