Grand Theft Auto : San Andreas Myytit ja Legendat

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Re: Grand Theft Auto : San Andreas Myytit ja Legendat

Viesti Timo-Ak-47 17 Marras 2009 17:33

Yhdesti kun kävin albea malvadassa. Eka yö kun tuli näin mustan varjon. Hyppäsin alas kalliolta. Otin sit prätkän se seurasi koko ajan lähdin mount chiliadille. Siellä oli ufo. en kyllä tiedä mikä se musta varjo oikein on. :?
Timo-Ak-47

Viesti Evotin 17 Marras 2009 22:40

Timo-Ak-47 kirjoitti:Yhdesti kun kävin albea malvadassa. Eka yö kun tuli näin mustan varjon. Hyppäsin alas kalliolta. Otin sit prätkän se seurasi koko ajan lähdin mount chiliadille. Siellä oli ufo. en kyllä tiedä mikä se musta varjo oikein on. :?

Lol, Ufot ovat feikkejä, kukaan ei usko tuota mitä selität. PICS OR IT DIDN'T HAPPEN. "Kyseinen asia ei ole totta ellet pysty itse sitä todistamaan."
[piilotettu kuva]
Xbox 360 Slim 250GB | Thomson 32 FullHD LCD-TV
Randomi.fi - Suomenkielinen Omegle
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti Fyrry 06 Tammi 2010 09:34

RAGEFIN kirjoitti:
Timo-Ak-47 kirjoitti:Yhdesti kun kävin albea malvadassa. Eka yö kun tuli näin mustan varjon. Hyppäsin alas kalliolta. Otin sit prätkän se seurasi koko ajan lähdin mount chiliadille. Siellä oli ufo. en kyllä tiedä mikä se musta varjo oikein on. :?

Lol, Ufot ovat feikkejä, kukaan ei usko tuota mitä selität. PICS OR IT DIDN'T HAPPEN. "Kyseinen asia ei ole totta ellet pysty itse sitä todistamaan."

oon nähny kauheesti ufoja, kaksi kertaa taivaalla, videoissa, ja ihan itse yhdellä lahdella. Oli 4 ufoo vedessä.
Fyrry

Viesti jukkapoju84 12 Tammi 2010 15:07

grand Theft auto san andreas mun veli kyllä pelaa sitä peliä ei paljon pelaa se pelaa couter strikeä
jukkapoju84

Viesti TheMiz 18 Tammi 2010 19:11

jukkapoju84 kirjoitti:grand Theft auto san andreas mun veli kyllä pelaa sitä peliä ei paljon pelaa se pelaa couter strikeä

Okeiii? Haluistilkos selittää??
:D
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
TheMiz

Viesti Failking 22 Heinä 2010 22:58

Bigfoot Ei ole modi ps2 katoku oon löytäny ja sit leatherfacest en oo varma

Zombisairaala on yks myyteist ja totta

Haamuautot totta

Tiedot Haamuautoista:

Romuttuneita autoja liukuu rinteiltä ilman kuljettajaa

Koita korjata se viel

Ghost Graffities totta

Hautasmaalla odota yks päivä (sanissa tietenkin) siellä punasel seinäl on välil graffiti
Warning! Banana Is Coming!

Moro! Mites menee?
Käyttäjän avatar
Failking

Viesti Evotin 23 Heinä 2010 02:17

Failking kirjoitti:Bigfoot Ei ole modi ps2 katoku oon löytäny

Et voi todistaa kyseistä väitettäsi, koska voin minäkin sanoa että "Joo löysin sanissa leatherfacen eikä se ollu modi!!!111", mutta kyseinen väite ei ole totta.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Evotin

Viesti junnu99 26 Helmi 2011 21:13

Burn kirjoitti:
Pönö kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=FYcZDNuQAqs tuossa on ainakin joitain. Muistaakseni Ghost Car ei ole modi.

