Gta Finland Ongelma

Täällä voit kysyä koodeja ja apua PC- ja konsolipeleihin. Myös "tarvitse apua pelissä X"-viestit tänne!

Gta Finland Ongelma

Viesti FroZeZ 09 Maalis 2008 21:23

Anteeksi että taas tulee Saniin liittyvää asiaa mutta tämä on Gta Finlandiin liittyvä ongelma.
Noniin asiaan, niin kun minä olen tallentanut pelin, niin kun koitan päästä pelaamaan uudestaan vähän ajan päästä, niin se tallenus on korruptoitunut itsensä. Mitä minä teen.
Muuten siinä lukee näin: Save Game Corrupted
E:3 Cheattia tehny
Viimeksi muokannut FroZeZ päivämäärä 09 Maalis 2008 21:40, muokattu yhteensä 1 kerran
100 viestiä Heinäkuun 5th, 2008, 8:42 pm.
Käyttäjän avatar
FroZeZ

Re: Gta Finland Ongelma

Viesti Sakado 09 Maalis 2008 21:37

Cheatannu liikaa??
Elämä on kuin pommi. Joskus aika loppuu.
[piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva][piilotettu kuva]
Käyttäjän avatar
Sakado

Viesti Demobath 10 Maalis 2008 10:23

Jos kyseessä on PC, niin jokin haittaohjelma voi tuhota tiedostojasi. Xiiteistä tuollainen ei johdu. Itselläni ei ole ollut samanlaista ongelmaa muulloin kun sinä päivänä jolloin ostin alkuperäisen SAn tilalle Platinumin. Platinumissa ei toimi alkuperäiset savet...
Demobath

Viesti tappaja989 20 Elo 2011 15:25

mitä mun pitäs tehä siis kun lataan gta finland lataan sen mod installerista käynnistän san andreasin jee gta finland toimii mutta kun painan new game nii yhtäkkii se lataus pysähtyy :evil: :cry: :x :|
tappaja989

Palaa alueelle Huijauskoodit & peliapu