Mikä peli mahtaa olla kyseessä?

Keskustelua tietokonepeleistä.

Re: Mikä peli mahtaa olla kyseessä?

Viesti srsrsrsrsr 16 Syys 2011 18:42

pirate kirjoitti:Olen kadottanut aika uuden pelin nimen, pelissä kutsuttiin hirviöitä korteilla jotka piti ostaa oikealla rahalla, pelissä oli myös multiplayer. Kyseinen peli oli muistaakseni myynnissä steamissa mutta nyt en sitä millään löytänyt.
Olen pahoillani en muista pelistä enempää.

Magic : The Gathering?
srsrsrsrsr

Viesti pirate 17 Syys 2011 12:34

Muhwih kirjoitti:
pirate kirjoitti:Olen kadottanut aika uuden pelin nimen, pelissä kutsuttiin hirviöitä korteilla jotka piti ostaa oikealla rahalla, pelissä oli myös multiplayer. Kyseinen peli oli muistaakseni myynnissä steamissa mutta nyt en sitä millään löytänyt.

Magic : The Gathering?

Ei se ole se, muistuu nyt lisää mieleen.

Pelissä siis oli tarkoituksena läpäistä age of empiresin kaltaisia kenttiä, ja kun hirviöitä kutsui ne tulivat oikeasti sinne alueelle, ja niitä pystyi ohjaamaan miten halusi.
[piilotettu kuva] <<<Juu tän teki mun kamu. 200 viestiä 18 joulukuuta 2010
Käyttäjän avatar
pirate

Viesti Desmond 17 Syys 2011 16:41

En muista pelin nimeä, mutta siinä pelissä pystyi tekemään töitä 2 eri puolueelle ja timanteilla piti ostaa aseita. Siinä myös pystyi ajamaan autoilla ja pystyi nukkumaan maksimissaan 12 tuntia jos oikein muistan..
no en
Käyttäjän avatar
Desmond

Viesti srsrsrsrsr 17 Syys 2011 17:26

Desmond kirjoitti:En muista pelin nimeä, mutta siinä pelissä pystyi tekemään töitä 2 eri puolueelle ja timanteilla piti ostaa aseita. Siinä myös pystyi ajamaan autoilla ja pystyi nukkumaan maksimissaan 12 tuntia jos oikein muistan..

Voisko olla FarCry2?
srsrsrsrsr

Peli hukassa

Viesti Elvis__ 22 Syys 2011 23:42

Etsiskelisin semmosta peliä mitä pelasin serkun kanssa pienempinä tietokoneella, lainattiin kirjastosta. Pelin kannessa pojalla oli kilpi jolla hän suojasi lohikäärmeen syöksemiltä liekeiltä. Eli siis siinä pelissä pelattiin kolmannessa persoonassa pojalla, jolla sit juonen mukaan kerättiin osia tähän kilpeen jolla voi voittaa lohikäärmeen. Alussa siis sillä pojalla herätään talosta, ja lähetään kävelemään metsään päin, polulla tulee vastaan pahkasika jolla on rautasaappaat ja hän antaa ne sinulle jos vastaat oikein kolmeen kysymykseen. Pelissä ei pääse eteenpäin jos ei saa niitä saappaita.
Peli on siis hyvin huono grafiikkainen 3d, niinkuin siihen aikaan oli. ja Windows 98 pyöritti sitä.
Pelin lopusta en tiedä kun en koskaan päässyt sinne kun en koskaan löytänyt tarpeeksi materiaaleja millä pystyy rakentamaan sen kilven, mutta luultavasti peli loppuu siihen kun lohikäärme kuolee. Ja muistaakseni Pojalla oli päänsä suojana kattila.

pitkällä googlaamisella ei tahtonut löytyä, ja kirjastoakin olen kahlannut läpi mutta eeei. Ajattelin että jos täältä jonnelan seudulta löytyisi tietoa.
Viimeksi muokannut MFX päivämäärä 23 Syys 2011 14:40, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Siirsin oikeaan paikkaan, jatkossa lue tiedotteet ensin siltä varalta että kyseiseen asiaan mitä haluat tietää yms. on jo tiedote. -MFX
Käyttäjän avatar
Elvis__

Viesti interact1ve 26 Joulu 2011 02:16

BattleForge?
http://dome.fi/pelit/arvostelut/battleforge
interact1ve

Viesti CursedPanda 31 Joulu 2011 16:42

Eli olisi hakusessa PS1:köselle sellainen tappelupeli, jossa oli käytettävänä kaksi hahmoa (se oli demo). Toinen niistä hahmoista oli mies, joka käytti aseenaan tulta. Ja toinen hahmo oli nainen, joka käytti aseenaan jäätä. Muistan, että se pystyi vaikka tehdä jotain jääpiikkejä maahan. Peli oli kuvattu lintuperspektiivistä ja muistan, että pelialue oli melko laaja. Googlettamisella en kyseistä peliä löytänyt, mutta siis tämä peli oli jollain demo levyllä, jossa oli monia eri pelejä.

E: Se löyty! Pelin nimi on Destrega.
Viimeksi muokannut CursedPanda päivämäärä 08 Tammi 2012 14:50, muokattu yhteensä 1 kerran
CursedPanda

Viesti JGTwist 05 Tammi 2012 01:30

totanoin... kuulostaa ihan silt ipodin deer huntterilt :D
JGTwist

Viesti SininenLehti 25 Kesä 2012 00:22

Voiko joku kertoa stracraft 2 kaltaisia rts-pelejä ja siihen suomalaista peliseuraa :D
I have no life? I'm gamer, i have thousands of lives!
SininenLehti

Palaa alueelle PC-pelit