Nuo taas on semmosia bugeja jotka johtuvat siitä että levy on naarmuuttinut... Ja tuosta ghost carista en tiedä? Ja ainiin BigFootin on pakko olla modi koska se on tehtävä ja jos sen ensiksi edes löytää niin siitä seuraa tehtävä ja jos sen tappaa (eli tekee tehtävän) saa 3000$ joten tuosta voi jo päätellä että se on mod

ghost careja on ainaki ps2 versiossa (ilman modia :evil: ) ja leatherfacea ja bigfootia en oo löytäny
junnu99

Viesti Wall 27 Helmi 2011 00:35

En usko haamuautoihin pahemmin, mutta jos niitä San Andreaksessa on, niin sen voi selittää helposti

Alueella missä haamuautoja sijaitsee, on voinut olla pelin kehitysvaiheessa autoteitä, mitkä on korvattu vuorilla yms. Autoja siis spawnaa vanhan tien sijasta vuorien rinteille, ja ne vierivät sieltä alas.

Ufoista sen verran, muistan jostakin lukeneeni, että Rockstarilta oli kysytty ufoista, niin he vastasivat jotain tyyliin:
"Meillä on saattanut jäädä sinne jotain". Eli, ufoja saattaa olla oikeastikkin pelissä.
Everything's gonna be alright
Käyttäjän avatar
Wall

Viesti knoxed 27 Helmi 2011 16:20

Wall : Etvaan saa pelata silloinkun GTA sa:ssa koittaa yö joten et voi todistaa haamuautoja vaikka niitä onkin.
mw2 cl hosted by: santtu11, Add ....

features:

Tenth prestige spinning skull emblem <3
Mega jump and mega speed
Unlock all
Instant level 70.
And other crap...
We use best patch_mp.ff : Elitemossy v.8.9 derek trotter final edition
AND incoming elitemossy v. 10
TROLLED , IF MY F- LIST IS FULL SEND ME MESSAGE !
knoxed

Viesti Failking 26 Kesä 2011 23:41

Voin todistaa. Sam Houser oli pistänyt san andreakseen bigfootin, mutta sen pomo käski poistaa sen, mutta se teki sen vaikeammaksi löytää.

Se pisti 1/10 mahollisuuden löytää eli ihan vitun pienen mahollisuuden. Se on siellä mutta vitun vaikea löytää. Tai ainaski näin jonku ihmisest vähän korkeemman kävelemäs siellä.
Warning! Banana Is Coming!

Moro! Mites menee?
Käyttäjän avatar
Failking

Viesti Arkkis 27 Kesä 2011 00:10

Failking kirjoitti:Voin todistaa. Sam Houser oli pistänyt san andreakseen bigfootin, mutta sen pomo käski poistaa sen, mutta se teki sen vaikeammaksi löytää.

Se pisti 1/10 mahollisuuden löytää eli ihan vitun pienen mahollisuuden. Se on siellä mutta vitun vaikea löytää. Tai ainaski näin jonku ihmisest vähän korkeemman kävelemäs siellä.

Mäki voin todistaa sua vastaan. Pelin tiedostoista ei löydy 3D-mallia isojalalle. Nub.
Käyttäjän avatar
Arkkis
PHPeenisti

Viesti Evotin 27 Kesä 2011 13:52

Arkkis kirjoitti:
Failking kirjoitti:Voin todistaa. Sam Houser oli pistänyt san andreakseen bigfootin, mutta sen pomo käski poistaa sen, mutta se teki sen vaikeammaksi löytää.

Mäki voin todistaa sua vastaan. Pelin tiedostoista ei löydy 3D-mallia isojalalle. Nub.

Tuo on totta, pelistä ei löydy 3D-malli isojalalle, olen itse lukenut kyllä artikkelin tuosta että Sam Houser olisi sanonut noin mutta, voihan hän huijatakin.
[piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Evotin

Palaa alueelle Konsolit