Timo-Ak-47 kirjoitti:Yhdesti kun kävin albea malvadassa. Eka yö kun tuli näin mustan varjon. Hyppäsin alas kalliolta. Otin sit prätkän se seurasi koko ajan lähdin mount chiliadille. Siellä oli ufo. en kyllä tiedä mikä se musta varjo oikein on.
RAGEFIN kirjoitti:Timo-Ak-47 kirjoitti:Yhdesti kun kävin albea malvadassa. Eka yö kun tuli näin mustan varjon. Hyppäsin alas kalliolta. Otin sit prätkän se seurasi koko ajan lähdin mount chiliadille. Siellä oli ufo. en kyllä tiedä mikä se musta varjo oikein on.
Lol, Ufot ovat feikkejä, kukaan ei usko tuota mitä selität. PICS OR IT DIDN'T HAPPEN. "Kyseinen asia ei ole totta ellet pysty itse sitä todistamaan."
jukkapoju84 kirjoitti:grand Theft auto san andreas mun veli kyllä pelaa sitä peliä ei paljon pelaa se pelaa couter strikeä
Failking kirjoitti:Bigfoot Ei ole modi ps2 katoku oon löytäny
Burn kirjoitti:Pönö kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=FYcZDNuQAqs tuossa on ainakin joitain. Muistaakseni Ghost Car ei ole modi.
Nuo taas on semmosia bugeja jotka johtuvat siitä että levy on naarmuuttinut... Ja tuosta ghost carista en tiedä? Ja ainiin BigFootin on pakko olla modi koska se on tehtävä ja jos sen ensiksi edes löytää niin siitä seuraa tehtävä ja jos sen tappaa (eli tekee tehtävän) saa 3000$ joten tuosta voi jo päätellä että se on mod
Failking kirjoitti:Voin todistaa. Sam Houser oli pistänyt san andreakseen bigfootin, mutta sen pomo käski poistaa sen, mutta se teki sen vaikeammaksi löytää.
Se pisti 1/10 mahollisuuden löytää eli ihan vitun pienen mahollisuuden. Se on siellä mutta vitun vaikea löytää. Tai ainaski näin jonku ihmisest vähän korkeemman kävelemäs siellä.
Arkkis kirjoitti:Failking kirjoitti:Voin todistaa. Sam Houser oli pistänyt san andreakseen bigfootin, mutta sen pomo käski poistaa sen, mutta se teki sen vaikeammaksi löytää.
Se pisti 1/10 mahollisuuden löytää eli ihan vitun pienen mahollisuuden. Se on siellä mutta vitun vaikea löytää. Tai ainaski näin jonku ihmisest vähän korkeemman kävelemäs siellä.
Mäki voin todistaa sua vastaan. Pelin tiedostoista ei löydy 3D-mallia isojalalle. Nub.