Tarvitsisin apua tietokoneen liittyen

Haluatko kysyä jotain? Tämä on oikea alue, liittyipä asiasi mihin tahansa.

Tarvitsisin apua tietokoneen liittyen

Viesti sukkamus 30 Heinä 2015 18:17

Sain juuri asennettua itselleni Windows 7 kun xp alko kuumottelemaan vaikka tuki päättyikin monta kuukautta sitten (ellei jo vuosi) en pidä konettani maailman parhaana pelaajan märältä unelta etenki kun pelasin sillä vain yhtä peliä päivät pitkät ja nyt sitten windows 7 päätti riistää senkin minulta XP päivinäni kone pyöritti mukavasti Star wars: The old republicia ei mitään ongelmia ja nyt kun sain windows 7 aattelin vain että installaan pelin takaisin ja kaikki on niikuin ennen noh ei se tietenkää niin mennyt vaan ku peli oli installattu ja painan playta nii tuule error code c7 joka tarkoittaa että koneeni ei riitä pelin pyörittämiseen mikä on outoa kun pelasin XP kyseistä peliä päivät pitkät Enkä ole ainoa jolla on tämä ongelma mutta nuo customer supportin ratkaisut ei oiken tehnyt yhtään mitään joten olen päätellyt että vika on näytönohjaimessani (VGA tavallinen) koska se crashhäsi kerran windows xp ennenkuin siirryin 7 (mutta silti pyöritti peliä) olen lukenut paljon mitä voisin tehdä pitäisi updatettaa driverit tai jotain tommoista mutta kun en ole PC jonne olen konsoli jonne ja sony ennen piti huolen että mun ei tarvinnut hoitaa näitä juttuja Joten voisiko joku arvoikas jonne auttaa minua ja neuvoa rautalangaa vääntämällä koko prosessin läpi? Nimimerkillä peli odottaa :?: :?: :?:
sukkamus

Re: Tarvitsisin apua tietokoneen liittyen

Viesti sukkamus 30 Heinä 2015 18:20

Ja tietenkin voisin upgradettaa windowsin nyt seiskasta kymppiin mutta en todellakaa haluisi ellei ole pakko ja takuu että pelin toimii windows 10
sukkamus

Palaa alueelle Ongelmat ja kysymykset