Mistä botti wowiin?

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Mistä botti wowiin?

Viesti theppomies 11 Huhti 2010 19:04

Elikkäs tarvitsisin ilmaista bottia wowiin. Olen koittanut noita ilmasia botteja esim. wow robot ja qpbot, mutta huonolla menestyksellä. Kumpikaan noista ei toimi. Olen löytänyt kyllä monta toimivaa(kin) kalastusbottia, mutta en tarvitse niitä.

ps. Onse kyllä ihme että Runescapeen on noita ilmaisia ja toimivia bottiohjelmia, mutta ei oo oikeen wowiin semmosia ilmaiseksi saatavilla.
pss. Botti täytyy toimia WoW 3.3.3a-versiolla.
theppomies

Re: Mistä botti wowiin?

Viesti Séivi 11 Huhti 2010 19:28

No wowiin ei ainakaan kannata hommata bottia. Huhujen mukaan et voi enää pelata wowia koska luottokorttisi ei enää yksinkertaisesti toimi wowissa. :roll:
Tuleva kone: Phenom II x4 3.2 GHz|Samsung F3 1TB| 4gb ram DDR3|GTX460 1GB|Antec 300|650W Corsair|Sony opti DVDRW Balck SATA|Mugen 2|M4A785TD-V EVO|Windows 7 64-bit|
Steam id: villee337
Käyttäjän avatar
Séivi

Viesti DruiDataaja 11 Huhti 2010 19:45

ITsekin pelaan wowia. Saat bannit jos jäät kiinni bottaamisesta, sitten joudut alottaan pelin alusta. ja sillee. itse hankin tavarat ite, mitään bottia tarvi.
-DruiDataaja.
DruiDataaja

Viesti theppomies 11 Huhti 2010 22:36

Jooh kuka nyt sillee bottais että jäis kiinni.
theppomies

Viesti Plokoon 12 Huhti 2010 00:50

Krhm parhaimmat "yleisbotit" eivät ole ilmaisia
itse kehitin miningin 2 yön aika 0 - 450 ja tein rahaa sillä 2 yön aikana myös 3000 G
Kalastus botit ovat usein ilmaisia ja jos haluaa rahaa tehdä sillä onnistuu "8k viikossa tekemättä mitään ja vain yöt tehty rahaa"

www.mmowned.com sivustolta löytyy botteja.
nimim: Kokemusta on.
http://www.jaakruunu.net - Suomen ainoa WarCraft 3 yhteisö - AmatööriTurnaus pystyssä
Plokoon

Viesti theppomies 12 Huhti 2010 22:32

Plokoon kirjoitti:Krhm parhaimmat "yleisbotit" eivät ole ilmaisia
itse kehitin miningin 2 yön aika 0 - 450 ja tein rahaa sillä 2 yön aikana myös 3000 G
Kalastus botit ovat usein ilmaisia ja jos haluaa rahaa tehdä sillä onnistuu "8k viikossa tekemättä mitään ja vain yöt tehty rahaa"

http://www.mmowned.com sivustolta löytyy botteja.
nimim: Kokemusta on.
Juuh, oha tuolla vaikka minkälaista bottia. Esim. tuo omgbot ei osaa vielä tehdä oikeastaan muuta kuin taistella, jos sitäkään kunnolla.

Olen tässä miettinyt oman botin tekemistä, kun tuo Python-ohjelmointikieli on hallussa. Mutta en ole löytänyt dll-filujen käyttöopasta Pythoniin. Eli se olisi 1. ongelma.

ps. jos joku tarvii C# kielelle bottiohjetta wowiin niin tossa ois:
http://www.mmowned.com/forums/wow-memor ... iting.html Tossa pitää vaa vaihtaa muistaakseni base 3.3.3a version base addressiin.
theppomies

Viesti rasvanapa 23 Heinä 2011 19:44

ite käytän lazybottia :wink: yöt päällä, säkit täynnä oreja ym shaibee mitä mainaamisella saa(volatilet,gemit) ei oo ikinä ollu mitään ongelmia, tappaa kaikki mobit jos joutuu combattiin enkä oo saanu banneja kyseisellä botilla ikinä. (n. vuoden botannu joka päivä)
rasvanapa

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu