Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Keskustelua konsoleista ja konsolipeleistä.

Kumman ostan?

Viesti Clooni 30 Joulu 2010 12:12

Call of duty world at warin vai Far cry 2?
Ole HILJAA!
Clooni

Re: Kumman ostan?

Viesti KaZ 01 Tammi 2011 07:34

Clooni kirjoitti:Call of duty world at warin vai Far cry 2?

Konsolille WAW. Mutta jos et ole Call Of Duty fani niin älä perkelees vaan Cod4 mielummin ja halvempi. Far Cry 2 muuten.
KaZ

Re: Etsitään uutta peliä / ostanko pelin X vai Y?

Viesti pirate 19 Tammi 2011 21:27

Etsiskelen ps3 konsolille hyvää RPG osioon kuuluvaa peliä, jotain diablon tai torchlightin kaltaista.

olisi kiva plussa jos olisi nettimahdollisuus.
[piilotettu kuva] <<<Juu tän teki mun kamu. 200 viestiä 18 joulukuuta 2010
Käyttäjän avatar
pirate

Viesti JoomiZ 19 Tammi 2011 21:43

Dragon age origins?
NaxDu kirjoitti:No täs on mun ensimmäinen tämmönen. file:///C:/Users/Anna-Liisa/Desktop/Pivot%20t%C3%B6it%C3%A4/strong%20man.gif
en ole sit täysin varma toimiiko toi teillä

XDDD
Käyttäjän avatar
JoomiZ

Viesti PCP 19 Tammi 2011 21:59

pirate kirjoitti:Etsiskelen ps3 konsolille hyvää RPG osioon kuuluvaa peliä, jotain diablon tai torchlightin kaltaista.

olisi kiva plussa jos olisi nettimahdollisuus.

Demon's Souls
Käyttäjän avatar
PCP

Viesti pirate 21 Tammi 2011 19:59

ei oikeen dragonaget kiinnosta En tiedä miksi

ps kakosen champions return to arms oli ihan ok jos löytyisi ps3selle sen kaltaista?
[piilotettu kuva] <<<Juu tän teki mun kamu. 200 viestiä 18 joulukuuta 2010
Käyttäjän avatar
pirate

Viesti blackforever91 31 Tammi 2011 17:53

Heittäkääs mua jollain hyvällä survival horror puzzle pelillä....Alone in the Dark: the new nightmare (PS ykköselle) on hyvänä esimerkkinä millaista haen. Tykkäsin kyseisestä pelistä todella paljon. Toisena esimerkkinä mainittakoon Martial Gothic: Unification. Eli siis jotain kauhua missä olisi pirun hyvä tarina ja jossa pitäisi miettiäkkin omilla aivoilla jonkin verran.

Mutta nyt etsin peliä joka olisi saatavilla PS3:selle.

Ei mieluiten Resident Evileitä.

Ehdotuksia!

Ei jaksa alkaa wikipediaa selailemaan.
blackforever91

Viesti TimeKiller 31 Tammi 2011 22:43

blackforever91 kirjoitti:Heittäkääs mua jollain hyvällä survival horror puzzle pelillä....Alone in the Dark: the new nightmare (PS ykköselle) on hyvänä esimerkkinä millaista haen. Tykkäsin kyseisestä pelistä todella paljon. Toisena esimerkkinä mainittakoon Martial Gothic: Unification. Eli siis jotain kauhua missä olisi pirun hyvä tarina ja jossa pitäisi miettiäkkin omilla aivoilla jonkin verran.

Ehdotuksia!

Eiköhän Silent Hill sarja ole tällä alalla ehdoton ykkönen.
http://kerro.org - uusi, oikea keskustelupalsta
TimeKiller

Viesti blackforever91 06 Helmi 2011 23:08

TimeKiller kirjoitti:
blackforever91 kirjoitti:Heittäkääs mua jollain hyvällä survival horror puzzle pelillä....Alone in the Dark: the new nightmare (PS ykköselle) on hyvänä esimerkkinä millaista haen. Tykkäsin kyseisestä pelistä todella paljon. Toisena esimerkkinä mainittakoon Martial Gothic: Unification. Eli siis jotain kauhua missä olisi pirun hyvä tarina ja jossa pitäisi miettiäkkin omilla aivoilla jonkin verran.

Ehdotuksia!

Eiköhän Silent Hill sarja ole tällä alalla ehdoton ykkönen.

Jooh, menin sitten ostamaan sarjan (ehkä?) huonoimmat arvosanat saaneen osan eli Homecomingin. Noh, alku vaikutti ihan lupaavalta mutta ääääääääääääääääh!!!! Jotenkin tuntuvat nuo kentät ja kaikki niin putkimaisilta. Siinä kun saa tyyliin yhden avaimen kerrallaan ja kyseisessä tilanteessa on vain YKSI ovi johon "tarvitaan joku spesiaali avain", tai sitten "kaikki muut ovet ovat lukossa paitsi yksi!!!" ....huokaus. Ei näin.

Eikä tuossa edes oikein säikähdäkkään noit tilanteita. Tosin tuo saattaa johtua siitä että kun viimeksi pelasin jotain kauhupeliä niin olin kuitenkin useamman vuoden nuorempi, joten toki sitä silloin herkemmin pelästyy. Aaaah, niitä aikoja ku pelas Alone in the Dark: the new nightmarea ja sitteku pisti nukkumaan niin hhhuuuuuuhh....ne zombie örinät jäi vaan päähän ja sitä kesti kyllä aikansa ennenkä sai unta ahaha xD.

En kuitenkaan totaalisesti tuomitse tuota Homecomingia, vaikka uskallankin väittää että olen jo ylittänyt puolen välin, eli jotain järisyttävää pitäisi tapahtua että tästä tulisi jotain unohtumatonta. So far, tämä on ollut aika tasapaksua. Jotain tästä vain puuttuu. Varmaan pitää tulevaisuudessa pysyä noissa vanhemmissa peleissä, niissä kun tuntuu olevan sitä jotain. Ehkä kokeilen jotain wanhaa Silent Hilliä, en halua koko sarjaa tuomita tämän yhden osan perusteella.
blackforever91

Viesti SunnuntaiSoftaaja 14 Maalis 2011 17:39

Pro ja best peli mitä olemassa: Halo-sarja. Ite en kyllä tykkää sci-fi aiheisista peleistä niin paljoa mutta kyllä tohon haloon on jääny kiinni :) mutta joskus stoorit toistaa itteään eri kartoilla? Joo. Floodi vanha juttu ja melkei kaikis on se. Mut jos jonkun pelin ostat joskus ni halo 3 / ODST ja tietysti nyt se ihka uus halo (trilogia?) peli. Kannattaa kokeilla ;)
Edit: joo ei ihan liittyny aiheeseen mut kunhan suosittelin peliä noille muille jotka ettii "X vai Y peli?".
Saan G36C viikossa Yeah 8) sun this it on is odd. Black fire monkey!! Nice ten rice cows. Joo o just just..
SunnuntaiSoftaaja

Palaa alueelle Konsolit